Aku tersedar di waktu subuh. 'Aku mimpi ke malam tadi? Macam mana aku boleh atas katil?' Aku berteka-teki sendiri. Aku bingkas bangun tapi pergerakan ku seakan terbatas. Tanganku diikat kemas dengan tali. Ah bukan mimpi!
Mata aku melilau, memerhati sekeliling ruang. Ada seorang lelaki yang sama diikat seperti aku, tapi didudukkan di kerus berhampiran katil. Aku menyepetkan mataku, macam kenal.
"Elhan?" Aku memanggil. Elhan yang mendengar namanya dipanggil, membuka mata.
"Elhan? Awak ke tu?" aku memanggil lagi.
"Med.. Medina," suaranya yang lemah menyahut panggilanku.Aku menatap seluruh tubuhnya. Bajunya yang koyak-rabak, mukanya yang ada darah tersisa. Eh darah?
"Elhan, awak kenapa?" tanyaku gementar.
"Sa.. saya tak ingat. Yang saya ingat malam tadi sebelum awak sampai sini, teruk saya kena belasah dengan 3 orang cina," ujar Elhan perlahan.
"3 orang cina? Mungkin.." kata-kataku terhenti bila melihat 3 orang yang dimaksudkan memasuki bilik.Kelihatan Ben, Mog dan Keith memisat matanya. Baru bangun tidur mungkin?
"Oh sudah bangun! Boleh lah kami tiga orang 'sarapan'," Mog berkata riang.
"You buat apa ni?" aku bertanya.
"I buat apa?"PANG! Pipiku ditampar. Pedih!
Aku mengaduh.
"Sakit ke? Lagi sakit kita orang yang you tinggalkan" ujar Mog lagi sebelum menampar aku berkali-kali. Aku ditarik jatuh ke katil.Keith pula mencengkam pipiku.
"I dah kata you akan menyesal kan?" Keith terseyum menakutkan. Aku yang kesakitan, semakin gerun melihatnya. Rambut aku ditarik, aku diseret mendekati Elhan."Lelaki ni sebab you tinggalkan kita orang kan?" soal Keith. Elhan memandang aku yang kesakitan.
"Nak pukul, pukul aku lah! Jangan pukul dia," Elhan membentak.
"Siapa kata I nak pukul dia. I bukan tak gentleman macam Mog," sinis kata-kata Keith. Keith mendekatkan bibirnya, dicium, aku serakusnya. Aku yang kelemasan hanya mampu bertahan.Bibir aku dilepaskan, pantas aku meludah mukanya. Keith yang berang dengan tindakan aku, menyepak aku dua tiga kali sebelum ditahan Ben. Mereka berbual bahasa mereka, mungkin Ben cuba menyuruh Keith bersabar. Agakan aku sahaja.
Ben mendekati aku.
"Jangan buat macam-macam. Kita nak you layan kita saja," ujar Ben.
"I dah taknak! Tak faham bahasa ke?" aku meninggikan suara.
"Kita peduli apa you nak atau taknak. Kalau you nak, kita layan baik-baik. Kalau you taknak, kita pun layan tak baik," Ben tersenyum lalu merentap baju aku.Sekali rentap, hampir keseluruhan baju aku terkoyak. Ben yang sedia memegang gunting, menggunting sisa baju aku juga baju dalam aku. Terbentang lah buah dadaku yang sederhana besar.
"Nak buat apa ni? Jauhkan gunting tu!" aku menjerit kecil. Ben tidak mengendahkan. Dia menggunting seluar slack yang aku pakai. Makin lama makin mendekati kelaminku.
Aku menjerit kecil bila gunting itu terkena di biji berahi ku.
"Kenapa? Suka?" Ben bertanya. Aku menggeleng. Ben mengangguk lalu meneruskan kerja mengguntingnya. Selesai menggunting, Ben menarik seluar dan seluar dalam aku. Terlihat tubuh bogelku dengan tangan yang diikat. Aku segera menutupi kawasan privasiku.
"Kenapa nak tutup? Bukan kita tak pernah tengok," Ben bersuara.
"Tu dulu, sekarang I dah taknak," Aku memalingkan muka.
"Tak apa, kita tengok you nak atau taknak," Ben mengujar. Dia mencempung aku lalu diletakkan atas katil.Keith memulakan acaranya. Dicium rakus bibir, telinga, leher, buah dadaku sehinggalah di alat kelaminku.
"Jangan..jangan," aku merayu. Apa la gunanya aku bertekad kalau aku masih melakukannya. Keith mengangkat kakiku dan diletakkan di bahunya. Tanpa berfikir panjang, aku menolak bahu Keith menggunakan kaki aku sehingga Keith terjatuh.
"Fuck!" Keith memarahi aku. Dia naik atas katil lalu menamparku berkali-kali. Bibirku keluar darah, sakit! Dia menyuruh Ben dan Mog memegang kaki aku. Aku meronta-ronta.
"Tak nak! Lepaskan I!" aku menjerit.
"Diam!" Mog menengking. Dia melepaskan kaki aku dan naik ke atas badan ku, di londehkan seluarnya lalu memasukkan batangnya ke dalam mulutku.Aku diam tidak berkutik. Mog menampar aku berkali-kali.
"Sudah jadi bodoh ke Medina?!" Mog memarahi. Dia menghayunkan sendiri batangnya keluar masuk mulutku, aku yang kelemasan memukulnya dengan tanganku yang masih diikat.
Mog menekan sedalam-dalam batangnya, dicurahkan segala air maninya. Tidak dibazirkan walau setitis pun. Aku semakin lemas, mujur Mog terus mengeluarkan batangnya. Aku terbatuk kecil, Syukur masih hidup!
"Belum siap lagi Medina," lembut Keith bersuara, namun sinis di pendengaranku.
Aku terasa seperti ada getaran di lembah berahi ku. Aku melihat sekilas, Keith memasukkan dildo dengan kuasa gegaran maksimum, ditambah dengan fungsi dildo boleh menyedut biji berahi ku, ahh! aku semakin tidak keruan. Buka itu sahaja, Keith memaksa satu lagi dildo dimasukkan di lubang juburku.
"Dah siap, kalau you boleh tahan dengan dildo ni, kami lepaskan. Kalau tak boleh, you akan kami simpan dalam bilik ni selama-lamanya. Aku terpana.
Macam mana ni?
YOU ARE READING
S U N D A L
RomanceMedina, gadis liar yang akhirnya mengandung anak luar nikah membuatkan dia bingung dengan keadaannya. Dalam masa yang sama, dia masih melakukan perbuatan terkutuknya bersama lelaki berlainan. Nak tau lebih? Vote & enjoy! 🤗