* Tak. Płakałam na tym.
* Chang'e jest świetna. Nie tylko charakterna, ale również z motywami i świetnie narysowana.
* Dostrzegam wiele podobieństw między nią, a Salem z RWBY, uważam też, że właśnie Chang'e jest napisana znacznie lepiej.
* A jej piosenki w polskiej wersji to miód na moje uszy.
* Oprawa kolorystyczna cieszyła oczy, a historia- serce.
* Było mi smutno, gdy Bungee zdecydowała się zostać. Nie wiem, czy to dlatego, że zrozumiałam, że umiera czy tak ją polubiłam, czy przez to, że jej interakcje z Nefrytowym Zającem trwały około 3 minut.
* Z chęcią skosztowałabym wszystkich chińskich przysmaków widocznych w filmie.
* ,,Wznieść się chcę" w wykonaniu Viki Gabor <<<<< ,,Wznieść się chcę" w wykonaniu Justyny Bojczuk.
* W sumie nie rozumiem dlaczego każdy zwiastun promował to pierwsze wykonanie z uwagi na fakt, że pojawiło się tylko w napisach końcowych. Znaczy ok, Viki wygrała dziecięcą Eurowizję, ale... Co to ma do rzeczy?
* Macocha Fei- Fei zdecydowanie nie zasłużyła na oziębłe traktowanie.
* Lubię China i Gobiego. Sympatyczni bohaterowie.
* Przeszkadzał mi jednak fakt, że ojciec Fei- Fei kompletnie nie zainteresował się produktami zakupionymi przez córkę. Ciekawi mnie także, skąd miała tyle pieniędzy/ czemu ojciec nic nie zrobił sobie z dużego ubytku środków z karty, bo takie rzeczy na pewno nie były tanie. A nawet jeśli były, to cenę podbijała ich ilość.
CZYTASZ
Opinie Qandy
SonstigesDużo mówię, dużo myślę, mam sporo opinii. Seriale, książki, filmy, kreskówki- szykujcie się! Czytajcie, dzielcie się przemyśleniami, zapnijcie pasy, wypijcie herbatkę i dobrze się bawcie.