Maya Leclerc
*************- Pontosan hol láttad Arthurt? - fordulok George felé.
- Még mielőtt beszéltünk. És itt a padockban.
- Nem láttad merre ment? - nézek körbe, de sehol se látom a bátyám.
- Az öltözője felé, de ott már kétszer néztük.
- Felszívodott. Hogy tud valaki így eltünni?
- Nem tudom.
- Szia hugi. - lép mellénk Charles.
- Nem láttad Arthurt? - támadom le egyből.
- Nem. Én is őt keresem.
- Remek.Egész délután őt kerestük és az egész pálya területét kétszer is bejártuk, de sehol nem találtuk. Vagy százszor hívtuk mindhárman, de ki van kapcsolva.
- Menjünk vissza a hotelbe. - hajoltam George vállának. Teljesen elfáradtam.
- Rendben. Gyere. - kapott fel a britt menyasszony pózba és így vitt a kocsihoz. Az utolsó amire emlékszem, hogy az autó elindul és kihajt a parkolóból..
- Jó reggelt kicsim. - adott puszit George.
- Neked is. - fordultam át a hátamra - Arthur?
- Mikor visszaértünk ide hoztalak viszont elmentem a szobátokba, viszont nem volt ott.
- Nem értem. Tudom hogy baj van, de nem mondja el.
- És ha Nicholas-szal beszélnénk?
- Ilyenkor hol van? - ültem fel.
- Vagy a pályán vagy lent a hotel éttermében.
- Akkor menjünk.Az étterembe mentünk először, de ott nem találtuk így kimentünk a pályára. Egyenesen Latifi öltözője felé vettük az irányt, de út közben már belebotlottunk.
- Nocsak a Leclerc és... George. Látom azóta már még jobban közelebb kerültetek egymáshoz. Ha lehetett annál jobban.
- Mit mondtál Arthurnak? - emelte fel a hangját George.
- Én? Megfenyegetett hogy ha nem hagyom győzni akkor következménye lesz.
- Nem hiszek neked. Arthur nem ilyen. - mondtam.
- Szívem, nem ismered. - suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg. Mélyen a szemembe nézett majd elsétált.
- Mit mondott?
- Azt hogy nem ismerem még Arthurt.
- Ne hogy egy szavát is el hidd.
- Eszem ágában sincs. Hol van ilyenkor Arthur?
- Nem tudom. Van még pár órám a versenyig addig tudjuk keresni.
- Nem. Menj készülj fel a versenyre. - öleltem meg - Én megleszek egyedül.
- Biztos?
- Ezer százalék.
- Rendben. Ha megtaláltad akkor azonnal írj. Ügyesen. - adott egy gyors csókot.
- Szeretlek.
- Én is.Egy óra elteltével már gondolkoztam azon, hogy hagyom a fenébe majd előkerül amikor ő úgy akarja és indultam már Charles-hoz amikor mellém sétált.
- Szia. Mizu?
- Mizu? Hárman téged keresünk már tegnap óta. Ki vagy kapcsolva.
- Gondolkodnom kellett.
- Min? - kérdeztem.
- Ne itt beszéljük meg. Gyere.Bementünk két Motor Home közé. Érdeklődve figyeltem az előttem lévő bátyámat.
- Hallgatlak.
- Figyelj ez nem ilyen könnyű.
- Jó akkor kezdem én. Igaz az hogy megfenyegetted Nicholast? - sose hittem ilyet Arthur-ról, de az ő szájából akartam hallani az igazat.
- Mi? Nem, ki mondta ezt neked?
- Latifi.
- És neki hiszel Maya? Ne csináld.
- Én ne csináljam? Eltűnsz majdnem egy teljes napra és még te vagy felháborodva? - fakadtam ki.
- Nem, de hogy hihetsz neki?
- Én nem hiszek neki. De hallani akarom az igazat.Miért tűntél el?
- Mondtam, hogy gondolkodnom kellett. - ideges. Ez sose jelent jót.
-Remek. Most hogy kigondolkodtad magad, mit mondott neked Nicholas?
- Semmit.
- Hazudsz. Egyszer mond már el az istenért.
- Egyszer? Mikor volt olyan hogy nem mondtam neked el valamit?
- Ne csináld. Nem azért mondtam. De kérlek mond már el. - könyörögtem.
- Nem én hanem ő fenyegetett meg. - számítottam rá hogy ez történt, de hogy most kiderült hogy tényleg ez történt ez kicsit lesokkolt.
- Hogy bírtál egy ilyen fontos dolgot elhallgatni? - néztem rá könnyes szemmel.
- Nekem se volt könnyű, de nem mondhattam el.
- Segíthettem volna ha elmondod.
- Nem tehettem.- hajtotta le a fejét és maga elé suttogott.
- Miért?
- Azt mondta megöl titeket ha bárkinek bármit mondok. Érts meg, nem tehettem semmit. Fontosak vagytok nekem.
- Minket?
- Téged és Charlest.
- Charles. - mondtam ilyedten majd akkor esett le. Eltervezte előre. Azt hogy Arthur eltűnik és most itt veszekedünk és elfelejtjük a futamot. Ami...
- Mi van vele?
- Ez volt a terve, nem érted. Mikor kezdődik a futam? - kérdeztem idegesen.
- Már tíz perce megy.
- Nem, nem, nem. - kezdtem el futni a boxok felé.
- Maya mi van? - fogta meg a karom Arthur.
- Nem érted? Azért csinálta ezt az egészet, hogy elterelje a figyelmünket Char-ról.
- Szóval azt mondod, hogy Charles...
- Balesete lesz. Ezt tervezte mind végig.
- Szólnunk kell neki.
- Fussunk.Mindketten kifutottuk a lelkünket is és abban is biztos vagyok, hogy most rengetek ember szid minket azért mert majdnem közelről csodálták a földet viszont amikor a boxba berontva ránéztünk a szerelőkre és mérnökökre tudtam, hogy most történt. A mérnökök egytől egyik próbáltak vele kommunikálni, de az arcukra ránézve láttam hogy ez nem sikerült. A képernyőre nézve azonnal észre vettem, hogy piros zászló van. Az autók sorban hajtottak vissza a boxutcába, de a 16-os Ferrari nem volt köztük. Charles autója és benne a bátyámmal aki sértetlenül ül ott, majd kiszállva iderohan és azt mondja Jól vagyok, nem kell aggódni. Mert nem fog ez megtörténni mivel Charles valahol a pályán, az egyik gumifalban van. Ránéztem Char mérnökére aki abban a pillanatban is vele próbálta felvenni a kapcsolatot. Ismét sikertelenül. A kamera átváltott és akkor megláttam a szétroncsolódott autót. A mentőt, ahonnan még Char lába kilátszódott aztán becsukták az ajtót és elvesztettem a szememmel.
Ha nem kezdünk el veszekedni és eszünkbe jut a futam, akkor most nem lenne ez. Charles nem lenne a mentőben egyenesen a kórházba tartva és mi nem állnánk itt üveges tekintettel azzal a gondolattal, hogy elkéstünk.
""""""""""""""""
Félek bármit is mondani. Szóval nem mondok. 😂 Szeri van mindenkinek 💕
Instagram: lara.angi_wattpad
YOU ARE READING
Van egy ikrem? • ✅
FanfictionMaya és Arthur nem tudnak egymásról, arról meg pláne hogy ikrek. De mi történik ha ezt megtudják és ezzel mindent felforgatnak maguk körül? Veszélybe kerül Maya, Arthur karrierje és szeretett testvérük élete? Megtudnak ezzel birkózni vagy elbuknak m...