Maya Wilson Leclerc
********************- Örülök, hogy megismertelek George. - mosolyogtam rá.
- Szintén.
- Viszont most megyek, mert Char már biztos vár.
- Rendben. Legyél jó kicsi lány. - kacsintott, majd elment. Furán néztem utánna, de gyorsan kikellett verjem a fejemből mivel még mindig van barátom. Nyilván ez nem változott az elmúlt két percben.Amikor beléptem a Ferrari Motor Home-ba hirtelen nem láttam Charlest, aztán megpillantottam egy közeli asztalnál ülve.
- Char. - ötletem meg hátulról.
- Maya. Azt hittem ott maradtsz Arthur-nál. - ölelt vissza majd leültem mellé.
- Igen így volt viszont mondta ha nem akarok kocsik közeleben lenni akkor jöjjek hozzád mert innen is tudom nézni.
- Ez igaz. - bólintott - Szerinted hol végez?
- Nem tudom mi a lényeg, de nyilván az a jó ha első, nem? - kérdeztem.
- Igen. Sok esélye van rá szóval én is arra fogadok. Viszont nem szeretek előre gondolkodni. Úgy se rajtam múlik hanem rajta.
- Igazad van.Pár perc elteltével sűrűbben pillantottam a tévé felé. Nagyon izgultam, hogy jól sikerüljön Arthur-nak a futama. Aztán elrajtolt. Végig elöl halatt, de amikor épp nem őt mutatták elkezdtett a neve vissza felé csúszni.
- Charles mi történt? - pillantok bátyámrá.
- Baj van. - ugrott fel és már lépett is ki a Home ajtaján.
- Várj meg. - rohantam utánna. Nem volt könnyű utol érnem, de pár perc múlva már a boxban álltunk.
- Mi történt az öcsémmel? - kérdezett egy férfit.
- Nem válaszol. Megszakadt vele a kapcsolatom. - szagatottan fújtam ki a levegőt. Char-ra néztem aki szintén aggódó tekintettel nézett rám. Hirtelen megöleltem és sírni kezdtem.
- Csak ne legyen semmi baja. - sírtam tovább, de ahogy éreztem nem csak én.
- Nem lesz baja.... Remélem. - az utolsó szót már szinte suttogva ejtette ki, majd felkapta a tekintetét - Gyere. - fogta meg a karom majd kihúzott a box elé. Egy autó kanyarodott be ami egy kicsit messzebb megállt. Kinyílt az ajtaja és Arthur lépett ki rajta. Nem volt rajta szemmel látható karcolás ami megnyugtatott, de nem teljesen.
- Oda mehetek? - néztem Charles-ra.
- Persze. - amikor ezt kimondta elkezdtem rohanni a bátyám felé aki amint észre vett, könnyedén tudott megfogni amikor nagy erővel megöleltem.
- Ne csinálj mégegyszer ilyet. - sírtam.
- Ne sírj. - simogatta a hátam. Ahogy éreztem Charles hátulról megölelt és valamit suttogott Arthur-nak, de nem hallottam pontosan.
- Megilyesztettél.
- Nem direkt volt. - mosolygott.
- Mi történt? - szegezte neki a kérdést Char.
- Megcsúsztam a kocsival és nem tudtam megfogni. Falban közöttem ki.
- Nincs semmi bajod? - néztem rá.
- Nincs. Tényleg. - ölelt meg aztán elinultunk Arthur öltözőjébe, hogy elkészüljön mivel "lassan" kezdődött Charles futama."""""""""""""""""""""
Instagram: lara.angi_wattpad
YOU ARE READING
Van egy ikrem? • ✅
FanfictionMaya és Arthur nem tudnak egymásról, arról meg pláne hogy ikrek. De mi történik ha ezt megtudják és ezzel mindent felforgatnak maguk körül? Veszélybe kerül Maya, Arthur karrierje és szeretett testvérük élete? Megtudnak ezzel birkózni vagy elbuknak m...