Arthur Leclerc
**************- Akkor megvagyunk? - fordultam a mérnököm felé.
- Meg. Menj pihenj, holnap hosszú napod lesz. - veregetett hátba.
- Ha már az autó ilyen.
- Tudod, hogy nem hozhatunk ki belőle többet.
- Tudom. Köszi srácok.
- Szia Arthur. - sétált ki a boxból a mérnököm.Visszatettem a fülest a helyére és kiléptem a boxból. De ami ott fogadott az megilyesztett. Ott állt a bátyám egy lánnyal, de az arcát nem láttam.
- Char. - léptem mellé.
- Öcsi. Mit csinálsz te itt? - ölelt magához.
- Behívták, de már megyek vissza a hotelbe. - léptem el tőle és a lány szemébe néztem. Az a lány volt, aki annyira hasonlított rám - Te nem?
- De. Szia Maya Wilson. - nyújtotta a kezét.
- Arthur Leclerc. - tettem bele és ráztam meg - Charles ő mit keres itt? - fordultam a bátyám felé.
- Beszélnünk kell, de nem itt és nem most. Éppen dolgunk van. - lépett a lány mellé.
- Most itt hagyok?
- Bocs Arthur, de majd a hotelben.
- Remek. Sziasztok. - indultam a kijárat felé majd egy ötletről vezérelve nem a hotelbe mentem, hanem arra a helyre ahol kitudok kapcsolni.Maya Wilson Leclerc
*********************- Szóval ő az ikrem. - néztem a hátam mögé, de már nem volt ott.
- Igen. De valami baja volt. Nem szokott ilyen lenni.
- Sejted mi az? - néztem rá.
- Lehet a kocsijával van valami. - állt meg- Megjöttünk.
- Ez az autód? - pillantottam a kocsira.
- Aha. - ment mellé és húzta végig a kezét rajta.
- És bele mersz szállni?
- Persze. - lépett ismét mellém - De tudod mit...
- Nem Charles. Nem fogok bele ülni. - léptem hátra.
- Sokkal jobb dolgot találtam ki annál. - mosolygott rám, én meg félni kezdtem."""""""""""""""""""
Instagram: Lara.Angi_Wattpad
ESTÁS LEYENDO
Van egy ikrem? • ✅
FanficMaya és Arthur nem tudnak egymásról, arról meg pláne hogy ikrek. De mi történik ha ezt megtudják és ezzel mindent felforgatnak maguk körül? Veszélybe kerül Maya, Arthur karrierje és szeretett testvérük élete? Megtudnak ezzel birkózni vagy elbuknak m...