Maya Wilson Leclerc
*********************- Én be nem szállok ebbe. - mutattam az előttem álló autóra.
- Most ne viccelj. Ez egy McLaren Senna. - csapott egyet a kezével.
- Nem érdekel hogy McLaren vagy akármi, tőlem lehet Mercedes vagy Ferarri is én mondom nem szállok bele.
- Most miért? - állt előttem.
- Ez hosszú. - pillantottam rá.
- Van időm. De nem akarok megfagyni, szóval? - mutatott ismét a kocsira.
- Charles! Nem.
- Jó van na. Ezért kellett nekem Landotól autót csórnom.
- Hol a van a tiéd? - furcsáltam.
- Otthon. Nem szálítotattam át és lusta voltam autót kölcsönözni. Szóval maradt Norrisé.
- Most akkor Lando vagy... Akárkié ez az autó? - kérdeztem összezavarodva.
- Lando Norris. - nézett rám.
- Igen és? Ki az a Lando Norris?
- Te tényleg nem nézel autósportot.
- Nem.
- Jó oké. Lando a McLaren egyik pilótája. 21 éves és....
- 21? Jézusom.
- Igen fiatal, de megérdemli hogy itt legyen. Na de kérlek menjünk mert ide fagyok. - ugrott egyet jelezve hogy tényleg fázik.
- Charles. - néztem rá szúrós szemmel- 100 alatt megyünk. - adtam be a derekam.
- Hát ez az autó nem nagyon tud 100 alatt menni.... - húzta el a száját.
- CHAR! - kiáltottam rá.
- Jó van na'. Csak mondtam.
- Akkor megyünk vagy még álldogálunk itt? - kérdeztem két perc múlva.
- Ja persze. - nyitotta ki nekem az ajtót.
- Köszi. - mosolyogtam rá.
- Szóval.... - ült be a vezető ülésbe - Mesélj magadról.
- Mit szeretnél megtudni? - fordultam felé.
- Van barátod?
- Bele a közepébe. Jó oké. - nevettem - Alakulóban van.
- Rendben.
- Neked?
- Már egy éves. De most te mesélj ne én.
- Én is kíváncsi vagyok. - ütöttem meg a karját.
- Megértem. Mit sporotosz? Mert a deszkás képet láttam az instádon. - állt ki a parkolóból és tért ki a főútra.
- Így van. Verseny szerűen. Kis koromban tornáztam, de azt hamar meguntam.
- Szóval ilyen fiús vagy. - nézett rám egy pillanatra.
- Az utat nézd. - szóltam rá - És nem mondanám. Ilyen igen és nem is.
- Jó ezt nem értem, de ha te igen akkor nincs baj. - nevetett - Van barátnőd?
- Négy igaz barátnőm van. Alicia Elsey, Lilly Lewin, Manon Gladwin, Luna Labric.
- Nekem csak egy barátom van akiben a legjobban bízok. És az Lando. A pilóták közül nagyon sokkal vagyok jó barátságban, de Landoval a legszorosabb.
- Értem. - bólintottam - NORMÁLIS VAGY!- kiáltottam fel amikor egy piros lámpa miatt egy óriási fékezett.
- Most miért?
- 100 alatt. - ismételtem el újra.Nyilván Charles ezután se tartotta be, de így a sebesség határt is átlépte egy pöppet. Csak háromszor kiáltottam rá ezután. Azt meg ő mondja hogy ez haladás. Ha ő mondja.
- Meg jöttünk. - csatolta ki magát.
- És még is hova? - hajoltam előre és néztem ki a szélvédőn.
- Hát, ki a pályára."""""""""""""""""""""
VOCÊ ESTÁ LENDO
Van egy ikrem? • ✅
FanficMaya és Arthur nem tudnak egymásról, arról meg pláne hogy ikrek. De mi történik ha ezt megtudják és ezzel mindent felforgatnak maguk körül? Veszélybe kerül Maya, Arthur karrierje és szeretett testvérük élete? Megtudnak ezzel birkózni vagy elbuknak m...