Capitolul 6

74 12 1
                                    

Jungkook

Ca in totdeauna clătitele lui Rosé au fost delicioase.

Am mâncat până m-am umplut și am decis să-mi îmi cer scuze politicos și să mă retrag în cameră pentru a sta puțin întins. Deschid ușa de la camera și mă apropii de geamul pe care îl deschid pentru a intra aer in cameră.

Rosé

-Sper că au ieșit ok clătitele. Le-am făcut așa cum știu că vă plac.

Taehyung

-Sunt extraordinare! Au ieșit perfect! Îți mulțumesc pentru masa asta copioasă!

-Pentru nimic!

Înainte de a mă ridica de pe scaun se aude soneria ușii care sună insistent. Cine o fi?

Rosé

-Deschid eu.

Taehyung

-Nu te deranja, mă duc eu.

-Bine atunci.

Deschid ușa și o vad pe Irene in fața ușii.
Intră brusc pe lângă mine, rochia mulată neagră cu mici imprimee pe umăr, parul făcut bucle,geanta din piele și sunetul tocurilor înalte se auzeau în toată casa.

Îmi dau ochii peste cap, și întreb:

-Ce cauți iar aici?

Aceasta se așează picior peste picior pe fotoliul din piele naturala dânduși ochii peste cap îmi spune:

-Am venit să te vizitez. Văd că ai făcut mari schimbări,dragule.

-Tu nu înțelegi că suntem divorțați? Fiecare are viața lui, nu înțeleg ce tot cauți prin preajma mea!

-Decizia asta ai luat-o doar tu! Știi bine că încă te iubesc, și nu am să las pe nimeni să mi te ia!, Țipă aceasta prin toată casa.

Jungkook

Aud câteva țipete de jos, mă ridic din pat și mă îndrept pe scările mari.

Acolo mă opresc unde văd o femeie care vorbește cu Taehyung.

Cobor scările cu viteză și întreb:

-Ce se întâmplă?

Taehyung

Ahh, asta mai lipsea.

-Te rog, doar, nu o băga în seamă!

Irene

-Eu sunt Irene! Tu cine ești și de ce bântui casa asta?

Jungkook

-Eu-Eu sunt Jungkook. Sunt un prieten-de al lui Taehyung.

-Mă rog, oricum nu-mi pasă.Eu voi pleca acum, ai grijă de tine dragule., Îi spun asta in timp ce îi mângâi obrazul moale și cald.

Taehyung

-Pleacă!

Această își ia tălpășița urcânduse în bolidul ei.

-Doamne, chiar nu o mai suport!

Jungkook

-Dacă nu te deranjează, cine este doamna și ce caută aici?

-Ea este doar o femeie., Spune asta în timp ce pleacă, cu capul în jos spre baie.

Decid doar să nu mai insist pe subiect deoarece văd că e afectat.

Taehyung

Mă îndrept spre baie unde îmi clătesc ochii cu putina apă.

-Cum îi voi spune eu lui Jungkook despre Irene? Se va întrista, nu pot să fac asta!

Îmi dau două palme să ies din moleșia asta și mă îndrept spre cameră unde mă îmbrac cu un costum negru, pantofii, și cravată.

Nu mă îndrept nicăieri interesant dar lumea trebuie să își facă o părere bună despre tine, înfățișarea contează foarte mult.

O anunț pe Rosé că plec și mă urc în mașină. Mă îndrept spre parcul Jeju Loveland din Seoul. Acolo merg când nu am cu cine vorbii. E ca un fel de adăpost.

Crezi că Taehyung îi va spune lui Jungkook despre Irene?
Ce crezi că se va întâmpla în continuare?

Blind Man In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum