Arthur Leclerc
**************A futam előtt, mint minden alkalommal nem kicsit izgulok. Több okból is. De a mai nap egy fura érzés fogott el, amit nem tudtam hová tenni. A rajtrácson a kocsiban ülve azonban nem gondoltam semmire és kikapcsoltam. Elaludtak a fények és a gázba tapostam. Sokáig elől voltam és előztem is embereket, aztán kifordult alólam a kocsi. Ami a legfurább viszont az hogy hátulról lökést éreztem. Nem tudtam ezen gondolkodni mivel nagy erővel csapódtam a gumi falba. Körbe nézve megbizonyosodtam, hogy minden rendben és könnyedén kiszálltam az autóból.
- Ne csinálj mégegyszer ilyet. - ölelt meg és sírta el magát Maya.
- Ne sírj. - simogattam meg a hátát. Charles ide ért hozzánk én meg aggódva rá néztem. Tudta egyből hogy baj és csak ennyit sugott:
- Hazudj neki. - kicsit bólintottam, majd ismét Maya felé fordultam.
- Megilyesztettél.
- Nem direkt volt. - mosolyogtam
- Mi történt? - szegezte nekem a kérdést Charles.
- Megcsúsztam a kocsival és nem tudtam megfogni. Falban közöttem ki. - mondtam a hazugságot.
- Nincs semmi bajod? - nézett rám a hugom.
- Nincs. Tényleg. - öleltem meg aztán elindultunk az öltözőmbe, hogy rendbe szedjem magam Char futamára.Robert nyerte a futamot. Örültem mivel a csapat társam és értékes pontokat hozott a csapatnak, de ezt a balesetet még mindig nem tudom hova tenni.
- Arthur figyelsz? - nézett rám Maya.
- Bocsi mit mondtál?
- Azt hogy.....
- Na micsoda meglepetés - lépett elém Nicholas. Igen, Nicholas Latifi. Az ő történet kicsit kusza. Tavaly még az F1-ben versenyzett, de a csapat kitette csalásért. Az F2-ben kapott ülést amit az egész mezőny nem tudott elfogadni, de nem a mi döntésünk. Viszont én és Nicholas nem vagyunk jó kapcsolatban. Úgy volt hogy én kerülök a helyére azonban olyat állított rólam ami nem igaz és így Jack Aitken kapta az ülést. Ennyi lenne.
- Micsoda meglepetés. - néztem rá gúnyosan.
- Nekem az meglepetés hogy élsz még. Igazán meghalhattál volna, de nem kaptál akkora ütést. - és akkor leesett.
- Szóval te voltál. Gondolhattam volna. - nem vártam meg mit mond egyszerűen ott hagytam. Maya egyfolytában kérdezgetett, de nem válaszoltam csak csöndben sétáltam mellette.
- Beszélnünk kell. - szóltam Charlesnak.
- Nem ér rá. Mindjárt kezdődik a futamon.
- Nem képzeld nem ér rá. Maya te maradj itt. - néztem rá.
- Oké. - ült le egy székre, majd Char után mentem.
- Mond.
- A balesetről akartam beszélni.
- Miért nem ezzel kezdted. - fujtatott.
- Valaki meglökött hátulról. És Nicholas volt.
- Ezt honnan veszed. Tudom, hogy mi van köztetek, de akkor se vádold.
- Charles tudom. Az előbb mondta hogy haltam volna meg.
- Na oké ez durva. Ezt nem néztem volna ki Nicholas-ból.
- Én viszont igen. Na de mindegy. Menj és nyerd meg. - ütöttem vállba.
- Kösz öcskös.""""""""""""""""""
Instagram: lara.angi_wattpad
VOCÊ ESTÁ LENDO
Van egy ikrem? • ✅
FanficMaya és Arthur nem tudnak egymásról, arról meg pláne hogy ikrek. De mi történik ha ezt megtudják és ezzel mindent felforgatnak maguk körül? Veszélybe kerül Maya, Arthur karrierje és szeretett testvérük élete? Megtudnak ezzel birkózni vagy elbuknak m...