Φίλοι... ή όχι?

238 17 15
                                    

Christina's POV

Μια εβδομάδα είχε περάσει από τότε που εγώ κι ο Draco συμφωνήσαμε να καταστρέψουμε τη ζωή του Πότερ, φέρνοντας πίσω τον Voldemort. Μόλις μου ανακοίνωσε ο Draco ότι συμφωνεί με το σχέδιο μου, πήρα την μαμά μου και μου είπε πως θα πρέπει σιγά σιγά να πείσω και τους γονείς του Draco ώστε να πείσουν κι εκείνοι με τη σειρά τους όσο πιο πολλούς θανατοφάγους μπορούν για να πετύχει το όποιο σχέδιο.

Μέσα σε αυτήν την βδομάδα ο Draco δεν κατάφερε να επικοινωνήσει καθόλου με τους γονείς του με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σήμερα μέσα στην απελπισία.

Draco- Πάλι δεν μου απάντησαν. Είπε καθώς καθόταν κάτω στο πάτωμα με το κεφάλι του ακουμπισμένο στον τοίχο και κρατώντας ένα κινητό στο χέρι.

C- Μπορείς να σηκωθείς επιτέλους από κάτω? Είπα εκνευρισμένη, κάτι θα σκεφτούμε.

Draco- Σαν τι? Είπες πως είναι πολύ επικίνδυνο να στείλουμε γράμμα γιατί μπορεί να πέσει σε λάθος χέρια και να το διαβάσει κάποιος που δεν πρέπει, οπότε τι κάνουμε?

C- Δεν ξέρω, είπα απελπισμένα και κάθισα και εγώ δίπλα του.

C- Το μόνο που ξέρω είναι πως πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί τους...

Καθόμασταν για λίγη ώρα χωρίς να μιλάμε, βυθισμένοι στις σκέψεις μας ώσπου μου ήρθε μια ιδέα

C- ΤΟ ΒΡΉΚΑ! Θα τους στείλουμε γράμμα

Ο Draco γύρισε και με κοίταξε απορημένος

Draco- Μα είναι πολύ επικίνδυνο. Αν

C- Ακουσε με! Θα στείλεις ένα γράμμα στο οποίο δεν θα τους λες τι ακριβώς τους θέλουμε. Πες τους ότι και καλά είναι επείγον να σε δούνε ή έστω να επικοινωνήσουν μαζί σου και μόλις γίνει αυτό θα τους πούμε αυτά που θέλουμε να τους πούμε. Τι λες κι εσύ?

Draco- Ξέρεις δεν είναι κακή ιδέα

C- Φυσικά και δεν είναι αφού το σκέφτηκα εγώ, είπα και γελάσαμε ελαφρώς

Draco- Οκευ μέσα. Είπε με αποφασιστικότητα

C- Τέλεια! Πάνε εσύ γράψε και στείλε το γράμμα κι εγώ, είπα και του βούτηξα το κινητό μέσα από τα χέρια, πάω να κρύψω το κινητό γιατί αν μάθει ο Dumpledore ότι έχουμε κάτι τέτοιο στην κατοχή μας θα μας βάλει τιμωρία για την υπόλοιπη ζωή μας. ( στο Hogwarts απαγορευόταν τα κινητά)

Draco- Οκευ τα λέμε αργότερα, είπε και σηκώθηκε και έφυγε.

Σηκώθηκα κι εγώ από το πάτωμα κι άρχισα να πηγαίνω προς τον κοιτώνα μου ώστε να κρύψω το κινητό εκεί, κανένας δεν θα έψαχνε τα πράγματά μου.

The daughter of Dark Lord Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum