Capitolul 10

51 10 2
                                    

Taehyung ajunge acasă, unde Rosé pregătea masa. Aceștia mănâncă împreună până când Taehyung se ridică de la masă și se îndreaptă spre camera lui Jungkook de la etaj.

                       Taehyung

Deschid ușa brusc, observ cum stătea așezat pe patul moale cu tricoul dăruit de mine în mână.

-Chiar așa mult îți place?, îl întreb.

Își ridică privirea din pământ, cu ochii ațintiți spre mine.

-Da, îmi place. Florile de cireș frumos colorate, și materialul moale și pufos sunt perfecte. Te-ai gândit la toate când mi l-ai dăruit.

-Broderia e cusută manual, florile de cireș sunt de câte cinci petale pentru fiecare stea pe care o vezi pe cerul nopții, și materialul e unicat, am vrut ceva deosebit pentru o piele așa fină ca a ta., îi spun asta în timp ce mă îndrept spre fereastră.

Cu obrajii în flăcări și ochii ațintiți în jos, îmbrățișează tricoul ca pe un lingou de aur.

-Îți mulțumesc mult pentru tot, Taehyung!

Îmi fixez privirea spre el spunând:
-Venii vorba, trebuie să discutăm despre ceva...

-Sigur! ,îmi răspunde acesta cu un zâmbet până la urechi.

-M-am întâlnit astăzi cu mama...

Acesta își lasă privirea în jos privind spre podea, suspinând și înghițind în sec.

-Dacă te deranjează putem să vorbim despre asta alta dată.., spun asta înainte de a face doi pași spre ușă unde mă întrerupe spunând:

-Nu! Chiar te rog...

Mă opresc în mijlocul camerei zâmbind cu colțul gurii.

-Nu vreau să te simți trist după aceste vorbe, dar, mama nu e de acord cu venirea ta în casa mea.

-Oh, înțeleg nu e nici o problemă.,

Mă îndrept spre ușa camerei lui pentru a pleca dar, acesta sare din pat și mă prinde de încheietura mâinii spunând:

-Dacă vrei să plec, pot so fac. Doar spune-mi că nu te simți bine când îți sunt în preajmă, spune-mi și voi pleca!, spunând acestea în timp ce ochii îi erau scufundați în lacrimi amare și toate oasele îi tremurau.

-Eu-Eu., înghițind în sec și spunând în gând "Nu-mi doresc sa pierd o persoană așa specială din cauza mamei."





Blind Man In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum