Když jsem zase přišel do jejího pokoj s tím, že jsem se chtěl zeptat jestli něco nepotřebuje sestra mi řekla, že je to zhruba hodinu co po mém odchodu odešla. Vydal jsem se do naší ložnice, kde jsem ji, ale nenašel. To neví že je těhotná a má odpočívat?! Sakra! Měl jsem ji nechal hlídat.
Byl jsem naštvaný, jak na ni tak na sebe. Chápu, že se naštvala, protože jsem jí ublížil, ale musí se chovat jako matka našich miminek a odpočívat! Má ležet! Frustrovaně jsem vydechl, proměnil se a těsnými chodbami procházel směrem ke své družce... . Můj vlk po ní prahl... .
Moji maličkou jsem nakonec našel ležet na gauči v knihovně. Budu to tady muset zrekonstruovat a hlavně zateplit! Tohle už je podruhé co jsem ji našel, jako kostku ledu zahrabanou v knížkách. Tiskla se ke své dece a žmoulala v rukou jednu z mnoha knihu co tu po zemi leželi. Když jsem ji měl v náručí jen zamrmlala pár protestujících slov, ale nakonec dál poklidně spala v mém náručí.
Ráno mě probouzí silný kašel Nyx. Začal jsem ji hladit po zádech. Rychle jsem přes vlčí frekvenci zavolal doktorku než moje malá stihla dokašlat a začít protestovat. Mé předtuchy se potvrdili. Chudinka moje malinká má horečku a zimnici.
Sotva jsem ráno sešel pár schodů do kuchyně, už jsem chtěl být zase zpět u mé lásky. Vím, že se mě sice asi stále trochu bojí skrz tu nehodu se sušenkami od matky, ale udělám vše proto aby se mě už nikdy nebála! A začnu vydatnou snídaní... bude ji totiž potřebovat. Bude odpočívat a začneme vybírat jména miminkům a věci co budou potřebovat! Těším se na vybírání postýlek, kočárků, oblečení a hraček!
S tácem polévkou a i bylinkovým čajem jsem se vydal k nám do ložnice. Stoupal jsem po schodech nahoru s tácem ve svých rukou. Nyx neležela na posteli a tak jsem šel položit tác na stůl a chtěl jít za ní do koupelny, odkud byla slyšet téct voda.
Vešel jsem do koupelny ve které nebylo nic vidět. Všude kolem mě se to totiž hemžilo párou a vůní levandulového šampónu. Moje myšička asi potřebovala relaxovat v podobě horké sprchy. Miminka jí musejí dávat dost zabrat. Objednán jí na masáže. ,,Miláčku, proč jsi na mě nepočkala, mohl jsem jít s tebou. Co kdyby jsi spadla, uklouzla nebo se o něco bouchla?" ne že bych vyšiloval... to jen tak ze zvyku.
Když jsem vyšel do sprchy viděl jsem, jak je ke mě Nyx otočená zády. ,,Miláčku proč se mnou nemluvíš? Co jsem provedl?" strach... zase jsem se cítil jako malý kluk co ví, že je pod postelí strašidlo i když tam není... snad. ,,Jistě že ne Alfo. Teď už nám totiž ta malá blbka nebude zavazet v našem vztahu. Postarala jsem se o ní! Vypustila jsem ji, jak ptáčka ze zlaté klícky!" Rachelina sestra přede mnou stále ve sprše a culila se na mě jako postižené sluníčko! Sakra zase někdo chytl na to, co je mé!
Opět jsem se neovládl a její tělo se skácelo k podlaze bez jediné zmínky v obličeji. Tuším že tuhle reakci nečekala, ale já chci Nyx! Chci to co je mé! Opět jsem viděl rudě a tak, jako já i můj vlk chtěl zase zpět naši lásku!
Rychle jsem vyběhl k nám do pokoje a snažil se zavětřit abych zachytil její pach, ale nic. Lásko moje, kde zase jsi?
Hvězdička nebo komentář vždycky potěší ať už je kapitola vydaná den, týden, měsíc nebo rok ❤️
Vaše _knihomolka_
ČTEŠ
Alfa smečky Dark moon
Hombres LoboByla, je a bude jen loutkou. Postavička na šachové desce s tím problémem, že o svých krocích nerozhoduje. Byla poslední svého druhu, možná už teď nežije... Nejkrutější, bezcitný, chladný, výbušný a hrůzostrašný Alfa smečky Dark moon. Už dlouhou dob...