Μπερδέματα

207 15 12
                                    

1μιση μήνα μετά

Christina's POV

Είχαν περάσει σχεδόν 2 μήνες από τότε που μάθαμε με τον Draco πως οι γονείς του θα επικοινωνήσουν μαζί του τα Χριστούγεννα. Εκείνη τη βραδιά που το έμαθα βρήκα το θάρρος και πήρα τη μαμά να της πω πως το σχέδιο θα έχει μια μικρή καθυστέρηση. Εκείνη φυσικά και νευρίασε αλλά πάλι καλά όχι μαζί μου αλλά με τους Malfoy. Μάλιστα είπε πως θα ερχόταν κι αυτή τα Χριστούγεννα από την Αμερική για να μείνει μόνιμα πλέον στην Αγγλία, ώστε να βοηθάει κι αυτή στο όλο σχέδιο. Μόλις μου το είπε αυτό η αλήθεια είναι πως φοβήθηκα λίγο αλλά θα το ξεπεράσω...

Από εκείνη τη βραδιά εγώ κι ο Cedric είμαστε σχεδόν αχώριστοι. Περνάμε πάρα πολύ καλά μαζί και δεν ξέρω γιατί είχα τις αμφιβολίες μου γι'αυτόν. Φυσικά περνάω χρόνο και με τον Draco αλλά παρά τις προσπάθειες μου, δεν κατάφερα να μας κάνω και τους 3 μια παρέα με αποτέλεσμα να μοιράζω τον χρόνο μου στα 2. Ενιγουεις...

Σήμερα ήταν Σάββατο οπότε αποφάσισα να κοιμηθώ λιιιγο παραπάνω αλλά από ότι φαίνεται κάποιος είχε αλλά σχέδια.

Cedric- Christina, Christina ειπε καποιος στον ύπνο μου και με σκουντηξε.

Cedric- ΞΥΠΝΆ ΝΤΕ, είπε και με σκουντηξε πιο δυνατά με αποτέλεσμα να πέσω από το κρεβάτι.

C- Αααααα, φώναξα. Σήκωσα το κεφάλι μου για να δω ποιος με έριξε και μολις είδα τον Cedric τα πήρα στο κρανίο.

C- Είσαι με τα καλά σου? Δεν φτάνει που με ξυπνάς πρωί πρωί ενώ είναι Σάββατο, με ρίχνεις κι από το κρεβάτι...ηλίθιε

Cedric- Δεν είναι πρωί είναι 12 η ώρα, είπε και γέλασε

C- Ναι γιατί εγώ τι είπα?

Ο Cedric στριφουγυρισε τα μάτια του και είπε

Cedric- Θα σε άφηνα να κοιμηθείς κι άλλο αλλά σε χρειάζομαι για κάτι.

C- Αυτό το ΚΆΤΙ δεν μπορούσε να περιμένει?

Cedric- Όχι είναι σημαντικό

C- Ε άντε ντε πες μου τι είναι, μην παίζεις με τα νεύρα και την υπομονή μου, είπα και σηκώθηκα από κάτω.

Cedric- Σκέφτηκα ότι αφού μεγάλωσες σε ορφανοτροφείο δεν θα έχεις κάπου να πας τα Χριστούγεννα οπότε αντί να κάτσεις μόνη σου εδώ πέρα τι λες να έρθεις στο σπίτι μου να τα περάσουμε μαζί? Ο μπαμπάς μου θα χαρεί πολύ! Είπε ενθουσιασμένος

Τέλεια, σκέφτηκα, τώρα τι δικαιολογία θα του πω... είχα πει στον Cedric το ψέμα που μου είχε πει να πω η μαμά μου αν με ρωτήσουν κάτι για την οικογένεια μου, ότι είμαι ορφανό δηλαδή κι ότι δεν γνώρισα ποτέ τους γονείς μου.

The daughter of Dark Lord Donde viven las historias. Descúbrelo ahora