2.2

940 82 96
                                    

Jeno, Jaemin'in gelip kendisini alması için beklerken endişeden yerinde duramıyordu. Şimdiden böylesine anlamsız bir plana ortak olduğu için pişmandı, şimdiden bu gecenin felaketlerinin kendisine yaklaştığını hissediyordu ve gece daha başlamamıştı bile. Normalde randevulardan önce böyle acınası hissetmezdi – ama onların ortaya çıkmasını bekleyen insanların olduğu, sürekli fotoğraflanacağı ve hakkında konuşulacağı bilgisi onu gereğinden fazla etkiliyordu.


Artı olarak, Jaemin de onu biraz endişelendiriyordu. Jaemin çok kolay sinirlerini bozuyordu ve bu da Jeno'nun hırçınlaşmasına neden oluyordu. Jaemin'in teklifini kabul ettiği telefon konuşmasından beri Jaemin, ayakkabı numarasından en sevdiği yönetmene kadar kendisi hakkında gereksiz bilgilerle Jeno'yu mesaj sağanağına tutmuş ve aynı bilgileri Jeno'dan talep etmişti. Bu Jeno'yu biraz panik hissettiriyordu çünkü – tüm bunları şimdiden bilirse daha sonra neler hakkında konuşacaklardı?


Telefonu titrediğinde güzel bir tişört seçmeye çalışıyordu.


Gelen: sakın açma (Na)

hey, geldim ben

yukarı çıkıyorum


Gönderilen: sakın açma (Na)

HAYIR


Gelen: sakın açma (Na)

çok geç


Rastgele bir tişört alıp üstüne geçirdi. Mark ve Heejin'in yatılı kalmaya karar verdiği üç günün kalıntılarını sergileyen apartmanını doğru düzgün temizlemeye zamanı yoktu. Yapabileceği minimum şey, cips paketlerini yerden almak ve gelecekteki Jeno'nun daha sonra uğraşması için ortalıktaki iğrenç her şeyi kanepenin altına tekmelemekti.


Son dakika temizlik furyasının ortasında kapı çaldı ve Jeno'nun içinden açmamak geçti. Bir düşününce, daha herhangi bir ödeme gerçekleşmediği için hala fikrini değiştirebilirdi. Evet, bu mantıklıydı. Jaemin, bir açıklama yapmadan caydığı için ona karşı herhangi bir şey yapamazdı.


Kapıdan bir öncekinden daha sert olan başka bir dizi tıklatma sesi duyuldu.


"Jeno Lee" Jaemin daire kapısının diğer tarafından melodiyle seslendi. "Ben geldim."


Jeno küçük oturma odasına bakındı, son olarak kirli bir çorabı kanepenin altına itti.


"Annem kapıyı yabancılara açmamamı söyledi" diye bağırdı ve yanlışlıkla temizlemeye zamanı olmadığı yapışkan bir şeye bastı. "Aşağıda bekle, bir dakikaya geliyorum."


"Yabancı olmadığım için şanslısın." dedi Jaemin sesli bir şekilde, Jeno sesindeki kibiri duyabiliyordu. "Ben senin ruh eşinim."


Bunun üzerine Jaemin kapıyı açtı, koridorda olan ve Jaemin Na'nın tuhaflıklarına yakalanma talihsizliği yaşayan herhangi bir komşu var mı diye bakındı. Ama sırıtarak Jeno'yu itip sormadan dairenin içine giren bir pislikten başka kimse yoktu.

Running In Circles | nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin