Hármasban

42 2 0
                                    

A mai nap igazán szép volt küldetést se kaptunk(jó ezt lekopogom),suli sincsen ami eléggé fura lenne hétvégén.
Mivel eléggé korán keltem és nem tudtam mit kezdjek magammal átmentem zaklatni a barátomat a napi hülyességemmel nem mintha ő értelmesebb lenne néha de így szeretem.
Bekopogtam hozzá majd egy álmos hang megszólalt,hogy szabad.
- Ohayooo~ Itadori! - másztam be hozzá.
- Ohayo. - mondta álmosan.  - Mennyi az idő? - kérdezte.
- Fél hét. - válaszoltam. Majd egy értetlen fejet kaptam tőle.
- Mit csinálsz te ilyen korán Shiro? - kérdezte kíváncsian.
- Nem tudok aludni és kitaláltam valami jót kettőnknek...hármunknak. - mondtam.
- Hogy jött ki három? - kérdezte kíváncsian.
- Sukuna, tudod benned van és úgy három. - magyarázom.
- Mi van velem? - szólalt meg az emlegetett szamár.
- Semmi csak matekoztunk. - mondtam.
- Úgy érzem nem fogok nagyon tovább aludni. - mondta a barátom.
- Szeretnél még pihenni? - kérdezem meg.
- Hát így,hogy Sukuna is köztünk van nem fog csendben lenni. - panaszolta.
Néha úgy sajnálom szegénykém.
- Sukuna csöndbe van és békén hagy. - parancsoltam Sukunara.
- Miből gondolod,hogy csak úgy parancsolgathatsz nekem? - kérdezte.
- Onnan,hogy mind a ketten tisztába vagytok azzal milyen amikor felhúzom magam. - magyaráztam. És elnézve Itadori arcát vissza emlékezett a múltkorira amikor valami rosszat mondott Sukuna.
- Inkább visszatérek a helyemre. - mondta Sukuna és csend telepedett kettőnk közé.
- Arigatou. Viszont te mit fogsz csinálni amíg alszok? - kérdi kíváncsian.
- Alszok veled. - mondtam és szorosabban bújtam hozzá.

* pár óra múlva *

Nem tudom mennyit aludtunk még de arra keltem,hogy nincs mellettem senki.
- Itadori? - kérdezem hangosan.
- Tessék? - lép ki a fürdőből póló nélkül.
- Húzz pólót! - vágtam hozzá egyett és eltakartam az arcom,hogy ne lássa a vörös fejemet.
- Vicces és aranyos amikor zavarban vagy. - mondta és leült mellém az ágyra.
Azt tudni kell,hogy nem olyan vagyok,mint amilyen típusú lányokat szeret Yuuji hanem másabb de őt ez nem zavarja úgy szeret amilyen vagyok.
- És mit találtál ki mára? - kérdezte vissza térve a reggelre.
- Menjünk és piknikezzünk. - mondtam vidáman.
- Rendben. - egyezett bele.
- Akkor mindjárt jövök vissza mentem felöltözni és össze pakolok. - rohantam a szobából kifele. - Suli előtt találkozzunk. - fordultam vissza.
- Oké. - mondta én meg mostmár tényleg kimenve onnan mentem a szobámba.

* 30 perc múlva *

Kiléptem az ajtómon és elindultam a sulink elé ahol megbeszéltük.
A rózsaszín hajú fiú már ott állt így sietősebbre vettem a tempót,hogy ne keljen sokat várnia.
- Itadori! - kiáltottam neki mire visszaintett. A sietésből kisebb futás lett de mellé értem.
- Sokaht vártál? - mondtam kissé lihegve.
- Nem. Én is csak nem rég értem ide. Nem kellett volna futnod ezért.
- Ugyan nem árt egy kis tesi. - mondtam.
- Ugye nem jutott eszedbe semmi rossz? - kérdezte miközben végigmért.
- Öööö nem? - próbáltam neki őszintén mondani.
- Figyelj a 3.világháborúd után miután lenyugodtál megbeszéltünk mindent szóval NE gondolj semmi olyanra. Oké?- emlékeztetett vissza.
- Oké. - ígértem meg neki mondtam egy mosoly mellett.
- Na ezt már szeretem amikor mosolyogsz. - mondta. - És amúgy hova menjünk? - kérdezte.
- Nem messze a sulitól találtam egy szép helyet. Oda megyünk.
- Rendben akkor indulhatunk? - nyújtotta Itadori felém a kezét.
- Igen. - mondtam és megfogtam a kezét.

* egy másfél óra séta után *

- Itt is lennénk. - jelentettem ki.
A hely számomra szép volt pedig semmi extra nem volt ott csak a rengeteg fa és egy patak.
- Na milyen? - kérdeztem meg a barátom.
- Tényleg szép hely. - mondta.
- Akkor pakoljunk le itt és élvezzük egymást. - álltam egy random helyre és leraktam a táskám.
- Oké. - egyezett bele és ő is lepakolt.
Az időnket beszélgetéssel töltöttük el vagy éppen csak csendben voltunk és elveztük a nyugalmat.
- Tényleg meg sem kérdeztem még,hogy tetszik a Jujutsu Tech? - fordultam felé.
- Ha nem nézzük azt a részét amikor átkokkal harcolunk akkor egész jó suli. - válaszolta.
Tudni kell azt is,hogy én régebb óta vagyok a suliban mint Itadori.
- Várj akkor amikor mindig beszélgettünk erről a suliról meséltél? - kérdezte kíváncsian.
- Igen. - válaszoltam. - De nem kell aggódnod értem látod még itt vagyok a csapatnak is meg neked is.
- Nem is tudom mit csinálnék ha már nem lennél. - mondta majd megölelt.
- Nem kell félned itt leszek. Na de ne depizzünk. - és elkezdtem kutatni a táskámba.
- Igazad van. De most mit csinálsz? - kérdezi.
- Pillanat. - majd kivettem egy dobozt benne szendvicsekkel. - Jó étvágyat! - vettem le a tetejét.
- Ittadakimasu! - és neki álltunk enni egy- egy szendvicset.
- Rám nem is gondoltok. - szólalt meg Sukuna.
- De hát te Itadoriban vagy nem egy helyre megy? - kérdeztem kíváncsian.
- Ez bonyolult. - válaszolta Sukuna.
- Oké. Akkor ha nem gond Itadori most csinálok valamit. - és letörtem egy kisebb darabot a szendvicsemből.
- Shiro mit csinálsz? - kérdezte a rózsaszín hajú fiú.
- Nyugi ne mozogj. - majd azt a kis darabot oda adtam Sukunanak aki elkezdte megenni.
- Mi a... - néztem furán. - Most akkor te is érzed? Egy helyre megy? - kezdtem bombázni kérdésekkel őket. - Inkább ne válaszoljatok. Sukuna jó étvágyat.
Onnantól kezdve már Sukuna is köztünk volt és furcsa mód egész normális volt.
Bár nem dolgoztam fel az éves részt a mai nap de jó volt velük tölteni a napot.

Shiro-chan és az Anime karakterekWhere stories live. Discover now