Αποκαλύψεις

182 17 20
                                    

Christina's POV

Draco- Τι έχεις εσύ? Μου είπε και έπιασε το πηγούνι μου ώστε να με "αναγκάσει" να τον κοιτάξω.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και το είπα.

C- Νομίζω θέλω τον Cedric.

Cedric- Τι? Είπε μια φωνή προτού προλάβει ο Draco να μου απαντήσει.

Γύρισα να δω ποιος ήταν και μόλις αντίκρισα τον Cedric πάγωσα...

Cedric- Με θέλεις? Είπε και με κοίταξε ξαφνιασμένος.

Τέλεια...ώρα να φάω χυλόπιτα, σκέφτηκα.

C- Cedric? Είπα με τρεμουλιαστή φωνή.

Cedric- Christina τι είπες μόλις τώρα?

C- Να σου μιλήσω λίγο ιδιαιτέρως? Είπα καθώς σηκώθηκα και τον τράβηξα λίγο πιο δίπλα από εκεί που καθόταν ο Draco.

Cedric- Με θες?

C- Cedric εγώ...

Cedric- Απλά απάντησε μου σε αυτό που σε ρώτησα, με διέκοψε και έδειχνε λίγο αγχωμένος.

Δεν ήξερα τι να πω... μου κόπηκε η μιλιά και απλά καθόμουν και τον κοιτούσα σαν χάνος.

Cedric- Ωραία λοιπόν. Αφού δεν μιλάς εσύ, θα μιλήσω εγώ.

Ωχ... ξεροκαταπια και συνέχισα να τον κοιτάω χωρίς να λέω τίποτα.

Cedric- Η αλήθεια είναι πως εδώ και λίγες μέρες έχω αρχίσει να νιώθω διαφορά πράγματα για σένα τα οποία όμως δεν είμαι σίγουρος αν...

C- Μισό λεπτάκι, είπα και τον διέκοψα. Θέλεις να μου πεις πως με θέλεις? Είπα σοκαρισμένη

Ίσως και να την γλυτώσω την χυλόπιτα τελικά.

Cedric- Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχεις αρχίσεις και μου αρέσεις... αρκετά μπορώ να πω

C- Cedric...

Cedric- Ξέρω πως είχα πει ότι προτιμώ να είμαστε φίλοι αλλά δεν μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματα μου. Αυτούς τους μήνες έχουμε περάσει τόσο χρόνο μαζί με αποτέλεσμα να έχω δεθεί πολύ μαζί σου... ίσως σε βαθμό που κανονικά κάποιος δεν θα έπρεπε να δεθεί με την φίλη του.

C- Τι θες να πεις Cedric?

Cedric- Θέλω να κάνω κι άλλα πράγματα μαζί σου κι όχι μόνο σε φιλικό επίπεδο. Μου αρέσεις Christina.

C- Δηλαδή δεν θα φάω χυλόπιτα? Είπα και γέλασα

Cedric- Τι?

C- Εεε θελω να πω ότι κι εμένα μου αρέσεις Cedric. Και μου αρέσεις όχι μόνο σαν φίλος.

Μόλις το είπα αυτό ο Cedric χαμογέλασε και μετά από κλάσματα του δευτερολέπτου με πήρε αγκαλιά και με σήκωσε γυρνώντας με γύρω γύρω.

The daughter of Dark Lord Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang