Καινούρια Αρχή

142 16 14
                                    

Christina's POV

Το καλοκαίρι μόλις είχε τελειώσει... Η μητέρα μου όλο τον καιρό έλειπε, την είχε στείλει ο μπαμπάς σε μια αποστολή για να μπορέσει να μαζέψει όλους τους πρώην θανατοφάγους. Ξέρετε τι σήμαινε αυτό? Πως εδώ και περίπου 5 μήνες ζούσα με τον μπαμπά μου... μιας και ουσιαστικά δεν τον είχα γνωρίσει ποτέ στην ζωή μου αυτό που κάναμε μαζί ήταν να του λέω για την ζωή μου, για τις δυνατότητες μου στην μαγεία κλπ. Κλπ. Όταν ανακάλυψε πως είμαι μια πολύ ισχυρή μάγισσα για την ηλικία μου, ενθουσιάστηκε. Μου έμαθε να κάνω κι άλλα πιο δύσκολα ξόρκια. Σκοτεινά ξόρκια.

Στην αρχή δεν μου άρεσε αυτό, το να μαθαίνω σκοτεινά ξόρκια δηλαδή, αλλά στο τέλος το συνήθισα. Ήξερα πως δεν μπορούσα να κάνω και αλλιώς. Τελος πάντων... πλέον γνώριζα σχεδόν τα πάντα από μαγεία. Αν αναρωτιέστε τι έγινε με τον Fred και τα γράμματα που είχα υποσχεθεί να του στέλνω, το έκανα κανονικότατα. Έβαζα ως προορισμό το σπίτι του Malfoy και κάθε φορά που ο Fred έστελνε ένα γράμμα πίσω, πήγαινε στο σπίτι του Draco ο οποίος στη συνέχεια μου το μετέφερε. Τέλος πάντων...

Έμπαινα στο τρένο για να επιστρέψω στο Hogwarts. Ο πατέρας μου είχε πει πως δεν θα του χρειαζόμουν κάπου αυτήν την χρονιά οπότε μπορούσα να κάνω ότι ήθελα στο σχολείο. Παρόλα αυτά θα χωριζα τον Fred, το είχα πάρει απόφαση. Για να τον προστατεύσω.

Πήγαινα προς το βαγόνι του slytherin... Μόλις είδα τον Draco έτρεξα να τον αγκαλιάσω.

C- Μου έλειψες!! Του είπα καθώς τον έσφιξα στην αγκαλιά μου

Draco- Εμένα μου έλειψες πιο πολύ, είπε και με φίλησε στο μέτωπο.

Πήγαμε και καθίσαμε σε ένα δωματιάκι μόνοι μας για να έχουμε την ησυχία μας και να μην μας ακούει κανείς.

Draco- Πώς είσαι? Μου είπε ο Draco όταν έκλεισε την πόρτα που οδηγούσε στον διάδρομο του τρένου.

C- Εσύ πως νομίζεις?

Draco- Πρέπει να πέρασες πολύ δύσκολα αυτούς τους μήνες...

C- Ειλικρινά Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο δύσκολα ήταν... έπρεπε να το παίζω πως όλα ήταν καλά μπροστά στον πατέρα μου, λες και δεν είχε μόλις δολοφονήσει κάποιον που αγαπούσα.

Ήρθε και κάθισε δίπλα μου

C- Δεν μπορείς να φανταστείς πως είναι να φοβάσαι να κλαις το βράδυ μηπως και σε ακούσει η Nagini ( φίδι του Voldemort)

Draco- Η Nagini?

C- "Κατοικίδιο" του μπαμπά.

Draco- Α... κι αν σε άκουγε να κλαις τι?

The daughter of Dark Lord حيث تعيش القصص. اكتشف الآن