Christina's POV
[...]
Αυτό ήταν λοιπόν... Εγώ κι ο Cedric μόλις είχαμε τελειώσει. Τον έβλεπα να απομακρύνεται από κοντά μου και έκλαιγα. Όταν τον έχασα από το οπτικό μου πεδίο απλά λύγισα και έπεσα κάτω. Ακούμπησα την πλάτη μου στον τοίχο της γέφυρας κι άρχισα να κλαίω με λυγμούς. Όλο αυτό που είχε προηγηθεί με είχε πληγώσει αφάνταστα. Ποτέ μου δεν περίμενα πως ο Cedric θα μου κάνει κάτι τόσο σκληρό. Ίσως επειδή δεν το περίμενα, ίσως γι'αυτό να με πονούσε τόσο.
Έκλαιγα για αρκετή ώρα και συνέχιζα. Δεν μπορούσα να σταματήσω όσο και να το ήθελα. Κάποια στιγμή άκουσα βήματα και αποφάσισα να σκουπίσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα τα δάκρυα μου. Δεν ήθελα να με δει κανείς σε αυτήν την κατάσταση. Καθώς σκουπιζα λοιπόν το πρόσωπο μου στην άκρη της γέφυρας εμφανίστηκε η Hermione. Στεκόταν σχετικά κοντά μου και απλώς με κοιτούσε. Υπέθεσα πως έψαχνε τον Πότερ, καθώς πριν ήταν κι αυτός εδω μαζί με τον Cedric.
C- Όπως βλέπεις ο Χάρι δεν είναι εδώ, έφυγε. Δεν μας αδειάζεις κι εσύ την γωνιά τώρα? Είπα κατακοκκινισμενη από το κλάμα και κάπως ντροπιασμένη που με έβλεπε σε αυτή την κατάσταση.
Η Hermione αντί να φύγει άρχισε να με πλησιάζει πιο πολύ μέχρι που κάθισε δίπλα μου.
Hermione- Ξέρω πως δεν μιλαμε και πως ίσως να μην με συμπαθείς αλλά... είσαι καλά?
C- Ακόμα κι αν δεν ήμουν καλα δεν θα το συζητούσα μαζί σου, είπα καθώς την κοίταξα με απέχθεια.
Hermione- Κοίτα. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε έναν φίλο αυτήν την στιγμή και... μπορώ να γίνω εγώ αυτός ο φίλος.
Δεν άντεξα άλλο κι άρχισα να ξανά κλαίω βάζοντας το κεφάλι μου ανάμεσα στα γόνατα μου. Εκείνη μου χάιδεψε τον ώμο, προσπαθώντας να με παρηγορήσει. Δεν μου άρεσε να δείχνω αδύναμη, ειδικά σε ανθρώπους που με το ζόρι έλεγα γεια αλλά εκείνη την στιγμή πραγματικά χρειαζόμουν κάποιον. Γι'αυτό και την άφησα να κάτσει μαζί μου.
Όταν πλέον ηρέμησα γύρισα και την κοίταξα.
Hermione- Θέλεις να μου πεις τι έγινε? Αν θες... Δεν σε πιέζω.
C- Μόλις χώρισα με τον Cedric επειδή με απατουσε με την Cho, είπα ασυναίσθητα.
Αυτό ίσως να το μετανιώσω αργότερα, σκέφτηκα
Hermione- Oh my god...
C- Ναι ξέρω, δεν έχεις πολλά να πεις.
Hermione- Λυπάμαι πάρα πολύ που σου συνέβη αυτό. Μπορεί να μην σε ξέρω αλλά από το λίγο που σε είχα δει μερικές φορές στην αυλή με τον Cedric, έμοιαζε να τον αγαπάς αληθινά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The daughter of Dark Lord
FanficΌταν η Christina φτάνει στο Hogwarts την τρίτη χρονιά των σπουδών της, καθώς την απέβαλαν από το προηγούμενο σχολείο μαγείας της στην Αμερική, γνωρίζει τον Cedric. Τι θα γίνει όμως αν ο Cedric και οι φίλοι της μάθουν πώς είναι κόρη του Voldemort?