《Taemin》

339 21 12
                                    

Egy aranyos kis kávézóban dolgozom, egyszerűen imádom ezt a helyet. Kicsit régies hatású, dísznövények varázsolják még kellemesebbé, emellett egy hangulatos galériával is büszkélkedhet kis kávéházunk és ami a legszebb benne, hogy a meseszép tengerre nyerhetünk kilátást.

Mégis amit a legjobban szeretek ebben a helyben az az, hogy itt ismertem meg azt a fiút, akivel most készülök menni életem legelső randijára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mégis amit a legjobban szeretek ebben a helyben az az, hogy itt ismertem meg azt a fiút, akivel most készülök menni életem legelső randijára. Csak egy kávét szeretett volna meginni, de a végén egy telefonszám csere lett belőle, amit még most sem nagyon hiszek el, hisz mennyi esély volt arra, hogy egy idol engem szemeljen ki magának? Aznap meg is beszéltük, hogy ma találkozunk, viszont csak annyit mondott, hogy a közeli parkban fog rám várni.

Nem vittem túlzásba a megjelenésemet. Mivel éjszaka is elég meleg van, így egy babakék, spagettipántos egyberucit kaptam magamra, hozzáillő topánkával, majd egy kis szempillaspirált dobtam fel és szütyőkémet kezembe kapva indultam találkánk helyszínére.

Este 8-ra kellett volna ott legyek, de hát nem is nő lennék, ha nem 20 perces késéssel érkeztem volna meg. Rohanásom közepette nem nagyon volt időm izgulni, így csak akkor tört rám ez az érzés, amikor megláttam Őt nyugtalanul, egyhelyben ácsorogni.

-Szia Taemin, ne haragudj kérlek, csak eléggé elnéztem az időt. Remélem nem hitted azt, hogy felültettelek... - légzésemet rendezve küldtem felé egy „szégyenlem magam" pillantást.

-Szia Y/N, először is semmi gond, őszintén megmondom picit kezdtem kételkedni eljöveteledben, de itt vagy és csak ez számít... - kicsit elpirultan simogatta tarkóját, amit eszméletlenül aranyosnak találtam - másodszor pedig hihetetlenül csinos vagy. - most már én is belepirultam bókjába.

-K-köszönöm - mondtam félénken - egyébként megkérdezhetem, hogy milyen programot terveztél?

-Gondoltam sétálhatnánk egyet a parton, ma különösen gyönyörűek a csillagok.

-Ez csodálatosan hangzik - néztem rá csillogó szemekkel, hisz egyedül sosem volt kedvem lemenni a partra, nemhogy csillagokat nézni, így nagyon izgatott lettem.

Elindultunk a tengerpart fele, majd mikor odaértünk cipőinket levéve folytattuk utunkat a kellemesen meleg homokban.

-Látom rajtad, hogy izgulsz, de nincs miért - kuncogott egyet - mesélj magadról. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?

-Hol is kezdjem...hát nagyon szeretem táncban kiadni az érzéseimet, aztán...lássuk csak...szeretem versek vagy történetek leírásában kifejezni gondolataimat, emellett szoktam énekelni, viszont csak és kizárólag a kiskutyámnak vagyok hajlandó dalolászni, bár lehet ő is inkább fülét fogva menekülne előlem. - sikerült megnevettetnem, ez jó jelnek bizonyul, el sem hiszem, hogy valakinek ilyen édes kacaja van.

Én is kérdezgettem hobbijairól, viszont ő nem fejtette ki annyira mondandóját, amit sajnáltam, de bízom benne, hogy a későbbiekben jobban belátást nyerhetek szeretett dolgaiba.

A kissé feszült helyzet nagyon hamar kezdett csillapodni. Sok mindent megtudtam róla, például ezen túl figyelnem kell arra, hogy ne mondjam ki azt a gondolatomat, hogy cuki. Nem értem miért nem szereti, de lehet párszor cukkolni fogom vele. Nem kicsit szomorodtam el, amikor elmondta, hogy nem tartja magát elég tehetségesnek.

-Pedig el sem hiszed, hogy mennyien szeretnek téged és hány embernek vagy a kedvence. Remélem, tudod, hogy csodálatos hangod és tánctudásod van. Én büszke vagyok rád és te is legyél az magadra. - próbáltam picit a szívére hatni és elmondani mind azt, amit gondolok róla, viszont nem tudom mennyire hitte el nekem.

Lassan kezdtünk kifogyni az érdekes témákból, ennek következtében Taemin megfogta kezemet és elvezetett egy zajoktól mentes, csendesebb helyre. A tenger pereméhez közel leültünk a még száraz homokba.

-Nézd csak mit találtam... ez legyen a tiéd. - adott kezembe egy mini, kékes színű kagylót, amit egy arcra puszival háláltam meg. Nem mondom, hogy nem láttam egy kis meglepődést arcán, viszont félmosolyát látva megbizonyosodtam róla, hogy tetszett neki, tehát megnyugodtam, hogy nem kapkodtam el semmit.

Egymás társaságát élvezve néztük a ragyogó csillagokat. Lenyűgöző volt a hold fénye, ahogyan megcsillogtatta a kissé hullámzó tengert. Csendben ültünk egymás mellett, nem volt kínos, inkább amolyan jóleső csöndességnek nevezném. Nem beszéltünk, mégis éreztük a másik szerelmes érzelmeit és valahogy átfutott rajtam az a gondolat, hogy nem ez lesz az utolsó napunk együtt.

Ezt a romantikus pillanatot Taemin szakította meg csodálatos tervével, miszerint engem felkapva rohanjon be velem a langyosnak ígérkező vízbe. Csöppnyi hisztimet megunva rakott le és apró mancsával kezdte el fröcskölni rám a tenger vízét. Természetesen ezt nem hagytam annyiban, cselekedetét utánozva jutottunk el odáig, hogy egy ici-pici gödröcskébe lépve essek bele Tae karjaiba.
Jót szórakozott bénaságomon, de én igencsak zavarba jöttem, ezért nagy bocsánatkérések közepette próbáltam kisiklani karjai közül, viszont ő ezt nem engedte. Tenyere még mindig derekamon pihent, én pedig zavaromban nem mertem ránézni, de Ő ezt szintén megakadályozta. Államnál fogva emelte fel buksimat magával szembe, ezt követően egy kósza tincset tűrt el szemem elől.

-Nem érdekel mit fognak mások gondolni. Ahhoz, hogy még boldogabb legyek nem kell más nekem, csak Te. - hihetetlen, hogy ezek a szavak csak nekem szólnak - Tudom, hogy nehéz lesz egy idol mellett lenni, ennek ellenére mindent meg fogok tenni azért, hogy soha ne bánd meg a mindent elkezdő randevúnkat.

Könnyes szemekkel bújtam ölelő kacsóiba, Ő hajamba puszilt és viszonozta tettemet. Életem legjobb emlékének tudhatom be a mai napot és kimondhatatlanul kíváncsi vagyok arra, hogy a mi kis történetünk hogyan fog tovább folytatódni.

Helloka💗
Köszönöm a kérést Shineefangirl__ 💗
Remélem elnyerte tetszésed!🥰
Csodaszép napot nektek!🌺

《Kpop idols x Reader》Where stories live. Discover now