* Jestem fanką Lizzie i zdecydowanie wolę ją od Apple, której motywacja z filmu na film coraz bardziej się kruszyła.
* Święto Baśniowiosny trochę mnie nużyło. Przyznam, że liczyłam na ujrzenie większej liczby scen uczniów pod kontrolą Księgi Zagadek.
* Ale podobały mi się Kitty i Kotka z Cheshire, które nie grały typowo ról protagonistki i antagonistki. Poza tym polski głos Kotki jest cudny, najlepiej brzmiący, o unikatowej barwie. Perfekcja.
* Moim ulubionym filmem jest ,,W Krainie Czarów".
* Mimo że posiadał kilka zgrzytów, które można by było poprawić (między innymi Courtly - skoro motyw ,,wejścia w cudze przeznaczenie" dużo lepiej został pokazany przy Duchess, nierozwinięcie Alistaira i Bunny, Chase będący jedynie zapychaczem czasu itp. itd.) moim zdaniem pięknie zamykał fabułę.
* Nie lubię Smoczych Igrzysk. Wątek Miry trwał za krótko, motywy Apple to jakiś horror, jak już mówiłam, sytuacja między nią a Złą Królową niewyjaśniona, Milton i Giles kompletnie nieodpowiedzialni.
* Na dodatek Darling jako książę z bajki córki Śnieżki nawet mi się podobała, gdyby nie fakt, że dziewczęta nie miały ze sobą żadnych późniejszych romantycznych (lub jakichkolwiek :/) relacji.
* Ten film uratowały dwie osoby. Faybelle oraz nasza bizneswoman Śnieżka <3. No i Daring. Ale Daring to Daring, on ratuje wszystko.
* Zima Wszechbaśni czyli jak zrujnować Faybelle i Daringa (co za ironia, nie?), zmarnować potencjał Rosabelli, nie rozwinąć Jackie (ale i tak jest najlepszą antagonistką i kropka), wprowadzić ciekawy, jednak płytki wątek z różami i pokazać (znowu) dwie postacie, które saved the day- Crystal i Northwinda.
* Ale podobało mi się, że film nie kręcił się wokół Apple i Raven, bo te dwie już mi się przejadły.
* Z odcinków do grona moich ulubieńców dołączyła Ramona. Czemu było jej tak mało?
* (*) zapalmy znicz dla Lizzie x Daring. Dla niewykorzystanej okazji na rozwinięcie Ashlynn. Dla wątku przyjaźni Ginger z Gusem i Helgą. Dla wszystkich porzuconych dobrych tropów, o których wspomniałam. I dla tej serii.
CZYTASZ
Opinie Qandy
RandomDużo mówię, dużo myślę, mam sporo opinii. Seriale, książki, filmy, kreskówki- szykujcie się! Czytajcie, dzielcie się przemyśleniami, zapnijcie pasy, wypijcie herbatkę i dobrze się bawcie.