Alkohol és cigaretta füst szaga keveredik egymással, a táncparkett izzik a ritmusos zenére ringatózó emberektől. Italomat iszom, melyben egy cseppnyi alkohol sincsen, persze, erről nem kell tudnia mindenkinek.
A barátaim szétszéledtek, van, aki hazament, van aki felszedett valakit, és van, aki éppen a mosdó falai közt ismeri meg más testét. Én mindeközben a pultnál iszogatok, egyedül, néha-néha a pultos lánnyal egy-két szót elcseverészek. Hogy őszinte legyek, nem bánom ezt a felállást, amúgy sem vagyok az a társalgó típus, szeretek a gondolataimmal lenni.
Az alkoholtól ingadozó emberek kezdtek fogyni a bár épületéből. Én is úgy voltam vele, hogy lassan haza kéne indulni, viszont tervem egy picit felborult.
- Képes voltál egész este itt ülni? - jött oda hozzám nevetve egy eléggé jól kinéző pasas, akiről lerítt, hogy nem csak üdítőt ivott.
- Csak nem engem figyeltél? - néztem rá bájosan.
Ilyenkor mindig elhitetem másokkal, hogy be vagyok csiccsentve, hisz emiatt bátrabban tudok viselkedni, és minden kellemetlen szituációt a szeszes italra tudom fogni.
- Meglehet, - húzta félmosolyra száját - látom menni készülsz, gyere, hazakísérlek.
- Miért is mennék veled? - letettem poharam a pultra, majd kérdőn tekintettem rá.
- Így csak nem mehetsz haza egyedül. - úgy tűnik van színészi tehetségem, vagy csak a rutin.
Felálltam a kényelmes forgószékről, és kicsit billegve indultam a kivezető ajtó felé.
- Nem jössz? - fordultam hátra.
Integetve a kiszolgáló haverjának indult meg utánam, a friss levegő jól esett testemnek, ahogyan kiértünk a bárból. Hűvös volt, én pedig nem hoztam még egy pulóvert sem a mini ruhámhoz, de hála a "szőke" hercegnek, ez a problémám is megoldódott. Dzsekijét rám adva indultunk neki a város utcáinak.- Nincs kedvem hazamenni. - ő erre csak bólintott, így céltalanul ballagtunk a sötét éjszakában.
Csend volt, nem az a kínos fajta, jól esett, tetszett a kialakult helyzet. Sosem voltam igazán a férfiak célpontja, úgyhogy most élvezem, hogy Mr. Jóképű sétál mellettem.
- A fiúd nem lesz mérges, hogy egy másik sráccal csavarogsz?
- Jó tudni, hogy van valakim. - nevettem fel.
- Ó, tehát szingli a hölgyemény. - állt meg, majd fordult velem szembe.
- A hölgyemény neve Y/N, és igen, ezt eltaláltad. - utánoztam tettét.
- Ravi vagyok. - passzol hozzá a név, cuki, de egyben dögös is, mint ő.
Hirtelen szúrós tekintettel néztem rá, hisz rájöttem valamire, és gondolataimnak hangot is adtam.
- Te nem is vagy részeg. - úgy örültem ennek, mint majom a farkának, legalább nem csak én csinálok furcsaságokat.
- De te sem. - csillantak fel szemei.És ennyi elég is volt ahhoz, hogy úti célunk lakása legyen, ahol még az ajtón sem értünk be, de már egymásnak estünk. Odáig voltam a tudatért, hogy nem használta volna ki a "részegségem".
Heves csókcsatánk közben sikerült lerugdosnunk cipőinket, és miután dzsekijét lekapkodtam magamról, ölébe felkapva vitt egyenesen hálószobájába. Nem értem, miért történik minden ilyen hirtelen, de most inkább csak sodródom az árral.
Alig volt lehetőségem levegőt is venni két mohó csók között, így azt sem tudom elképzelni, hogy hogyan került le rólam a felsőm.
Természetesen követte a többi ruhaneműm is, így én sem voltam rest róla is lekapkodni a ruháit. Már csak fehérneművel fedett testtel simultunk egymáshoz, miközben apró puszikkal váltunk el egymás ajkától.- Nem tudom neked mi jön be, de ha nem tetszik valami azonnal szólj hercegnő! -puszilt nyakamba, majd ezt a tevékenységet folytatva haladt végig egyenesen a kulcscsontomig. Ott megszívva gyengéden bőrömet hagyott foltot maga után, amire utána puszit is nyomott. Csak bólintottam kijelentésére, és szinte egyszerre vele sóhajtottam fel.
Melltartómat kikapcsolta, bőrömön végig simítva húzta le rólam, majd a bugyimba beakasztva ujjait ismételte meg tettét. Kéjesen nyögtem fel ahogy hatalmas tenyere egyből mellemre tapadt és masszírozni kezdte. Kezeimmel alsóját próbáltam letolni míg tudtam, majd ő rásegítve tüntette el magáról. Már meztelenül támaszkodott fölöttem... a keblemen lévő kezét lassan vezette végig testemen, egyenesen nőiességemig.
