20.

780 31 12
                                    

Arthur Leclerc
**************

Amilyen gyorsan csak tudtunk taxit fogtunk és azonnal indultunk a kórházba ahová Charlest vitték. Nem tudtam elhinni hogy az ott tényleg Charles, az én bátyám. Ahogy Mayára pillantottam még jobban rám tört a sírás, de próbáltam visszafogni magam hogy Maya előtt erősnek tűnjek.
A kórházba a recepción eligazítottak minket és mi rohantunk is a kórterem elé ahová Charlest vitték. Csak hogy Charles nem volt ott. Egy nővér elmondta hogy rögtön vizsgálatra vitték és onnan azonnal a műtőbe tolták. Mondta hogy a folyosón foglaljuk helyet, mert ha kihozzák akkor majd az orvos keresni fog minket. Le is ültünk két székre. Eltelt tíz, húsz majd harminc perc, de semmi.
Nem veszíthetem el Charlest. Nem bírnám elviselni a hiányát és azzal a tudattal élni hogy ő már nincs többé. Maya összezuhanna ahogy én, anya és Lorenzo is. Próbálok nem a legrosszabbra gondolni. Erősnek kell lennie és mi itt állunk mellette és támogatjuk bármi is lesz.

- Arthur és Maya Leclerc? - a hirtelen hang hallatára kicsit megilyedtem, de ahogy láttam Maya is.
- Igen.
- Jó napot. Charles orvosa vagyok, Dr. Davies.
- Üdvözlöm. - fogtam vele kezet.
- Kérem mondja hogy minden rendben a bátyámmal. - nézett az orvosra könnyes szemmel a hugom.
- Ne aggódjanak Charles jól van. Kisebb zúzódások és karcolások mellett a jobb karja eltört. Viszont... - itt szünetet hagyott - Kómában van - falfehérek lettünk mindketten.
- Kómában van?
- Igen. Sajnálom.
- Beszabad menni hozzá? - kérdezte Maya.
- Persze.
- Nagyon szépen köszönjük. Viszlát.

Az orvos elment mi meg beléptünk az ajtón. Szörnyű volt így látni Chart. Gépekre volt kötve és mindenfele vezetékek voltak.
- Charles. - kapott a szájához Maya majd sírni kezdett. Rossz volt így látni őt. Magamhoz húztam majd szorosan megöleltem. Ez volt az a pont ahol már én se bírtam. Mindketten sírtunk és nem bírtuk abba hagyni.

Fél órával később

- De biztos ez az a szoba? - hallottam kintről és felkaptam a fejem.
- Miért mi más lenne? Gyertek. - nyomódott le a kilincs aztán Lando, George, Max, Daniel és Alex (itt még F1-es) lépett be rajta.
- Kicsim. - lépett George Maya mellé majd megölelte. Maya ismét sírásban tört ki - Hey nem lesz semmi baj itt vagyunk és Charles erős fel fog kelni - törölte le az arcáról lefolyó könnycseppeket.
- Mondtak valamit az orvosok? - nézett rám Daniel.
- Kisebb zúzódások, jobb karja eltört és hát... - néztem a bátyámra aki ebben a pillanatban is mozdulatlanul feküdt.
- Értem. - hajtja le a fejét.

Pár percig csönd járta a termet aztán Maya hangja törte ezt meg.

- Viszont nem a semmért jöttünk. - emeli fel a fejét Alex - A FIA kivizsgálta a balesetet és hát... szándékos volt. 
- Én esküszöm kinyírom Latifit. - állt fel Maya.
- Latifit? - kérdezte Lando.
- Az ő hibája. Minden. Azt akarta hogy én jövőre se kerüljek fel hozzátok és az elején teljesen azt hittem csak mérges, de aztán megfenyegetett ha nem hagyom abba a futam nyeréseket akkor Mayának vagy Charlesnak baja lesz.
- De hisz... - nézett a pilótákra ilyedten Alex
- Baj van? - húzta fel a szemöldökét Maya.
- A baleset okozója Esteban volt.

Én mindent gondoltam csak ezt nem. Ocon is benne volt ebben az egészben? De hisz neki semmi baja nem volt Charlesszal.

- És ez teljesen biztos? - kérdeztem.
- Igen. Én pont mögöttük voltam amikor tisztán láttam, hogy meglökte Char kocsiját. - mondta Alex - Fél órával pedig hogy elment a mentő a FIA is megnézte és ki is derült hogy ő volt.
- Akkor most mi van Estebannal? - nézett a srácokra Maya.
- Semmi. Bocsánatot kért és azt mondta hogy csak véletlen húzta oldalra a kormányt. Ezek szerint hazudott. De akkor Latifi kérte meg erre? - nézet ránk Max.
- Valószínű.

 """""""""""""""""""

Kicsit rövid lett és ezért bocsánat viszont ma one shot-ot is írtunk és hát sorozatot néztem (hupsz). Viszont hála nem kell vissza menjek a suliba, (ezaz) így ugyan így fogom hozni a részeket és próbálok majd többet is hozni viszont nem ígérek még semmit. Amit már úgy mond biztosra mondhatok hogy lassan vége a könyvnek, kábé még öt részt tervezek. Köszönöm nektek a 2,24k sose hittem volna hogy ennyien fogjátok olvasni ❤️❤️

Köszönöm harcos11 😂❤️

Köszönöm harcos11 😂❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Kizuhantam egy repülőből. (Tériszonyom van)

2. Nem

3. Volt. A nevét nem tudom 😂

4. Nyaklánc és a horoszkópomat (rák♋)

5. Drive to Survive.
Nem is kérdés... Günti😂😂 nem amúgy Lando. A best a magyar szinkronhangja

6. Mostanában leginkább youtube-on zenét hallgatok, viszont ha nézek akkor is leginkább angolokat.

7. Elvagyok velük.

8. Van egy kutyám, Lion(ahogy le van írva úgy kell kiejteni 😂)

9. Fiú: Alex
     Lány: Szandra, Lilianne
(de ezek mindig változnak)

10. Farkas, fehér tigris

11. Nyár

12. 22

13. Rajzolás (ha szeretnétek akkor majd mutatok pár rajzomat, de akkor azt jelezzétek kommentben létszi)

14. Rush

15. Gyros

16. Vleila13
       vlkvok_Liv
Ennyi embert hívok ki. Örülök ha ti megcsináljátok majd 😂❤️

Van egy ikrem?  •  ✅Where stories live. Discover now