Ron's pov
Η συνάντηση για τον στρατό μας έναντι του Voldemort μόλις είχε τελειώσει. Άκουγα κήρυγμα από τον Χάρι και την Hermione επειδή είχα καλέσει την Christina και οσο τους άκουγα τόσο πιο πολύ εκνευριζόμουν.
Harry- Ρον το έχουμε συζητήσει. Η Christina δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί μας και εμείς θέλουμε ακριβώς το ίδιο
Hermione- Ναι... Δεν μπορείς απλά να την καλεις χωρίς να μας λες τίποτα και μετά να μην μας αφήνεις να αντιδράσουμε
Harry- Ακριβώς. Ούτως ή άλλως δεν την χρειαζόμαστε
Ron- Την χρειαζόμαστε Harry και το ξέρεις. Το ξέρετε και οι 2. Είναι από τους πιο δυνατούς μάγους όχι μόνο στο έτος αλλα και σε όλη την σχολή. Μην ξεχνάτε ότι μας έμαθε κάποια ξόρκια που δεν τα ξέραμε καν και
Hermione- Ronald! Φώναξε η Hermione
Hermione- Δεν έχει σημασία τι ικανότητες έχει οκευ? Δεν πρόκειται να μας βοηθήσει ποτέ
Ron- Ναι γιατί την πήρατε με τα μούτρα κατευθείαν. Την χρειαζόμαστε. Πέρα από εσένα Χάρι χρειαζόμαστε κι εκείνη.
Είπα και τους κοίταξα εκλιπαρώντας τους... Εκείνοι φαινοντουσαν σκεπτικοί. Ξέρω ότι μας είχε πληγωσει όλους με την συμπεριφορά της αλλα επίσης ήξερα ότι είχα δίκιο για αυτά που έλεγα για εκείνη και το ποσο θα μας βοηθήσει.
Ο Χάρι ήταν έτοιμος να πει κάτι όταν ξαφνικά άνοιξε η πόρτα.
Γυρίσαμε με έκπληξη και τότε ήταν που την είδαμε.
Christina's pov
Καθόμουν με τον Draco και απλά κοιτούσαμε τον ουρανό χωρίς να μιλάμε. Ο καθένας ήταν βυθισμένος στις σκέψεις του. Ειχα σταματήσει να κλαίω και τώρα απλά σκεφτόμουν όλα όσα είχαν προηγηθεί. Η συνάντηση με το golden trio, τον Fred, όλα με είχαν βάλει σε σκέψη...
Μα τι κάνω? Ο Χάρι φτιάχνει στρατο εναντίον του πατέρα μου κι εγώ θα κάτσω με σταυρωμένα χέρια? Θα πάω να συμμετέχω κι εγώ! Είναι η μόνη λύση
Σηκώθηκα κι άρχισα να τρέχω προς το σπίτι που τσιρίζει χωρίς να δώσω καμία εξήγηση στον Draco και ελπίζοντας πως τα παιδιά θα είναι ακόμα εκεί.
Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, αποφασισμένη. Πρώτη φορά ήμουν τόσο σίγουρη για την αποφαση που είχα πάρει. Έκανα το σωστό... αυτό που εγώ θεωρούσα σωστό και αυτό που θα έπρεπε να κάνω από πάντα.
Έφτασα λαχανιασμενη στο σπιτάκι και πάλι καλά άκουγα φωνές. Κάποιος ήταν ακόμα εκεί. Άνοιξα την πόρτα απότομα και ο Χάρι, ο Ρον κι η Hermione γύρισαν και με κοίταξαν με έκπληξη και απορία ταυτόχρονα.
ESTÁS LEYENDO
The daughter of Dark Lord
FanficΌταν η Christina φτάνει στο Hogwarts την τρίτη χρονιά των σπουδών της, καθώς την απέβαλαν από το προηγούμενο σχολείο μαγείας της στην Αμερική, γνωρίζει τον Cedric. Τι θα γίνει όμως αν ο Cedric και οι φίλοι της μάθουν πώς είναι κόρη του Voldemort?