- Már most nedves vagy hercegnő?- suttogta fülembe mély hangján, mialatt két ujját kicsit sem finomkodva helyezte belém. Mivel már nem ez az első alkalmam, így hagytam is neki hogy úgy csinálja ahogy szeretné. Ahogy a hosszú ujjait megéreztem magamban nem kis nyögést csalt ki belőlem. Egyik kezemmel én is végig simítottam felsőtestén, egyenesen a nemességéig, majd azon mozgatva kezem, izgatni kezdtem. Ezt követően ő is felsóhajtott mély hangján, így már együtt kényeztetve a másikat sóhajtoztunk egymás ajkára. - Nagyon akarlak Ravi...- sóhajtottam két csók között. Önelégülten elvigyorodva húzta ki ujjait belőlem.
Combjaimra fogva egy erősebb mozdulattal húzott magához, majd lábaimat szétnyitva helyezkedett el közöttük. Érzékeny pontjainkat egymáshoz nyomva csókolt meg újra. Jólesően felsóhajtva viszonoztam csókját, és erőt véve magamon fordítottam magam alá. Csípőjére ülve hajoltam mellkasára, majd meleg bőrét kezdtem el behinteni nyálas csókjaimmal. Egyik kezével a hajamba túrt, majd kissé felsóhajtva nézett le rám, ahogy haladtam egyre lentebb. Nem tudom mi is adta ezt a nagy bátorságot, de hálát adok az Istennek hogy ez az énem alkohol nélkül jött ki belőlem, ráadásul egy tökéletes személynek...
Ravi a fenekemre fogva ült fel, így automatikusan csúsztam le én is az ölében. Ahogy férfiassága a nőiességemhez ért egyből felnyögtem a kellemes érzésre. Életem során sosem izgultam még fel ennyire egy férfira, ami furcsa, hisz egy napja sincs hogy Ravit "ismerem,,.
Elhelyezkedve, lassan ültem álló tagjára, teljesen elmerítve hosszát magamban. A nagy mérete eléggé nagy nyögést váltott ki belőlem. Ravi mély hangon morrant fel, kezeit még mindig fenekemen tartva. Arcát nyakamba fúrta, és harapdálni, puszilgatni kezdte bőrömet.
Kínzó lassúsággal mozogtam rajta, ami persze neki nem is tetszett. Fel-fel lökve csípőjét próbálta átvenni az irányítást. Hirtelen derekamra fogva fordított maga alá, majd kezemet fejem fölé téve, markolt szabad kezével mellemre. Egy darabig nem mozgott bennem, csak masszírozta melleimet. Ezt megunva kezdett el lassan mozogni, de ezt nem sokáig tartva gyorsított csípője mozgásán. Szabad kezével gyengéden nyakamra simított, ügyelve arra hogy ne legyen túl durva.
Ahogy gyorsult és erősödtek lökései, a nyakamon lévő keze is kissé erősebben szorította nyakam, ami még pont jó és egyben izgató volt. Nem tudom hogy, miért de megbíztam benne, így szerintem bármit képes lennék neki megengedni jelenleg...
Hangosodó nyögéseim folyamatosan arra utaltak, hogy élveztem amit csinál, és hogy a legkevésbé sem akarom, hogy abba hagyja akár egy pillanatra is. A kezemen lévő kezét derekamra simította, majd ott erősen tartva lökött csípőjével egyre mélyebbre. Szinte már sikítva vonaglottam alatta, nyakamon lévő kezére szorítva remegtem az élvezettől.
Fenn akadó szemekkel élveztem el alatta, majd Ravi kihúzódva belőlem követte tettem, egyenesen a hasamra. Rám engedve magát kapkodta a levegőt velem együtt és a kulcscsontomra puszilt.
- Ezt többször is megismételhetnénk hercegnő.- vigyorodott el pimaszul és egy kósza tincset söpört ki arcomból.
- Lehet róla szó.- viszonoztam vigyorát - Most én is felkerülök a megfektetett nők listádra? - nevettem fel kínosan.
- Honnan veszed, hogy van ilyen listám? Y/N, nem fekszem le akárkivel. - fűzte össze ujjainkat.
- De engem sem ismersz...
- Y/N-nek hívnak, jó színésznő, az ágyban pedig eszméletlen vagy. A többit pedig idővel megtudom rólad. - ajkaimra puszilt, majd mellém feküdve, szorosan magához ölelve fonódtak össze álmaink.Jahj te jó ég...🙈
Köszönöm kittikee01, hogy segítettél a megírásában!🥺
Köszönöm a 2,23K megtekintést. Hihetetlenül jól esik, és hálás is vagyok, hogy olvassátok és voteoljátok az írásaimat. 💗
VOCÊ ESTÁ LENDO
《Kpop idols x Reader》
FanficSziasztook~ Ebben a könyvecskében idolokkal való szituációkat, történeteket olvashattok, amibe ti magatok is belecsöppenhettek. ^^ Ha szeretnétek személyre szabott részeket, ne tartsátok magatokban. ♡ Ez az első könyvem, így még csak kezdőként vagyo...