Πρώτη μέρα στο Hogwarts

259 21 11
                                    

Christina's POV

Αφού τελειώσαμε το φαγητό όλοι γύρισαν πίσω στους κοιτώνες τους εκτός από μένα και τον Cedric που περιπλανιομασταν στο Hogwarts για μια υποτιθέμενη ξενάγηση. Έμαθα που είναι οι κοιτώνες του Hufflepuff, πως να πηγαίνω εκεί με τις σκάλες που αλλάζουν, έμαθα επίσης που είναι οι τουαλέτες των κοριτσιών και πως να βγαίνω έξω και να πηγαίνω στο σπίτι του Hagrid σε περίπτωση που τον χρειαστώ. Με λίγα λόγια δηλαδή μάπα η ξενάγηση.

Καθώς γυρνούσαμε από το tour με τον Cedric για να πάμε να κοιμηθούμε συνέβη το πιο παράξενο πράγμα. Ο ηλίθιος μου έπιασε το χέρι ώστε να γυρίσω να τον κοιτάξω.

C- Μπορείς να με αφήσεις? Του είπα όσο πιο ευγενικά μπορούσα, αν και το βλέμμα μου φανέρωνε αλλά συναισθήματα.

Cedric- Απλά θέλω να σου πω, πως παρόλη την απόμακρη συμπεριφορά σου ακόμα θα ήθελα να σε γνωρίσω και αν γίνεται, γιατί όχι, να γίνουμε και φίλοι.  Μου είπε κοιτώντας με κατάματα.

C- Στα αλήθεια θες να γίνεις φίλος με εμένα? Ή έστω να με γνωρίσεις?

Cedric- Ναι γιατί σου φαίνεται παράξενο?

C- Γιατί ποτέ κανείς δεν ήθελε να γίνει φίλος μαζί μου και γιατί φαίνεσαι πολύ καλό παιδί για να κάνεις παρέα με εμένα, που κακά τα ψέματα νομίζω πως έχεις καταλάβει πως δεν είμαι και ο πιο εύκολος άνθρωπος, του είπα και χαμογέλασα ελαφρώς

Cedric- Πιστεύω πως θα σου έκανε καλό το να έχεις έστω κι έναν φίλο εδώ πέρα.

C- Δεν έχεις κι άδικο αλλά ακόμα δεν θέλω να έχω με κανέναν φιλικές σχέσεις. Προτιμώ να περάσει λίγος καιρός προκειμένου να είμαι σίγουρη πως μπορώ να σε εμπιστευτώ

Cedric- Οου εμ οκευ δεκτό. Τότε θα περιμένω όσο χρειαστεί, είπε και αφού είχαμε φτάσει στους κοιτώνες χαιρετηθηκαμε με ένα νεύμα και πήγε ο καθένας στο δωμάτιο του.

Την άλλη μέρα...

Ξύπνησα από τον ενοχλητικό ήχο του ξυπνητηριού μου. Τα υπόλοιπα κορίτσια από το δωμάτιο μου είχαν ήδη ξυπνήσει και όπως και χθες το βράδυ δεν μου έδιναν ιδιαίτερη σημασία. Καλύτερα για μένα φαντάζομαι... σηκώθηκα και αφού πήγα στο μπάνιο ντύθηκα με την απαίσια κίτρινη στολή του hufflepuff, πήρα όσα βιβλία χρειαζόμουν και κατέβηκα να φάω για να πάω μετά κατευθείαν μάθημα.

Στο πρωινό ευτυχώς δεν είχαν κατέβει πολλά παιδιά και πραγματικά εξεπλάγην που δεν είδα ούτε τον Cedric στην τραπεζαρία. Ενιγουεις, αφού έφαγα σηκώθηκα και άρχισα να ψάχνω την αίθουσα στην οποία είχα την πρώτη ώρα μάθημα. Φίλτρα, Αυτό θα έχει πλάκα.

Μετά από λίγη ώρα που περιπλανιομουν βρήκα την αίθουσα και μπήκα μέσα. Κατευθείαν το μάτι μου έπεσε πάνω σε ένα αγόρι με ξανθά μαλλιά, εδώ είμαστε σκέφτηκα. Πλησίασα και το μόνο που σκέφτηκα είναι ότι είναι slytherin οπότε πρέπει να με γνωρίσει.

C- Γεια είμαι η Christina κι εσύ πρέπει να είσαι ο?

Draco- Αν μιλάς σε εμένα είμαι ο Malfoy,  Draco Malfoy.

C- Χάρηκα για την γνωριμία Draco.

Draco- Ποια είπαμε ότι είσαι?

C- Oh um είμαι η Christina, η καινούρια μαθήτρια.

D- Αα ναι η νέα προσθήκη στο hufflepuff, είπε και γέλασε υποτιμητικά μαζί με τους άλλους 2 χοντρούς φίλους του που καθόντουσαν στο μπροστινό θρανίο.

D- Και τι θες? Ελπίζω όχι να καθίσεις μαζί μου γιατί συγγνώμη αλλά δεν κάθομαι με ηλίθια hufflepuffs

C- Η αλήθεια είναι πως στην παλιά μου σχολή στην Αμερική ήμουν στο slytherin, είπα καμαρωτα.

D- Όντως? Και πώς ένα slytherin κατέληξε να μπει στο hufflepuff? Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί μου φαίνεται πως λες ψέματα.

C- Πίστεψε με δεν λέω, αλλά και να έλεγα δεν χει σημασία, είπα και χαμογέλασα λίγο

D- Εγώ πάντως δεν σε πιστεύω, πάρα είσαι καλή για να ήσουν κάποια στιγμή της ζωή σου στο slytherin. Τώρα μπορείς να φύγεις γιατί μου έσπασες τα νεύρα με όλες τις βλακείες που αραδιάζεις.

C- Δεν είμαι καλή, το παίζω καλή και γι'αυτό και μόνο το λόγο μπήκα στο hufflepuff. Τώρα πάνε τον κωλο σου πιο κει για να καθίσω, του είπα και αφού μου χαμογέλασε δαγκωνοντας τα χείλια σου μου είπε

D- Οοουυυ bossy μ'αρέσει

Πήγε μια θέση πιο δίπλα και κάθισα μαζί του στο θρανίο. Ώρα να εφαρμόσω το σχέδιο της μανούλας, σκέφτηκα.

D- Μπαιδεγουει αυτοί είναι ο Crab κι ο Goyle, μου είπε και μου έδειξε με ένα νεύμα τα παιδιά του μπροστινού θρανιου.

Τους εγνεψα και πριν προλάβω να μιλήσω μπήκε στην αίθουσα ο καθηγητής Snape κλείνοντας την πόρτα κι όλα τα παράθυρα.
Θα έχει ενδιαφέρον το μάθημα 😆

Τέλος κεφαλαίου
Άραγε ποιο να είναι το σχέδιο της μαμάς της Christina και γιατί πρέπει να περιλαμβάνει και τον Draco? Keep reading till you find out!

Lol, the author
Hope you like it 🖤

The daughter of Dark Lord Donde viven las historias. Descúbrelo ahora