Όταν η αλήθεια αποκαλύπτεται

166 14 18
                                    

Christina's POV

4 μήνες μετά...

Είχα να μιλήσω στον Draco από τότε που του είπα πως θέλω να είμαστε μόνο φίλοι...πίστευα πως στην τιμωρία που είχαμε μαζί θα τα ξανά βρίσκαμε αλλά έκανα λάθος, καθώς ούτε που μιλούσαμε ο ένας στον άλλον. Το μόνο που λέγαμε πλέον ήταν μόνο τα τυπικά. Στην αρχή αυτό δεν με πείραζε καθώς ήθελα να του δώσω όσο χρόνο χρειάζεται για να το επεξεργαστεί και να το δεχθεί, αλλά έπειτα από έναν μήνα κατάλαβα πως ο χρόνος που του είχα δώσει πάρα ήταν αρκετός. Είχα πάει να του μιλήσω τότε για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα μεταξύ μας κι ώστε να του υπενθυμίσω πως δεν τον είχα παρατήσει και πως ακόμα ήθελα να κάνουμε παρέα. Εκείνος όμως μου είπε πως δεν μπορεί να είναι μόνο φίλος μαζί μου, τουλάχιστον όχι ακόμα, και πως θα ήθελε να μην μιλάμε για ακόμα λίγο καιρό. Το δέχτηκα γιατί πίστευα πως ήταν για το καλό και των 2 μας... μέγα λάθος.

Είχαν περάσει 4 μήνες και κοντευαν οι καλοκαιρινές διακοπές. Ο Cedric κι εγώ τα πηγαίναμε υπέροχα μεταξύ μας και ήταν ο μόνος που ήξερε τι περνούσα και πόσο άσχημα ένιωθα που είχα απομακρυνθεί με τον Draco. Γι'αυτό τον λόγο ήταν σχεδόν κάθε ώρα και στιγμή δίπλα μου προσπαθώντας να μου φτιάξει την διάθεση...

Μου είχε γνωρίσει μάλιστα και την παρέα του ώστε να κάνω παρέα και μαζί τους, πέρα από τα κοριτσια του δωματίου μου. Πολύ καλά και αστεία παιδιά. Τέλος πάντων...

Ήταν η τελευταία εβδομάδα των μαθημάτων και προ τελευταία βδομάδα στο σχολείο. Το καλοκαίρι θα το περνούσα με την μαμά μου (δυστυχώς) κάτι που σήμαινε πως τον Cedric θα τον ξανά έβλεπα το φθινόπωρο.

Πήγαινα από την τάξη του Hagrid ξανά πίσω στο χώρο του σχολείου, ώστε να βρω τον Cedric και να του πω πως θέλω να περάσουμε το απόγευμα μόνοι μας, χωρίς την παρέα του. Συμπαθούσα πολύ όλους τους φίλους του αλλά τώρα τελευταία ήμασταν όλη την ώρα μαζί τους και δεν είχαμε σχεδόν καθόλου χρόνο οι 2 μας. Είχα φτάσει στο προαύλιο του σχολείου και σε ένα παγκάκι πρόσεξα τον Draco μαζί με την Pansy.

Ναι, είτε το πιστεύετε είτε όχι αυτοί οι 2 ήταν ακόμα μαζί. Πήρα το βλέμμα μου από πάνω τους και συνέχισα να κατευθύνομαι προς τα μέσα. Μετά απο λιγο καθώς περπατούσα ένιωσα ένα χέρι να ακουμπά τον ώμο μου. Γύρισα και προς έκπληξη μου αντίκρισα τoν Goyle.

Goyle- Τι κάνεις Christina? Καιρό έχουμε να τα πούμε

C- Γεια σου Goyle. Είπα και έσκυψα το κεφάλι μου κοιτώντας κάτω αλλά το ξανά σήκωσα σχεδόν αμέσως. Δεν ήθελα να δείξω πως είμαι στεναχωρημένη.

The daughter of Dark Lord Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin