Jeno ertesi gün uyandığında haber başlıkları Jaemin Na ve gizemli sevgilisi ile doluydu. Tüm makaleler yüzdeliklerinden bahsedip ilişkilerinin ahlaki doğasını tartışıyordu. Bazıları Jaemin'i anlayış göstermeyip diğer düşük seviyeli eşleşmelere örnek olmadığı için bencillikle suçluyordu – Jeno bunun saçmalığın daniskası olduğunu düşündü. Jaemin neden aşık olmak gibi tamamen insani bir şey yüzünden cezalandırılıyordu?
Jaemin'in umurunda değildi. Instagram'a girip akşam yemeği sırasında çektiği bulanık bir fotoğrafı paylaştı. İnsanları iyice çılgına çevirmek için, Jeno'nun bir kısmı da fotoğrafın köşesinden gözükecek şekilde ustaca çekilmişti. Jeno rolünü ciddiye aldığı için fanların sonsuz yorumlarının arasına kendisi de yorum olarak bir kalp attı. Onu fark etmelerinin ne kadar süreceğini merak ediyordu.
Görünüşe göre Jaemin hemen fark etmişti.
Gelen: sakın açma (Na)
çok da abartma, lee
yoksa gerçekten birlikte olduğumuzu sanacaklar
böyle düşünmelerine izin veremeyiz
Jeno gözlerini devirdi.
Gönderilen: sakın açma (Na)
teşekkürler elimden gelenin en iyisini yapıyorum
Gelen: sakın açma (Na)
hey, bir selfie atsana
telefonumun arka planına koyacağım
tercihen şirin bir şey olsun
Gönderilen: sakın açma (Na)
hayır
Jeno kendini şanslı hissediyordu. Sivil bir vatandaş olduğu için medya yüzünü ve bilgilerini izni olmadan paylaşamazdı. Ve her ne kadar etrafındaki insanlar parçaları birleştirebilse de, en azından bir miktar anonimlikle yaşayabiliyordu. Kameralar yüzlerine itilirken patlayan tüm o kör edici ve yanıp sönen ışıkları, onları kovalayıp köşeye sıkıştıran fotoğrafçıları hatırladı - Jeno bu anıyı düşünürken göğsünün sıkıştığını hissetti. Ama bu daha sadece başlangıçtı, ve eğer Jeno bunlardan sağ salim çıkmak istiyorsa kendini böyle durumlara hazırlamalıydı.
Jaemin'in bunu nasıl yaptığını merak ediyordu. Onun sadece solup gitmesini görmek isteyen pek çok insanın dikkatli bakışları altında nasıl çiçek açtığını. Yüzüne sokulan kameralara, onu alaşağı etmeyi amaçlayan sorulara, onu bir an olsun görmek için evinin önünde kamp kuran hayranlara nasıl tahammül ettiğini. Şimdi, bu hayattan kopmak için bir şans yakalamışken bile tutunmak için canını dişine takarak mücadele ediyordu. Açıkçası Jeno ilginin odağında olmanın nesi güzel anlamıyordu. Jaemin'in haberler çıktığı anda aniden kişileştirilmiş tanrılarını tiksindirici bulup terk eden hayranları için neden savaştığını anlamıyordu.
Yine de Jeno'ya bunları yapması için para ödüyordu ve Jeno bu finansal destek olmadan normal hayatına devam etme imkanı olmadığının farkındaydı. Ebeveynleri hala yüzdesinden haberdar değildi – henüz kendini onların kalbini kırmaya hazırlamamıştı. Bir bursu olmadan eğitimine devam edemezdi, özellikle de ailesinin çiçek dükkanı anca kendilerini idare ediyorken. Ve asıl üniversiteden mezun olduğunda, o zaman gelince ne yapacaktı? Herhangi bir iş bulabilecek miydi? Ya da kaderi hayatının geri kalanında ebeveynlerine yük olmak mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Running In Circles | nomin
FanfictionJaemin test sonuçlarına baktı. Derin bir nefes aldı ve kağıtları sakince masanın üstüne koyup ileri itti. Bakışlarını karşısında oturan doktora çevirdi. "Bu sonuçlar doğru mu gerçekten?" kağıdın üzerinde yazan numaraya bakarak sesli bir şekilde düşü...