Jungkook ileri atıldığında jimin acıyla bağırdı.
"Ah! Biraz yavaş olamaz mısın?! Canımı acıtıyorsun!"
"Sen istemiştin?"
Jungkook yorgunlukla baygınca bakan jimin'in yanına ilerledi. Dışarı çıkmışlar biraz sohbet etmişlerdi. Şuan ise biraz inatlaşma yüzünden bir spor salonuna gelmişlerdi. Boks torbasına fazla gücü olmadan vuran jimin'e jungkook sadece bir kez vurmuştu. Torbada jimin'e çarpmıştı. Sesi koca stadyumda yankılanırken etraftakiler onlara bakıyordu.
"Madem bu kadar güçsüzsün , ilk kaçtığın zaman tek darbenle beni yere sermiştin?" Jungkook jimin'i yavaşça yerden kaldırdı.
"Nereye vurduğun önemli. Mesela sen güçlüsün benim her hangi bir yerime vurursan canım acır. Ancak benim seninkine oranla az gücüm var. Ben senin belirli kısımlarına vurursam seni alt edebilirim." Jimin ona şaşkınca bakan gence güzel bir açıklama yaptığını düşünüyordu.
"Yani seninle kapışsak sen mi kazanırsın?" Jungkook işaret parmağıyla hem kendisini hem de jimin'i işaret etmişti.
"O kadar konuştum sadece bunu mu anladın?!" Jimin sahte bir sinirle jungkook'a baktı. Bu çocuğun cidden sınavları geçip doktor olduğuna inanamıyordu. Kesin torpilliydi.
"Beni yargılama.... karşıma geç." Jungkook söylenirken biraz geri çekilip karşısına jimin'in geçmesini beklemişti.
Jimin ise gözlerini devirip jungkook'un karşısına geçmişti. İlk hamleyi onun yapmasını bekliyordu jimin. Ona göre ya atak ya da savunmaya geçecekti. Jungkook ise tamda beklenildiği gibi ileri atıldığında jimin dirseğini jungkook'un karın boşluğuna geçirirken jungkook'un kasıldığını hissetmişti. Daha jungkook'un nefes almasını beklemeden tek bacağıyla jungkook'un bacağını çengel şeklinde takarak yere düşmüşlerdi. Jimin hızla yerden kalkarken tek eli ile jungkook'un boğazına yapışmıştı. Gözleri koyulaşmış şirin bir civciv hali tamamen yok olmuştu.
"Doğru kısımlara vurursan eğer kazanman daha kolay." Jimin dehşete düşen jungkook'un boynundaki ellerini yavaşça çekip üstünden kalkmıştı.
"Bir an beni boğacağını zannettim." Jungkook eli ile boğazını okşarken ona sırıtan jimin'e baktı.
"Karın boşluğu fazla etkili olmasa bile insanı sersemletebilir. Fakat ben tamamen karın boşluğuna vurmadım. Karın boşluğundaki diyafram kaslarına biraz daha yakın vurdum." Jimin jungkook'un yanına ilerleyip eli ile vurduğu kısmı gösterdi. Diyafram ve karın boşluğu arasındaki farkı anlatırken bir eli kaslı karındaydı.
"O ufak arada bir an nefesinin kesildiğini hissettin değil mi? O sırada sana fırsat vermeden seni yere düşürdüm. Bir kaç saniyede olsa şok oldun." Jimin yavaşça anlatırken jungkook'da ona bakıyordu. Aslında bunlar temel şeylerdi ve oldukça da basitti. Ancak jimin'in bu hareketleri profesyonelce yapması onu daha da şaşırtıyordu."Sadece biraz daha dikkat etmen gerekiyor." Jimin omuz silkerken jungkook yüzünü asmıştı.
"Bana dikkatsiz demeye mi çalışıyorsun? Seni tam görmemiştim tekrar karşıma geç." Jungkook kendisine dikkatsiz denilmesini sevmemişti.
"Hırslısın." Jimin kendi kendine söylenirken tekrar jungkook'un önüne geçti.
Bu sefer jimin ileri atılmıştı. Jungkook onun yumruk yaptığı kolunu rahatlıkla tutarken gülümsüyordu. Bu gülüşü kesen ise jimin'in jungkook'un omzundaki köprücük kemiğine bağlı olan kısma parmağını sokarak sıkmasıydı. Ani acıyla inlerken jimin'in kolunu bırakmıştı. Jimin bu sefer jungkook'un kolunu tutarak kendi kollarıyla kelepçe şeklini almıştı. Bir kolunu oynatamayan jungkook bir eliyle jimin'i kendine çekmişti. Jimin'in boğazına sertçe koluyla baskı uygularken jimin'in kıkırdadığını duymuştu. Gerçekten psikopat ruhlu diye geçirdi içinden. Jimin ise biraz durup nefes almış , kendini yere doğru eğerken ilk başta yaptığı gibi çelme takmıştı. Bu sefer geriye düşerken yana yuvarlanıp jungkook'dan kurtulmuştu. Nefes nefese kalmışken yerden kalkıp çoktan dibine gelen jungkook'u görmemişti. Bu sefer altta olup boğazına baskı uygulanan jimin'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He is a Psychopat ❦ Jikook ✅
FanfictionHenüz acemi ve çaylak olan piskoloji uzmanı Jeon jungkook , ilk iş gününde herkese zorluk çıkartan ve doktorları bezdiren hastaya , park jimin'in doktoru olarak gönderilir. seme ; jungkook uke ; jimin