Capitolul 5

90 16 4
                                    

                            Rosé

Și brusc se trezește...

-Bună dimineața!

-Bună dimineața! Dar, ce cauți în camera mea?

-Eu-Doar, am venit să ud florile de pe pervaz. Sper că nu am deranjat..

-Nu, este în regulă.

Mă ridic de pe patul moale și mă îndrept spre ușă. Înainte de a o deschide îmi aplec capul în semn de plecare.

Ajung în bucătărie, unde acolo pregătesc micul dejun pentru cei doi.

                       Jungkook

Apariția lui Rosé în camera mea mă face să stau pe gânduri.

Brusc, mă trezesc din vis auzind un glas dulce care era a lui Rosé însemnând că este gata micul dejun.

Îmi i-au un pulover pe mine și șosetele, și mă îndrept spre bucătărie unde Rosé ne așteaptă cu un mic dejun copios.

Mirosul dulce de clătite Americane mă făcea să-mi doresc din ce în ce mai mult să mănânc.

Mă așez la masă și întreb:

-Dar Taehyung unde este? Încă nu sa trezit?

-Nu. El obijnuieste să doarmă mult dimineața dar nu-ți fă griji o să merg să îl trezesc.

-Nu te obosi, urc eu la el în cameră.

-Bine, mulțumesc!

-"Nu ai pentru ce!" Strig eu deja urcând jumătate din scările care duc sus spre camera lui.

Deschid ușa încet. Merg spre patul lui, fața lui fiind acoperită de pătura moale și pufoasă.

-"Trezirea." Îi spun încet.

-Lasă-mă să dorm!

-Vino jos, în bucătărie. Este deja gata micul dejun.

-Incă 5 minute!

-Bine dar grăbeștete pentru că se va răci mâncarea!

-Bine,bine!

Îi trag perdelele groase de pe geamuri pentru a intra lumină în cameră și mă îndrept spre bucătărie. 

-Ai reușit?

-Da, dar mai greu.

-Eh, așa e el mai mofturos dimineața.

                      Taehyung

Mă decid într-un final să ies de sub plapumă.

Mă apropii de baie unde mă spăl pe față și pe dinți. Ies din baie și mă îndrept spre dulap pentru a alege niște haine comode pentru a putea coborâ jos, la bucătărie. Aleg un pulover de culoare închisă și pantaloni sport de culoare gri. Trec mâna prin păr pentru al aranja.

Cobor scările și simt cum mirosul mâncări își face apariția.

Jos mă așteptau Jungkook și Rosé.

Ne așezăm toți la masă și savurăm din mâncarea pe care a făcut-o Rosé.

Ca în totdeauna, a fost gustos totul.

Blind Man In LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum