Christina's POV
1 εβδομάδα είχε περάσει από τότε που ξεκοψα με τα παιδιά. Η ώρα μου περνούσε σχετικά ήσυχα, καθώς το μόνο που έκανα ήταν να κάνω παρέα με τον Draco σχεδόν όλη μέρα. Παρόλα αυτά από τότε που είχα έρθει στο Hogwarts κάτι ένιωθα πως είχε αλλάξει. Μπορεί να έφταιγε το ότι οι περισσότεροι μαθητές δεν πίστευαν πως ο Voldemort είχε επιστρέψει και θεωρούσαν τον Dumpledore και τον Χάρι τρελούς. Που να ήξεραν την αλήθεια όμως. Τέλος πάντων... Από όσο ήξερα από τον Draco, το υπουργείο μαγείας είχε από κοντά το Hogwarts και τον ίδιο τον Dumpledore. Προσπαθούσαν να παρακολουθούν σχεδόν κάθε του κίνηση.
Ηταν μια νέα χρονιά και φυσικά είχαμε και νέα καθηγήτρια σκοτεινής μαγείας... την Dolores Umbridge η οποία ήταν φυσικά από το υπουργείο. Παρά πολύ ξινή κι αχωνευτη κυριούλα έχω να πω. Είχε πολύ παράξενους τρόπους διαπαιδαγώγησης και εντελώς διαφορετικούς από αυτούς των προηγούμενων καθηγητών μας.
Ενιγουεις
Κάθε φορά που συναντιομουν με κάποιο παιδί από την προηγούμενη παρέα μου άλλαζα κυριολεκτικά δρόμο, καθώς μια φορά που δεν είχα αλλάξει πορεία προσπάθησαν να μου μιλήσουν. Η Hermione συγκεκριμένα... προφανώς και της μίλησα τέρμα απότομα για να λάβει το μήνυμα και από τότε δεν της έχω ξανά μιλήσει αλλά ούτε κι αυτή έχει ξανά κάνει κίνηση να με πλησιάσει. Ένιωθα πολύ άσχημα που τους συμπεριφερόμουν έτσι, αλλά τι να κάνουμε. Ήταν μέσα της εβδομάδας και τελευταία ώρα μαθήματος για σήμερα. Πήγαινα προς την αίθουσα που είχαμε μάθημα, σκοτεινή μαγεία. Στον δρόμο κοιτουσα κάτι βιβλία που είχα "δανειστεί" από το απαγορευμένο μέρος της βιβλιοθήκης. Μάθαινα ενδιαφέρουσες πληροφορίες για πράγματα τελείως άσχετα με τα μαθήματα Αλλά σχετικά με γεγονότα της πραγματικότητας. Καθώς προχωρούσα λοιπόν με το κεφάλι σκυμμένο προς τα κατω και απορροφημένη στα βιβλία, έπεσα πάνω σε κάτι. Ή μάλλον σε κάποιον... Σήκωσα το κεφάλι μου έτοιμη να ρίξω μπινελίκι αλλά μόλις τον αντίκρισα κατάπια την μιλιά μου.
C- Fred...
Ο Fred απλά με κοίταξε και στην συνέχεια με προσπέρασε συνεχίζοντας την πορεία του. Η καρδιά μου ράγισε... με πονούσε πάρα πολύ η όλη στάση του και Ναι ξέρω πώς εγώ τον είχα χωρίσει αλλά και πάλι. Εξακολουθούσε να πονούσε.
Με αυτά και με εκείνα έφτασα στην τάξη, κάθισα δίπλα στον Draco και αρχίσαμε το μάθημα. Η Umbridge είχε πάρα πολλά νεύρα σήμερα και ξεσπούσε κλασσικά πάνω στον Χάρι. Την εκνεύρισε τόσο πολύ ο Πότερ που τον έβαλε να περάσει αργότερα από το γραφείο της για τιμωρία. Τραγικό
KAMU SEDANG MEMBACA
The daughter of Dark Lord
Fiksi PenggemarΌταν η Christina φτάνει στο Hogwarts την τρίτη χρονιά των σπουδών της, καθώς την απέβαλαν από το προηγούμενο σχολείο μαγείας της στην Αμερική, γνωρίζει τον Cedric. Τι θα γίνει όμως αν ο Cedric και οι φίλοι της μάθουν πώς είναι κόρη του Voldemort?