🎶 Taeyang - Eyes Nose Lips
2 yıl önce
"Odana git Jungkook." Jungkook patlamış mısırı ağzına attıktan sonra filmi durdurdu ve derin bir nefes aldı.
"Ben niye gidiyorum ? Sen git." Woojin sinirle homurdandı ve gözlerini Jungkook'un üstüne dikti.
"Arkadaşım gelecek." dedi dişlerinin arasından.
"Tamam işte odanda takılın. Filmin ortasındayım." dedi Jungkook filmi başlatmak için kumandayı tekrar eline alırken.
"Kız arkadaşım gelecek. İlk günden odama götüremem. Sabret biraz, odamda takıldığımız günler de gelecek." dedi Woojin az önceki sinirli ifadesini eğlenceli bir ifadeye dönüştürüp. Jungkook yüzünü buruşturdu.
"Pislik herif." diye söylendi Woojin'in bunu duyup duymayacağını umursamadan. Yine de onu dinlemeden koltukta oturmaya devam etti. Artık onu alttan almak gittikçe zorlaşıyordu. Daha önce hiç hissetmediği bir öfkeyle dolup taşıyordu Jungkook. Daha önce kimseden böyle nefret etmemişti ve bu nefret onu korkutuyordu. Bu nefreti içinde tutmak ise günden güne zorlaşıyordu.
Az sonra zil çaldığında Woojin'in hızlı adımlarla kapıya yöneldi. Jungkook kimin geldiğine bakmak için başını o yöne çevirdiğinde gördüğü kişiyle teninin buz gibi olduğunu hissetti. Woojin'in kolları arasına sevinçle giren bu kızı tanıyordu. O kızın adı Miyeon'du. Rosie'nin arkadaşı Miyeon.
Onu gördüğüne şaşırmıştı. Miyeon'un Woojin gibi biriyle ne işi olur diye düşündü içinden. Televizyonu kapatıp kapıya yöneldiğinde Woojin'in sinirli gözleriyle karşılaştı ancak onu umursamadı. Miyeon onlara yaklaşan Jungkook'u gördüğünde gülümsedi ve ona elini uzattı.
"Merhaba. Ben Woojin'in kız arkadaşı Miyeon." Jungkook her ne kadar şaşırsa da kendini kontrol edip gülümsemeye çalıştı ve Miyeon'un elini sıktı.
"Jungkook." Miyeon'un yüzündeki gülümseme daha da büyüdü.
"Tanıştığıma memnun oldum Jungkook. Film mi izliyordun ?" Bakışlarını Woojin'e çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Make Me a Sad Girl | Rosékook
Fanfic"Ben Jeon Jungkook. Ve bu da küçük kızım Rosie." Dudaklarımdan küçük bir kıkırtı kaçmıştı. Jungkook gözlerini kısıp anlamak ister gibi yüzümü inceledi. Tuttuğu elimi geri çekip gülümsememi yüzümden silmeye çalıştım. "Ah, özür dilerim. Köpeğinle adaş...