A doua zi...
Taehyung
Îmi pregătesc hainele. Aleg un sacou negru și pantaloni de stofă. La mâna îmi pun un ceas de culoare argintie, cu diamante mici, sclipitoare.Îmi trec mâna prin păr pentru un efect mai natural și mă pregătesc să mă urc în mașină.
Ajung la locație unde o zăresc pe mama lângă o domnișoară, destul de înaltă, cu părul aproape de fund, ondulat de culoare închisă. Purta o rochie scurtă, ajungând deasupra de genunchi, și pe umeri o blană din păr artificial de culoare albă cu puțin sclipici. Era în totalitate întruchiparea cuvântului "feminină".
-Bine ai venit,fiule!
-Bine v-am găsit!
Întind mâna pentru a o saluta politicos pe domnișoară și o întreb:
-Cum te numești?
-Eu sunt Kim Da-Eun!, îmi răspunde cu un zâmbet fermecător.
-Încântat de cunoștință, îmi face plăcere să te cunosc în persoană, eu sunt Kim Taehyung!
-Și mi-e îmi face plăcere să vă cunosc Domnule Kim, am auzit multe despre dumneavoastră!
-Sper să facem treabă bună!
-Desigur!
În urmă cu o zi...
Taehee
Angajasem o fată (Da-Eun) pentru a se da drept femeie de afaceri pentru al seduce pe fiul meu, Taehyung.
Trecuse deja de vârsta de 23 de ani, avea nevoie de o nevastă și poate chiar copii.
-Nu mă uit la bani când vine vorba de fiul meu.
-O să-mi dau silința să fac tot ce îmi cereți!
-Dacă vei face o singură greșeală vei plăti cu viața, ți-ai asumat!
-Da, doamnă.
Da-Eun
Mama e bolnavă, eu și familia mea avem nevoie de bani pentru tratamentul ei pe care nu ni-l permitem, așa că, am decis de una singură să intru în planul doamnei Taehee. Vreau să o ajut pe mama, dacă tratamentul nu va fii cumpărat aceasta ar putea să-și piardă viața.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taehyung
Între timp discutasem despre afacerile de care avem nevoie. Luasem masa împreună cu mama și frumoasa domnișoară.
Ne-am cunoscut, am inceput să conversăm și ne-am dat seama că suntem destul de compatibili pentru a fii prieteni.
Astfel a rămas să ne întâlnim doar noi doi la o cafenea din Seoul.
Era o altfel de persoană, nu văzusem și nici nu simțisem asta până acum.
Feminitatea nu înseamnă numai ruj, coafuri stilate şi haine la modă. Este împodobirea divină a umanităţii. Îşi găseşte expresia în puterea ei de a iubi, în delicateţea, strălucirea, sensibilitatea, farmecul său, graţia, bunătatea, demnitatea şi tăria ei interioară.