Dumpledore- Καλησπέρα παιδιά! Σήμερα θα υποδεχτούμε μια νέα μαθήτρια στη σχολή μας που πήρε μεταγραφή από το σχολείο μαγείας της Αμερικής..
Όλοι οι μαθητές άρχισαν να ψιθυρίζουν:
Καινούρια μαθήτρια? Τι? Ποια? Μα γιατί? Αφου είμαστε στη μέση της χρονιάς τι γίνεται?Dumpledore- SILENCEEEE
Όλοι οι μαθητές ξαφνικά ησύχασαν.
Dumpledore- Όπως έλεγα, σήμερα καλωσορίζουμε την καινούρια μας μαθήτρια Christina Gray!
Christina's POV
Ανοίγουν οι πόρτες της τραπεζαρίας και μπαίνω μέσα ακολουθώντας τον Hagrid. Όλοι με κοιτούσαν και για μια στιγμή μπορώ να πω πως ένιωσα άβολα, αλλά παρόλα αυτά συνέχισα να προχωράω με σηκωμένο το κεφάλι και το ανάστημά μου ώστε να τους δείξω πως έχω σιγουριά και είμαι μια δυναμική κοπέλα! Έφτασα μπροστά από το Dumpledore και κοντοστάθηκα...
Dumpledore- Christina! Καλως όρισες στο Hogwarts είμαι ο Dumpledore ο διευθυντής του σχολείου και από εδώ η καθηγήτρια Mcgonagall,
είπε και μου έδειξε μια κυρία-γιαγιά με ένα παράξενο καπέλο,Συνέχισε να μου συστήνει όλους τους καθηγητές της σχολής και τελικά είπε
Dumpledore- Τώρα που γνώρισες τους καθηγητές σε παρακαλώ κάθισε ώστε να μπορέσουμε να σε βάλουμε σε ένα house.
Κάθισα στην καρεκλίτσα που υπήρχε πιο δίπλα και στη συνέχεια ή Mcgonagall πήρε το sorting hat και το έβαλε πάνω στο κεφάλι μου.
Ντάξει λέω από μέσα μου, τζάμπα το κάνουμε αυτό καθώς στην προηγούμενη μου σχολή ήμουν στο slytherin λογικό για την κόρη του Voldemort. Και πάλι εκεί θα μπω είμαι σίγουρη!
Sorting hat- Χμμμ, δύσκολο πάρα πολύ δύσκολο, βλέπω δυναμισμό, εξυπνάδα και μια θέληση να αποδείξεις την αξία σου. Δεν αφήνεις τους ανθρώπους να σε πλησιάζουν εύκολα και θέλεις να δείχνεις σκληρή αλλά κατά βάθος είσαι ένας πολύ καλός άνθρωπος...
Τι βλακείες λέει? Είπα από μέσα μου, εγώ δεν είμαι καλός άνθρωπος όχι
Sorting hat- Μπορεί να νομίζεις πως δεν είσαι καλή αλλά εγώ βλέπω άλλα...Χμμμ οκευ λοιπόν ξέρω που θα σε βάλω...καλύτερα να μπεις στοοοοοοοοοοο HUFFLEPUFF
C- ΤΙΙΙΙΙ?
Ακούω ζητωκραυγές και βλέπω όλο τον οίκο του Hufflepuff να χειροκροτεί.
Όχι, όχι όχι όχι όχι. Αυτό δεν μπορεί να μου συνέβη. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. Εγώ? Εγώ η κόρη του Voldemort να μπήκα στο HUFFLEPUFF?!?!?!? Αποκλείεται να είναι αλήθεια αυτό. Αποκλείεται να το ζω. Η κόρη του πιο δυνατού και του πιο σκοτεινού μάγου να μπω στο HUFFLEPUFF? Κάποιο λάθος θα έγινε είμαι σίγουρη.
KAMU SEDANG MEMBACA
The daughter of Dark Lord
Fiksi PenggemarΌταν η Christina φτάνει στο Hogwarts την τρίτη χρονιά των σπουδών της, καθώς την απέβαλαν από το προηγούμενο σχολείο μαγείας της στην Αμερική, γνωρίζει τον Cedric. Τι θα γίνει όμως αν ο Cedric και οι φίλοι της μάθουν πώς είναι κόρη του Voldemort?