《Hanse》

231 19 8
                                    

!!!Akit rosszul érint a szülők elválása, az nyugodtan pörgessen a végére!!!

--------------------------------

A szüleim állandó veszekedései már az őrületbe kergettek. Nem telt el úgy egy nap sem, hogy ne hallottam volna, ahogyan egymást szidják. Ennek meg is lett az eredménye, elváltak, anyám elköltözött, én pedig apával maradtam.

Ez idő alatt összebarátkoztam egy külsőleg lázadó stílusú, de ezzel ellentétben kedves és aranyos sráccal. Ő az egyetlen, aki tud a családomban zajlott történésekről és mivel náluk is hasonló a helyzet, ezért tudja, hogy mit érzek, és hogy mire van szükségem. Lassan kezd a barátságunk egy másfajta kapcsolatba átmenni, de örülök neki, hogy nem sietünk el semmit.



Fél év telt el, amióta a szüleim szétmentek, apám eléggé visszahúzódó lett, amióta anya nem velünk lakik, viszont a mai nap teljesen megváltozott. Még haza sem értem az iskolából, de már egy boldogságtól ugrándozó apuka fogadott az előszobában.

- Kicsim, este lesznek vendégeink, úgyhogy kérlek, segíts nekem a főzésben. – nézett rám boci szemekkel, ami eléggé meglepett, hisz soha nem láttam őt még ilyennek.

- Umm, mégis milyen vendégekről beszélsz? Valakinek szülinapja lesz?

- Nem – nevetett fel –be szeretném mutatni neked a Nőt, akivel ugye már pár hónapja randizok.

- És ki jön még? Csak mert többes számban beszéltél...

- A fiát hozza magával – szerintem láthatta, hogy nem nagyon örülök ennek, ezért folytatta - hidd el, normális fiú, csak még nem tudta úgy feldolgozni a helyzetet, mint te.

- Rendben, segítek.

Hogy miért egyeztem bele mindebbe? Rég láttam őt boldognak és nekem mindennél fontosabb az, hogy jól legyen, még akkor is, ha nekem ez nem éppen a legjobb érzés.
A késő délutánunk főzéssel telt el. Annyi kaját csináltunk, hogy Jézus is simán lejönne még egy utolsó vacsorára. Megterítettünk, majd kicsit rendbe szedtük kinézetünket. Nekem egy bézs színű, picit csipkés blúzra esett a választásom, amihez egy egyszerű fekete farmert húztam fel. Az első két tincsemet oldalról hátra fele összecsatoltam és egy kis szempillaspirált dobtam fel magamra.

Amint kész lettem csöngettek. Én a szobámban voltam, de hallottam, ahogyan apa üdvözli őket, nem sokkal később pedig felkiabált hozzám, hogy megjöttek a várva várt vendégek. Idegesen igazítottam egyet ruhámon, majd picit sietősen mentem le a konyhába.

- Jó estééé... – nem bírtam befejezni, a levegő is megfagyott bennem, én elhiszem, hogy apámnak ez egy jó nap, de most derült ki, hogy nekem a legrosszabb – Jó estét! – nyögtem ki végül.

Ők is üdvözöltek engem, ezután az asztalhoz is ültünk, majd jött a bemutatkozó kör.

- Y/N, Én Susan vagyok, Ő pedig itt a fiam Hanse. – na látjátok, ezért mondtam, hogy nem kell elsietni semmit...most a leendő mostohatesóm barátnője lennék...

- Örülök a találkozásnak! – ejtettem el egy halvány mosolyt.

A vacsora alatt főleg apa és Susan voltak beszédesek, Hanse és én pedig nem éppen a legkellemesebb szituációban éreztük magunkat. Sajnos ez az este bebizonyította, hogy a szülők szerelme nem marad ennyiben.

Az idő múlásával egyre több gondok adódtak. Apa és Susan már egy párt alkotnak, Hanse egyre több rosszba keveredik bele, az érzéseim csak nőnek iránta és ezzel ő is tisztában van.

《Kpop idols x Reader》Where stories live. Discover now