17.

838 41 16
                                    

Arthur Leclerc
**************

Kellemesen fúj a szél  Monaco utcáin. Szombat van így a második sprintfutam ideje.

- Izgulsz? - néz rám a mérnököm.
- Nincs miért. - mondom őszintén aztán a fejemre nyomom a sisakom.

Maya még kint sok sikert kívánt. Nem akarom hogy miattam csak ide jöjjön amikor kint is megtudja tenni azt amit ide benn és még nem is rossz neki.

.

Mondanám hogy volt már nehezebb versenyem, de akkor szerintem hazudnék. Két kör maradt hátra amikor beértem az első helyen autózót. Aki nem más volt, mint Latifi. Megpróbáltam mellé menni viszont az első alkalommal nem sikerült. Amikor újra próbálkozni akartam a mérnököm szólt a rádióba.

- Latifi-t vizsgálják. Ne csatázz vele, valószínű időbüntetést kap.
- Mennyit?
- Öt másodperc.

Másodikként intett le a kockás zászló, de kevesebb mint egy másodperc volt köztünk így számíthattam az első helyre.

- Van valami infó? - szaladok a csapathoz.
- Mi is arra várunk.

Az egész csapat izgult és végül sikerült. Amint a kijelzőkön megjelent a hivatalos értesítés miszerint Nicholas kap öt másodpercet, mindenki egy emberként ugrott rám. Mindenki ordíbált, hogy igen sikerült. Oldalra néztem egy pillanatra ahol láttam hogy Nicholas a földre csapja a kesztyűjét, majd elviharzott. Így is második maradt viszont a dobogóra nem jött fel.

A paddockban  sétálok kezemben a díjjal és a sisakommal.

- Hé Leclerc! - szól nekem egy hang a hátam mögül. A hang nem máshoz, mint Nicholas-hoz tartozott.                                 
- Nicholas mit szeretnél?      
- Ezt a futamot vissza kapod. - mondja idegesen.   
- Hogy Nicholas? Mit teszel?                                     
- Arthur, vajon meddig tudsz eljutni? Meddig tart majd a karriered? Mindenkinek tudnia kell hol az a határ ahol abba kell hagyni. - mosolyodik el.     
- Te még is miről beszélsz? - ráncolom a homlokom.
- Maya és Charles nagyon fontos számodra ugye? Csak szegényeknek nehogy bajuk essen. Szomorú lenne, ha a hugod vagy a híres Charles Leclerc meghalna, nem?     
- Ne merészeld bántani őket. - mondom idegesen.
- Arthur Leclerc ez csak rajtad múlik. - nevetett Nicholas majd el sétált.

Idegesen néztem utánna, majd az öltőzömbe rohantam. Ledoptam a kanapéra a kezemben lévő dolgokat, majd a hajamba túrtam. Ezt mire értette? Ha bántani meri Mayát, vagy Charles-t akkor velem fog szembe találkozni, de azt nem fogja zsebre tenni amit tőlem kap, arra megesküszök.

""""""""""""""""""""

Nem éppen vagyok boldog. Őszintén soha nem szerettem se Hamilton-t se Verstappen-t, de kivételesen nyerhetett volna Max. (Soha nem fogjátok ezt mégegyszer hallani, szóval jegyezzétek meg 😂). Viszont Lando ügyes volt. Megérdemelte a negyedik helyet 🧡😍
Ti kinek szurkoltatok ma?

A részért meg ne öljetek meg pls 🙏❤️

Instagram: lara.angi_wattpad

Van egy ikrem?  •  ✅Where stories live. Discover now