Je sobota, zbývají mi ještě dva dny prázdnin, a chci si je ještě užít, a tak mám naplánováno, že s kamarádkou Emily půjdem na párty do klubu, který zahajuje otevření. Není daleko, tak jsme se domluvily že se sejdem až tam a pořádně si to užijem, jelikož je to naše poslední párty prázdnin. Vzala jsem si na sebe černé koktejlové šaty, červené baleríny, protože hodlám tancovat a červené psaníčko. Moji rodiče mi samozdřejmě dávají přednášku o tom, kdy mám příjít a ať se nezahazuju s nějákýma klukama. Po tomto představení, se už výdávám na cestu a v tom mi zazvoní mobil.
„ Ahoj, co potřebuješ? ” Je to můj bratr Zach.
„ Potřebuju, abys mě kryla, jsem v plnym proudu zábavy a nevidím to tak, že bych se ještě dneska vrátil ”
„Hele, víš že ti vždycky pomůžu, ale teď se jdu taky bavit a mimo to už jsem vypadla z domu”
„Achhh, tak ok, něják to s rodičema urovnám zítra, tak se pořádně bav sestřičko!”.
Můj brácha je hodný člověk, ale strašný kasanovo, holky po něm jdou jak včely na med a on většinu z nich samozdřejmě neodmítne, jen kdyby už našel nějáký dlouhodobější vztah, určitě by mu to prospělo, ale já do toho nemám co mluvit a navíc moje zkušenost se vztahy je minimální, sice je mi 17, ale měla jsem jen jednoho kluka, a toho jsem ve skutečnosti nemilovala, ano měla jsem ho ráda, ale nemilovala.
Když jsem konečně dorazila do klubu, rozhlížela jsem se kde je Emily a po pár vteřinách jsem ji našla, její blonďaté vlasy zářily, jako sluníčko.
„No nazdár” rychle mě pozdravila
„Ahoj, nečekáš dlouho? Měla jsem přednášku od rodičů a navíc můj brácha,... to je na dlouho”
„Ale ne, jen už mám chuť tancovat a samé se mi tam jít nechtělo, jdeš?”
„Jasně! Proto jsme tady!”
Obě jsme šly na parket a tančily jako o život a užívali si unášení našich těl hudbou. Po nějáké době jsem začínala být vyčerpaná, tančily jsme asi hodinu v kuse,a já jsi chtěla odpočinout, když jsem se chystala říct Emily, že si půjdu dát drink k baru, všimla jsem si očí upřených na mě. Byly to krásné modré oči a já se v nich úplně ztrácela. Když jsem se vzpamatovala a otočila se na Emily, řekla jsem že se musím napít.
„Fajn, to je dobrý nápad, taky mám žízeň, jdu s tebou”
Neprotestovala jsem, když jsme se vydaly k baru jeho, ani ty oči jsem neviděla. Škoda, ale Emily na mě začala mluvit a já ji poslouchala, přitom jsem přestala myslet na to, co se před chvílí stalo.
Zbytek večera jsme strávily tancováním, vykládáním a až na nás padla únava, rozhodly jsme se jít domů.
Druhy dil najdete za 30 casti
ČTEŠ
Poslední ročník
RomanceTento příběh vypráví o lásce mezi osobami, které by spolu být neměly, protože jde o lásku mezi studentkou a učitelem,jak to vše skončí?.