5.5 -s-

1.2K 71 4
                                    

–Bu bölüm smut içermektedir. (baya hem de x2)-


"Bana patronluk taslamayı bırak." Jaemin kısık bir sesle sızlandı.


Jeno, Jaemin'in üstüne tırmanıp uzun bacaklarıyla onu kafesledi. Başını eğdi, burnuyla boyun kemiğinin izinden giderek mırıldandı, "Sadece beni becerirsen."



Jaemin bir anlığına sadece ağzı açık bakakaldı ve bu gerçekten tanıdığı ve sevdiği Jeno mu diye düşündü. Ama Jeno, Jaemin'in fazla düşünmesine izin vermeden onu çenesi boyunca öpme işine geri döndü. Jaemin kollarını Jeno'nun boynuna ve beline sardı ve onu çevirdi, böylece kendisi üstte çıktı. Jeno nefessiz bir şekilde kıkırdadı. Jaemin omuzlarında asılı kalan gömleğini çıkarmak için bir hamle yaptı ama Jeno onu durdurdu.


"Hayır. Bu üstünde kalsın." dedi Jeno, gömleğin yakasından tutup Jaemin'in dudaklarına erişebileceği kadar aşağı çekerken. Jaemin öpücüğü bozmadan, Jeno'nun eşofman altını ve iç çamaşırını birlikte apar topar çıkardı ve sonunda onu soydu.


Jaemin dizlerinin üstünde doğrulup geri yaslandı ve altında yayılan Jeno'yu, soluk ten renginin yıldızlı yorganın koyu mavisiyle oluşturduğu tezatı hayranlıkla izledi. Jeno'yu gördüğü ilk anı hatırladı, çok içine kapalı, ulaşılamaz ve acı verici derecede utangaçtı – ve şimdi hala Jaemin'in tam anlayamadığı nedenlerden dolayı korkuyordu ancak yine de burada, aralarında olabilecek her türlü zihinsel veya fiziksel engelden sıyrılmış, gözleri açık ve davetkar bir şekilde yatıyordu.


"Seni seviyorum, Jeno Lee." dedi birden, beyniyle ağzı arasındaki filtre uzun zaman önce kaybolmuştu.


Jeno ona bakarak gözlerini kırpıştırdı, aniden gelen itirafı anlayamamıştı ama kendini çabucak toparlayıp parmaklarını Jaemin'in ensesinde kenetledi. Jeno'nun yüz hatlarını ele geçiren, gözlerini hilallere çeviren gülümseme Jaemin'e itirafı çok fazla dert etmemesi gerektiğini anlatıyordu.


"Ben de seni seviyorum." Jeno'nun sesi, sanki kalbini Jaemin'e açmak aynı anda hem istediği hem de korktuğu bir şeymiş gibi daha yumuşak ve daha kırılgandı. Jeno'yu onunla kalacağına inanmaya zorlamanın kolay olmayacağını biliyordu – ama Jeno ona izin verdiği sürece deneyecekti.


Jaemin'in büyük eli yavaşça Jeno'nun vücuduna kaydı ve avucunun içindeki kasların sertliğinin tadını çıkardı. Tüm keskin kenarları ve güzel kıvrımlarıyla böylesine büyüleyici bir vücudu varken bakışlarını Jeno'nun yüzünden veya vücudundan ayırması zordu. Jeno'ya nasıl hissettiğini göstermek istiyordu, ve eğer sözlerine inanmıyorsa o zaman o da bunu hareketleriyle yapardı.


Jeno'nun bacaklarının arasına uzandı, uzunluğunu avcunun içine aldı ve baş parmağını yarığın üzerinden geçirdi. Jeno, Jaemin'in üst bacağının iç kısmına öpücükler kondurmak ve ardından keskin dişleri ile izler bırakmak için eğildiğini gördüğünde titrek bir sesle sızlandı. Bıraktığı izlerin acısı, Jeno içinde yükselen zevkle çabucak uçup giderken, Jaemin küçük hareketlerle yukarı, Jeno'nun kasıklarına doğru hareket ediyordu.

Running In Circles | nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin