Egy újabb sikeres koncert után lép le az Idolish7 a színpadról átadva a helyet egy másik csapatnak. Én a színfalak mögött figyelve a fiúkat akik mindig ámulatba tudnak ejteni az előadásukkal és nem csak egy rajongó lennék aki a véletlen folyamán van ott hanem,mert a nővérem a fiúk menedzsere vagyis ők ezt nem tudják,hogy a húga vagyok egy emberen kívül aki nem más,mint Tamaki Yotsuba.
*hogy történt*
Az első debütálásuk után kezdett elhívni helyekre és,mint később kiderült egy iskolába járunk csak más osztályba. Aztán hosszabb idő után nehezen,de bevallotta mit érez amit én viszonoztam már az elejétől kezdve amikor már egy csapat voltak.
*vissza a színpad mögé*
Felénk közeledve a fiúkat már kezdtem keresni a világoskék haj koronát amihez két szép kék szempár is jár,de természetesen mindenkinek gratuláltam mielőtt hozzá értem volna. Mikor sikeresen megtaláltam azt akit a nyakába esve kapott egy nagy ölelést aminek a kísérője egy arcra puszi volt.
- Tamaki nem azt mondtad,hogy csak egy hugod van? - kérdezte Riku kíváncsian.
- De egy hugom van. - mondta miközben mellé álltam.
A fiúk kérdőn néztek,hogy most ki-kivel van. Láttam rajtuk,hogy nagyon elveszítették a fonalat így mielőtt bármit is mondtam volna a nővérem elmondott mindent.
- Shiro nem Yotsuba-kun huga hanem az én hugom és azért vannak ilyen közel egymáshoz,mert egy párt alkotnak. - mondta nekik......
- Így most már érthető miért volt Shiro nálunk a szünetekben. - világosodott fel Iori.
- És most,hogy jobban megnézzük tényleg a menedzserre hasonlít. - hasonlított össze minket Yamato és Sogo.
- És amikor nem vagy közöttünk akkor hol vagy? - kérdezte Nagi.
- A szobámban vagyok olyankor vagy valahol az épületbe. Na menjetek átöltözni,mert hamarosan mehettek vissza színpadra. - mondtam és elküldtem őket öltözni. - Azt hittem hamarabb fognak rájönni. - fordultam a nővéremhez.
- Nem volt feltűnő semmi amit csináltatok így lehet azért nem lett hamarabb észre véve. - mondta Tsumugi. - Már csak egy dolog van ami hátra van.
- Mi az? - néztem furán.
- Apának,hogy mondod el? - kérdezte mire én összerezzentem. - Emlékezz mi volt a táborban.
- Szerintem egész aranyosak voltak. - nevettem miközben eszembe jutott az az este. - De Riku legalább őrült neki. Oh jönnek vissza a fiúk. - mutattam mögé.
- Mindjárt végeznek az előttetek levők és mehettek. - mondta nekik Tsumugi.- Akkor mielőtt vissza mennénk a színpadra - kezdte Yamato majd a többiek elkezdtek egy kört csinálni a nővéremmel együtt - most,hogy minden világos mindenkinek Shiro üdvözlünk a csapatban. - fejezte be a mondatát.
- De nem is vagyok menedzser. - tiltakoztam.
- Számit valamit az. Tudunk mindent így persze,hogy a csapat része vagy. - mondta Riku.
Hét elképesztő fiú kíváncsi szemekkel várta a válaszom mire én beleegyeztem.
- Rendben. - majd beálltam Tamaki és Sogo közé ezzel zárva a kört.
- Idolish 7! - mondtuk egyszerre.Lejött az előző banda a színpadról átadva a helyet az Idolish7-nek,de mielőtt Tamaki felment volna gyorsan oda jött hozzám és megcsókolt. Amilyen lendülettel jött oda olyan lendülettel ment is a színpadra és kezdhettek is.
Imádom ezt a zenét tőlük😍😍
Vége lett mindennek majd ezután a hosszú este után Tamakival kettesbe töltöttük az éjszaka többi részét.
Vége.
ESTÁS LEYENDO
Shiro-chan és az Anime karakterek
De TodoRövidebb-hosszabb történetek velem és a karakterekkel. A történetek nem fognak összefüggeni. Kedvencekkel írok,de amúgy bárkivel is szívesen írok.