Maya Wilson Leclerc
**********************- Nem. Én biztos nem szállok ki.
- Na most miért?
- Ez egy gokart pálya! - akadtam ki.Nem értem. Egyrészt hogy én mit keresek itt a másrészt hogy minek szálltam ki a kocsiból?!
- Egy órára kéne a pálya. - hallottam ahogy Charles a pálya tulajdonosával beszél.
- Le van foglalva.
- Mi? Sosincs amikor jövök. Most vannak a pályán?
- Igen.
- Remek. Mindegy, elférünk mi is. Ha probléma lenne akkor csak szóljon. - sétált hozzám vissza és leült mellém.
- És akkor mi most mit is csinálunk?
- Gokartozunk. - állt fel és indult el... Ki.
- Charles én nem szállok bele.
- Izgi lesz. - vette a sisakot egy határozott mozdulattal a fejére.
- Kérlek. Én nem akarok menni. - hirtelen elhaladt előttünk egy nem éppen lassú gokart - Jézus. - álltam Char mögé.
- Oké. Akkor ülj ide és figyelj. - szállt be a 16-os számmal ellátott kocsiba és kigurult.Elővettem a telefonom és csináltam pár videót, amikor is az idegen srác kihajtott a pályáról és oda állt elém a kocsival együtt.
- Nem jössz? - kérdezi.
- Nem köszi.
- Én megvédelek. - nyújtotta a kezét. Hezitálva de bele tettem a kezem majd a kezembe adott egy sisakot.
- Vedd fel. - csináltam amit mond, majd óvatosan elé ültem. Na most fogalmam sincs hogy, de elfértünk ketten az egyszemélyes gokartban. Óvatosan a pedálba taposott és elindultunk. Lehunytam a szemem és próbáltam nem rosszra gondolni.
- Nem lesz baj. - suttogta.
- Oké.Két kört mentünk amikor szóltam neki hogy elég lesz. Kiment és már Char is ott állt. Levettem a sisakom és amikor a fiúra néztem aki szintén így tett, elakadt a szavam. Mert Arthur állt előttem.
Arthur Leclerc
***************- Öcsi te mit csinálsz itt? - kerekedett el bátyám szeme.
- Ezt kérdezhetném tőletek is. De mi folyik itt? Charles valamit eltitkolsz előlem.
- Üljünk le beszélni. - mondta higattan.
- Nem. Mi az amit el akarsz mondani? Itt is menni fog.
- Arthur. - szólalt meg a lány - Én vagyok a hugod.""""""'''''''''""""""""
Instagram: Lara.Angi_Wattpad
ESTÁS LEYENDO
Van egy ikrem? • ✅
FanficMaya és Arthur nem tudnak egymásról, arról meg pláne hogy ikrek. De mi történik ha ezt megtudják és ezzel mindent felforgatnak maguk körül? Veszélybe kerül Maya, Arthur karrierje és szeretett testvérük élete? Megtudnak ezzel birkózni vagy elbuknak m...