A doua zi:
Jungkook
Mă trezesc din cauza razelor de soare puternice care treceau prin jaluzelele geamului.
Mă ridic din pat și mă îndrept spre geam pentru al deschide. Vremea e frumoasă numai bună de o plimbare pe afară.
Pe ușă apare asistenta Jisoo Kim.
-Jungkook, a venit cineva să te viziteze!
-Cine?
Pe ușă apare Taehyung și o fată misterioasă, cu păr scurt, brunetă cu ochii căprui, destul de înăltuță, are un stil vestimentar extravagant.
Taehyung se îndreaptă spre mine și îmi dă o îmbrățișare călduroasă.
-Heyy!
-Hey..
-Cine este ea?
-Ah, da, ea este verișoara mea, Lisa. Sper să vă înțelegeți!
-Încântat!
-Și eu!
Lisa
Plec cu Taehyung la spital pentru al vedea pe prietenul lui. La intrare ne întâmpina asistenta Kim, aceasta ne conduce spre salonul pacientului.
Fac cunoștință cu Jungkook, pare drăguț. Îmi place de el.
Taehyung
Uitasem să-i spun lui Jungkook că am o verișoara dar nu cred că l-ar deranja.
-Vino cu noi!
Îl i-au de mână și fugim pe holurile lungi ale spitalului, în urma noastră fiind și Lisa.
Jungkook
Afară ne aștepta o mașină mare, neagră, cu geamuri fumurii, înăuntru fiind un șofer.
Intrăm în mașină și plecăm în viteză.Nu știu unde mergem dar totul pare așa nou și superb. Priveliștea este una de vis.
Ce crezi că se va întâmpla în continuare ?