Jungkook
Acesta îmi prezintă casa în care o să stau eu până îmi voi găsi o locuință stabilă și un loc de muncă.
Tae deschide ușa unde se află o cameră mare, de culoare albă, patul mare cu pernuțe gri, plante verzi, un birou încăpător, și baia separată care are nuanțe de gri închis și deschis iar nu în ultimul rând fereastra care bate spre grădina cu flori colorate care are priveliștea spre piscină.
Îmi ador camera.
-Mulțumesc că mă ajuți acum! Chiar aveam nevoie!
-Mă rog.
Peste cer se așterne un strat de stele unde își face apariția și luna care completează tabloul.
Mă ridic din pat, trezit de lumina excesivă a lunii de pe cer. Mă îndrept spre geamul uriaș pentru a trage perdelele de o mătase fină la atingere. Mă opresc în fața ferestrei și privesc cum stele își fac dansul în tandem și cum muzica liniștitoare a nopții îmi încântă urechile.
Mă așez pe patul moale. Într-un final adorm prins într-un vis.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RoséMă îndrept spre camera lui Jungkook pentru al chema la masă.
Deschid ușa și îl văd cum doarme. Mă așez lângă el pe pat. Îl mângâi pe obrazul moale și îi trec mâna prin păr ușor fără a se trezii.
Pielea fină, ochii parcă pictați, buzele de o culoare roșie.
-Baiatul ăsta e perfect!
Și brusc se trezește...