canavar

874 91 210
                                    

tw// tecavüz girişiminden bahsetme

-

Louis o gece iki dominantının kolları arasında uyumaya çalıştı, mutlu ve güvenli hissediyordu onların yanında. Ama yine de Edward'ı istiyordu, sebebini öğrenmek istiyordu. Belki öğrendiği zaman onu affedebilirdi, kalbini tekrar ona açabilirdi. Sadece onunla konuşmak istiyordu, ceza ya da suçlama olmadan. Bir kısmı ise korkuyordu öğreneceği şeyden. Öyle bir şeye sebep olabilecek ne yaşadığını merak ediyordu. 

Harry ve Marcel'e sarılıp yatarken, bir yandan da düşünürken uykuya dalmıştı Louis sonunda. Ama onlar bu durumdayken birileri uyanıktı ve planlar oluşturuyordu. Artık onların zaaflarını bildikleri için bir saldırı düşünülüyordu. Ve oradaki bütün kargaşanın içerisinde bir adam vardı, onları gözetleyen. Söylenilen her şeyi dinlerken bir yandan da kendi planını oluşturan, kendi kurtarıcısını kurtarmak için hayatını tehlikeye atmayı göze alabilecek bir adam.

-

Louis ertesi gün uyandığında boş bir yatakta buldu kendini, şaşırmış bir şekilde kalkıp odaya göz attıktan sonra dışarı çıkıp domlarını aramaya karar verdi. Marcel'in ona büyük gelen tişörtlerinden birini üstünü geçirdikten sonra ofiste olduklarını düşünerek oraya ilerledi. 

Odaya yaklaştığında içeriden bir ses duydu, daha önce hiç duymadığı bir sesti. Adımlarını yavaşlatıp adamın ne dediğini anlamaya çalıştı.

"Bana yardım etmek zorundasınız. Söz vermiştiniz. Ben de bana borçlu olduğunuz parayı almadan hiçbir yere gitmiyorum. Kim olduğunuz ya da ne kadar güçlü olduğunuz umurumda değil. Paramı almak için gerekirse sizi de öldürürüm." Elinde olmadan kıkırdamıştı Louis duyduğu sözlere.

Ofisin kapısının önünde duran vazoda gizlenen bıçağı çıkardıktan sonra fark edilmeyecek bir sessizlikte kapıyı açıp içeri girdi. 

Domlarının üçünün de masalarında oturup önlerindeki bağıran ve silahını onlara doğrultan adamı izlerken oldukça sıkılmış gözüktüklerini fark etti. Louis Harry'le göz teması kurup gülümsedikten sonra ona arkası dönük olan adama yaklaştı ve beklemediği bir anda dizlerine tekme atarak yere düşmesini sağladı. Adam daha ne olduğunu anlayamamışken Louis bir eliyle onun başını tutup diğer elindeki bıçağı boynuna yasladı. "Kim kimi öldürüyor?"

Odaya girdiği andan beri onu gülümseyerek izleyen Harry konuştu. "Ne kadar yanlış düşünen bir insansın Martin, bizim evimize gelip bizi öldürmekle tehdit edebileceğini düşünüyorsun. Aslında durumunla ilgili sana yardım edecektik ama... ama şimdi Louis'nin istediğini yapmasına izin vereceğim ve karın akşam ölümünü kutluyor olacak."

Marcel onun konuşması bittiğinde Louis'nin gözlerine bakıp başını salladı devam et der gibi. Louis de gülümseyip elindeki bıçakla rahat bir şekilde adamın boğazını kesti. Louis başını tutmayı bıraktığı anda cansız bedeni öne düşmüştü Martin'in.

"Bu da halledildiğine göre kahvaltıya ve bir açıklamaya ne dersiniz?" Domları onu sırıtarak izlerken heyecanlı bir şekilde önerdi Louis. 

Yemek odasında kahvaltılarını ederken sessizce Louis'nin istediği pankekleri bitirmesini izledi üçü de. Birazdan söyleyecekleri şeyden önce olabildiği kadar mutlu olmasını istiyorlardı onun. Çünkü hem Louis'ye hem de kendilerine hatırlamak istemedikleri anıları hatırlatacaktı sözleri.

Edward kendi düşüncelerinde kaybolmuştu otururken, nasıl anlatacağını düşünüyordu. Sonunda Louis öksürerek bozdu sessizliği. Üçü de aynı anda ona bakıp diyeceği şeyi beklemeye başladı.

Beyond Boundaries | Larry - Styles TripletsWhere stories live. Discover now