1.

1.7K 65 3
                                    

Arthur Leclerc
**************

- Ez ki? - mutatom idegesen a telefonom a bátyámnak, aki meglátva azt kiköpte ami a szájában volt.
- Nem tudom. - válaszolta Charles.
- Ismerlek és tudom mikor hazudsz. - néztem rá szúrós szemmel - Tök mindegy. - hagytam ott és felmentem a szobámba.

Éppen az insát pörgettem amikor megakadt a szemem egy lányon. Nagyon hasonlított rám és amikor rámentem a profiljára teljesen lesokkoltam.

Maya Wilson Leclerc
Egy nappal ezelőtt

Maya Wilson LeclercEgy nappal ezelőtt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

@maya.w.l.: INDULÁS VAN!
                  
                   📷: @lilly.lewin

💬
@manon.gladwin: Csak nehogy tanya legyen belőle. 😂🥰
⏩ @maya.w.l.: Csak szeretnéd😁

@luna.labrick: Na nézd meg engem meg meg se hívnak.💘😥
⏩@alicia.elsey: És akkor én mit mondjak😞
⏩@lilly.lewin: Majd legközelebb jöttök csajok.🤩
@maya.w.l.: Adom👆
⏩@luna.labrick: Imádlak titeket❤️
@alicia.elsey: Én is🥰
...........

A többi kommentet nem néztem meg, mert igazából felesleges volt. Lerohantam a konyhába és innentől már ugyan az ami fent van. Most a szobámban ülök és azon gondolkozok, hogy ráírjak-e a lányra. Charles ismeri, mert akkor nem reagált volna így. És abban is biztos vagyok ha Lorenzot is megkérdezem ő is így fogja fogadni. Nem hezitálva megnyitottam az üzeneteket és elkezdtem írni. Fogalmam nincs hogy mit és miért. Csak írtam. Félve nyomtam rá a küldés gombra és visszaolvasva az üzenetet arra gondoltam, hogy biztos nem kapok majd választ.

Arthur Leclerc
Szia. Láttam a profilod és nem tudom miért, de mintha magamat látnám lányban. Nem tudom hogy véletlen, de a nevünk is egyezik. Sose mondták hogy lenne egy lánytestvérem, és azért is érzem most hülyének magam, de bízom benne hogy válaszolsz majd.
Arthur.

Nem. Tuti nem fog válaszolni. Na mindegy én megpróbáltam.

"'"""""""""""""""""""""""""""""""""

Hát íme egy új könyv. Véleményeteket írjatok le!
Pusza nektek😘

Van egy ikrem?  •  ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang