Az idegbaj elkap, mikor valamit rám akarnak erőltetni. Ha nem kötelező, akkor minek csináljam meg, pláne, ha nem kedvemre való.
Az egyik nagy koreai filmrendező az iskolánkban akarja forgatni következő filmjét, melyhez az idejáró lány diákok közül szeretné kiválasztani az egyik főszereplőt. Az igazgató úgy gondolta poén lesz, ha az összes lányt elküldi a meghallgatásra, amiből persze én sem maradhattam ki. Sosem voltam egy nagy filmkedvelő, így nem nagyon vagyok tisztában a színészeti dolgokkal.
A tornaterem folyosója csak úgy zengett a lányok idegesítő visongatásaitól, ezért úgy döntöttem, hogy fülhallgatóm társaságával várakozom tovább. Egyre jobban fogyott a sor, és ami a meglepő volt, hogy szinte minden csajszi sikítva vagy lesokkolva lépett ki a teremből. Nem tudom kit vagy mit láthattak odabent, de kezdte felkelteni a kíváncsiságomat. Türelmetlen lettem, amennyire nem akartam idejönni, annyira akarok most bemenni.
- Következő! - szólt ki az egyik staff.
Én voltam a soros, így kicsit félénken, de magabiztosan léptem be a terembe.
- Jó napot kisasszony! - köszönt a rendező.
- Jobbat! - forgattam meg szemeimet.
- Hallom a jókedv kint maradt. - szólt közbe nevetve egy hang, amit tudtam, hogy már hallottam valahol, de hirtelen nem tudtam kihez társítani.Egyik másodpercről a másikra lett úrrá rajtam a sokk. Nem voltam képes felfogni a helyzetet.
- Jól vagy? - lóbálta meg kezét az arcom előtt.
- É-én azt hiszem, inkább megyek. - indultam meg az ajtó felé, de sikertelenül.
- Tessék, itt van a szövegkönyv, - állt be elém a rendező - gyorsan nézd át és kezdhetünk.Felváltva néztem a lapot és a rendezőt. Most szaladjak ki vagy forduljak meg és essek túl rajta?! Választásom a második opcióra esett, bár tudom, hogy ennek nagyon kínos vége lesz.
Megindultam a terem közepére, majd a rendező oda szólt Jaehyunnak, hogy kezdheti a felolvasást.
- Te és én nem vagyunk egyformák. Más világban élünk, mégis te tanítottad meg nekem, mi az igaz szerelem. Te mutattad meg, mit je...
- Ez mégis micsoda? - nevettem mondata közepébe - Nyálasabb szöveget nem tudtak volna adni?
- Egyéb probléma? - kérdezte kicsit flegmán.
- Nincs semmi...tudod, nem is értem, hogy mit keresek itt. Csavaroghatnék a barátaimmal, de helyette itt kell pazarolnom az időmet erre az értelmetlen fecsegésre. - adtam teljes felháborodásomat.Mondandóm végén arra eszméltem fel, hogy a körülöttem állók mind tapsolnak.
- Szép volt Y/N! Az ilyen beleélésre van szükségünk. Megkapod a szerepet. - mondta nagy vidáman a rendező, amire nem igen tudtam mit válaszolni.
- Te normális vagy? – akadt ki teljesen legjobb barátnőm.
Eljöttünk az este folyamán kicsit sétálni, ami alatt részletesen felvázoltam neki, hogy mi történt a mai nap folyamán. És hogy miért akadt ki? Hát, hozzátettem, hogy nemet mondtam a szerepre. Egyrészről megértem kiakadását, hisz ki ne akarna Jeong dögös Jaehyunnal egy filmben szerepelni, viszont másrészről azért magamat is figyelembe kéne venni. Fogalmam sincs, hogyan kell egy szerepet előadni, és biztosan zavarba jönnék, majd teljesen leégetném magam mindenki előtt.
- Ez tudod te mekkora lehetőség?
- Tudoom, de ez nem élet-halál kérdése, ők majd találnak mást, én meg maradhatok a nyugodt életemnél. – ezzel le is zártam a fenn álló témát.
YOU ARE READING
《Kpop idols x Reader》
FanfictionSziasztook~ Ebben a könyvecskében idolokkal való szituációkat, történeteket olvashattok, amibe ti magatok is belecsöppenhettek. ^^ Ha szeretnétek személyre szabott részeket, ne tartsátok magatokban. ♡ Ez az első könyvem, így még csak kezdőként vagyo...