Femeia ajunge la ușă unde pornește soneria.
Rosé:-Deschid eu!
Jungkook:-Nu te deranja.
Jungkook
Deschid ușa și se bufnește în mine o doamnă, mai în vârstă, nu foarte înaltă, parul brunet, ochii de culoare închisă, cu o rochie destul de lungă, pe umeri având o blană și la gât având un lanț care cred că e mai scump decât toate cele 4 case + apartamente pe care le are Taehyung.
-Copile, nu vezi că sunt în fața ușii?
-Imi pare rău..., Spun asta înainte să-mi fixez privirea în josul gresiei.
- Eu sunt Doamna Kim Taehee! Sunt mama tânărului Kim Taehyung! Vreau să știu unde este, și ce face!
Rosé
Intrată în casă deja, doamna Kim Taehee făcând o apariție destul de ciudată, parcă de nicăieri.
- Domnul Kim Taehyung este plecat într-o mică delegație în Franța mai precis în Paris cu datoria de a mării compania pe care o are. Nu va răspunde la telefon deoarece acesta este foarte ocupat. Va ajunge abia săptămâna viitoare. Până atunci vă rog să nu mai bântuiți pământurile acestea fără acordul lui. Vă mulțumesc!
-Mda, atunci voi pleca! Mulțumesc pentru nimic!
Mă aplec ușor în semn de respect aceasta trântind ușa după ea.
Jungkook
Mă retrag și eu. Urc pe scări până în camera mea.
-De ce nu a spus nimic despre delegație? Nu era normal să știu și eu? Și ce caută mama lui aici? Nu pot să înțeleg nimic. Ma lăsat singur aici. Trebuia să îmi spună.
Îmi iau telefonul din buzunar și caut în agendă "뇌섹남 [noesegnam] " (tradus din limba Coreeană în limba Română – un bărbat atractiv şi inteligent).
Îl sun de câteva ori dar nu răspunde.
Da, întradevăr îmi fac mici griji. Dar tot nu înțeleg de ce nu mi-a spus.
Și așa trece timpul...
Venise timpul să apară Taehyung, aleg să merg înaintea lui la aeroport.
Îl văd că se dă jos din avion și se îndreaptă spre mașina unde mă aflam eu.
-Heyyyy, cum a fost?
-Hey, a fost destul de bine.
-Mama ta a tot trecut pe acasă, dar i-am spus că nu ești disponibil.
-Oh, mama, iar.
Încet,încet ne apropiem de casă, îl ajut să-și de-a bagajele jos și merg înainte pentru a deschide casa deoarece Rosé își luase câteva zile libere.
Taehyung
-Era normal să o las câteva zile într-un mic concediu. Mereu a fost acolo când am avut nevoie de ea și pentru toate astea eu îi mulțumesc!
-De ce ma căutat mama?
-Nu știu, nu a zis nimic, dar venea aproape de 3 ori într-o zi.
-Nu o băga în seamă, așa e ea, mai băgăreață.
-Cum zici tu atunci.
-Ti-am adus ceva de acolo.
-Yeyyyyy, ce mi-ai adusss?
Acesta scoată din geamantanul mare și îndesat o plasă nu foarte mare. Din plasă scoate un tricou cu mici imprimee florale.
-Nu am știut ce să i-au. Am văzut că porți mai mereu tricouri de genul și am decis să îl iau pe ăsta.
-E perfect! Îl ador! Mulțumesc mult!
Acesta mă îmbrățișează și zâmbește cu o gură până la urechi.