Capitolul 3

127 21 3
                                    

                         Jungkook

Mașina se oprește într-o locație superbă.

Undeva pe un vârf de munte unde curge o cascadă uriașă. Zgomotele de natură care mă liniștesc, priveliștea superbă care bate spre Seoul. Nu îmi imaginam să văd așa ceva dar uite că am ajuns aici și mă bucur de asta.

Îl văd pe Taehyung care se îndreaptă spre mașină și scoate din portbagaj o pătură și un coș din nuiele împletite.

Fac ochii mari și îl întreb:

- Ce-, mă întrerupe spunând

- Sper să-ți placă... Nu am avut idee unde să te duc și m-am gândit la asta... Aici mergeam de obicei cu mama..

- E perfect! Nu am văzut până acum o locație mai bună ca asta! Îți mulțumesc pentru tot!

- Mă bucur că îți place!

Acesta pune pătura pe pământul rece și deschide coșul mare în care erau diferite fructe precum: căpșuni, banane,fructe de pădure, mere, pere, afine etc.

Peste cer se așterne un strat de stele strălucitoare și de toate formele unde își face apariția și luna care este unică pe cer.

                         

Asta este oficial cea mai frumoasa zi din viața mea pe care o petrec cu prietenul meu cel mai bun sub un cer spectaculos mâncând căpșuni și afine din coșul uriaș.

Nu trece mult timp și îl aud pe Taehyung sforăind lângă mine pe pătura călduroasă. Mă uit lung la el și îl mângâi pe fruntea fierbinte. Mă așez cu fața spre el, pe pătură, și îl privesc din toate unghiurile.

Fața catifelată, ochii parcă desenați, parul moale și drăguț. E o persoană bună, știu asta.

Ușor ușor adorm și eu sub cerul înstelat și sub luna plină.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A doua zi..

Mă trezesc lângă Taehyung care doarme dus. Încerc să mă ridic de pe pătura care era rece dar brusc văd cum mâna lui îmi înconjoară talia dând semn să nu plec.

Mă retrag ușor fără să îl trezesc și strâng coșul pe care îl așez în portbagaj.

Se trezește și el într-un final făcând ochii mari.

-Bună dimineața!

-Bună dimineața!

-Ai dormit bine?

-Foarte bine.

Se ridică de pe pătura rece și o ia de pe pământ punândo în mașină. Îmi face semn să mă urc în mașină pentru a pleca.

Într-un final mașina parchează în fața unei case mari, albe, geamuri uriașe, cu un balcon mare în fața, o piscină destul de mare, și încă alte două mașini parcate în parcarea casei.

Mașina se oprește și noi ne coborâm.

- Unde suntem ?

- Acasă

- Serios??! E un adevărat palat aici! Stai singur aici?

- Nu, e și menajera.

- Înțeleg

Are și o menajeră??! Omul ăsta a crescut în puf.

Ne apropiem de ușa casei care e neagră cu geamuri în partea stângă, când intrăm în casă, Taehyung îmi face semn să-mi las geaca pe cuierul de lângă ușă și mă așez pe canapeaua albă în fața sa fiind un televizor uriaș.

Casa e uriașă, accesorizată uimitor. Plante verzi și pernuțe de gri închis și deschis, un covor pufos sub picioare, și o măsuță de sticlă pe care e un coș cu fructe.

Își face și menajera apariția care, din câte am auzit o cheamă Rosé. E o fată drăguță.

Se așează și Taehyung lângă mine pe canapea și începem să ne cunoaștem mai bine.

-Și, ești de aici din Seoul?

-Da sunt de aici.

-Ai frați, surori?

-Sunt singur la părinți.

-Tu? De ce stai singur într-o casă așa mare?

-Mama mea a murit i-ar tata e în Japonia pentru niște afaceri.

-Oh, îmi pare rău, nu am vrut să-

-E ok, nu mă deranjează.


Blind Man In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum