"Ulan sadece bir gün amcamın evinde kaldık. Yokluğumuzdan yararlanıp annemi yatağa mı attın baba!"
Sinirle babama bakarken bana göz devirdi. "Evliyiz biz evli! İstediğimizi yaparız sana mı soracağız onu da!"
Homurdandım. "Ya hayır ya, bir tane daha mı geliyor şimdi? Ben daha Yoora'nın etkisinden çıkamadım bir de bir tane daha mı yaptınız?"
Annem ofladı. "Jeongsan, iyice saçmalamaya başladın! Evlilik yıldönümümüz olduğu için ikinizi Taehyung'a emanet ettik ve yaptığımız şey de bize kalsın oğlum."
Yoora başını salladı. "Aynen anne, biz dedik zaten bizi Tae amcama bırakın diye. Jimin amcam varken neden ona bıraktınız ki?"
Sinirle Yoora'ya baktım. "Kızım o senin amcan amcan! Delirtme beni, adam evli lan!"
Omuz silkti. "Umrum dışı."
Oflayıp babama baktım. "Eserinle gurur duyuyor musun? Kız iyice sapık oldu yakında atar beni odaya ekmek elden su alttan eller beni. Bu konu da Yoora'ya olan güvenim tam benim."
Babam ve annem şaşkınca bana bakarken koltuktaki siyah hırkamı aldım ve kapıya ilerledim. "Ben dışarı çıkacağım. Geldiğimde yeni bir çocuk haberi almak istemiyorum. En son evden böyle çıktığımda Yoora'yı yapmıştınız." dedim ve kapıyı çarparak dışarı çıktım.
Henüz akşam olmadığı için rahatça gezebilirdim. Yürürken aniden bakışlarım yan eve takıldığında derin bir iç çektim.
Haneul'un evi...
Tam da yan taraftaki evde oturuyorlardı. Tabi ki de Haneul'u takip edip evi öğrenip de babamı ve annem zorlayarak buraya taşınmamızı sağlamadım.
Hala eve bakarken aniden kapı açıldı ve Haneul çıktı. Lan o ne? O ne lan? Çok güzel lan!
Gülümseyerek köpeğinin yanına giderken aklıma babam geldi. Köpeklerle babamın arasındaki ilişki çok farklı annemle bile bu kadar etkileşime elleşime girmiyorlardı.
Aniden Haneul'un bakışları bana döndüğünde telaştan altıma yapacak raddeye gelmiştim.
Gülümsedi ve bana seslendi. "Hey! Neden orda duruyorsun?"
Neden olacak, babam annemi yatağa atınca bende biraz hava alayım dedim.
Gülümseyip ellerimi hırkamın cebine soktum ve yanına ilerledim. "Hiç, hava almaya çıkmıştım."
Bana o güzel gülümsemesi ile gülümseyince şuraya düşüp bayılasım geldi. "Şey aslında bende markete gitmek istiyordum ama burda en yakın market nerde bilmiyorum."
Pekala, ben şimdi babamın taktikleri ile hareket edersem bu kız da annem gibi kafayı yer miydi acaba? Ya da direk gidip Taeyong'u kessem daha mantıklı olurdu bence.
"Ya da sadece kızı markete kadar götürsen" dedi iç sesim.
Haklıydı, neyse devam edeyim bari.
Gülümsedim. "İstersen beraber gidebiliriz."
Anında gülümsedi ve başını salladı. "Olur." dedi ve elimi tutup beni çekiştirmeye başladı.
Sakin ol Jeongsan, sakin ol.
Umarım heyecandan altıma sıçmam.
Haneul ile markete geldiğimizde bana döndü. "Beni burda bekler misin? Hemen geleceğim."
Gülümsedim ve başımı salladım. Haneul marketin içine girerken telefonuma gelen bildirimler ile kendime geldim.
Sidikli zilli kişisinden bir yeni mesajınız var.
Beni yapan şahıs kişisinden bir yeni mesajınız var.
Kraliçem kişisinden bir yeni mesajınız var.
Eğer annem ve babam mesaj atmışsa kesin bir şey olmuştur. O yüzden aklımdaki plana devreye sokma vakti.
Beni yapan şahıs kişisini engelleyip şikayet ettiniz.
Kraliçem kişisini sessize aldınız.
Umarım babama dava açılırda borç altında kalır.
Bu düşüncemden kurtulup Yoora'nın mesajını açtım.
Sidikli zilli:
Biz bittik ileri zekalı salak.Siz:
Noldu lan?Sidikli zilli:
Nerdesin sen!!!!???Siz:
Marketteyim, hem de Haneul ile :DSidikli zilli:
Sanırım Haneul'u küçükken çok fazla yere düşürmüşler. Taş gibi kızın senin gibi bir at suratlı ile ne işi var?Siz:
Bana gelirsem oraya dilini keserim!Sidikli zilli:
Tae amcama hala sünnet olmadığını söylerim. Adamı 12 yıldır kandırıyorsunuz sünnet oldun diye :DSiz:
Eğer söylersen bende annemin makyajlarını aldığını söylerim :DSidikli zilli:
O kadar erkek değilsin Jeon Jeongsan :DSiz:
Bana bak koyarım haşmetliyi önünüze kimin erkek olup olmadığını görürsünüz!Sidikli zilli:
Iyyy tamam iğrenleşme de sana asıl konuyu anlatayım.Siz:
DinliyorumSidikli zilli:
🤤🤤🤤🤤🤤🤤Siz:
Yemin ederim Yoora, tam bir ayaklı pornosun! Sapık! Korkuyorum artık senden😭😭Sidikli zilli:
Porno ne demek?Siz:
Iı şey... sevdiğin kişilere taktığın lakap😊Sidikli zilli:
O zaman artık Jimin amcama porno diyeceğim😍Siz:
Pekala😐Siz:
Anlat artık.Sidikli zilli:
Annem hamile.
(Görüldü✔✔)