sigara

697 88 157
                                    

Lütfen bölüm sonundaki notu okuyun!

-

"Ni, ne olduğunu anlatır mısın?"

"Bir şey hissettim. Aynı ilk kez Liam'ı gördüğüm günkü gibi. Acısını ve canının yandığını görebiliyordum. Liam dikkatimi çekmeye çalıştı ama görmezden geldim onu. Daha önce hiç yapmamıştım öyle bir şeyi. Arkadaşın, Edward onu arka bahçeye seni beklemek için götürmeden önce gülümsedi bize. Onların peşinden gitmek istedim. Kim olduğunu öğrenmek istedim. Ama Liam çok sinirliydi, neden onu dinlemediğimi açıklamamı söyledi. Ben de açıklamaya çalıştım ama konuşamadım, sanki sadece üç saniye gördüğüm adamı ona tercih ediyormuşum gibi anladı. Sonra bağırmaya başladı, kaç yıllık sevgimizi boşa harcadığımı söyledi. Şimdi de dinlemiyor beni. Ne yapacağımı bilmiyorum Louis. Lütfen yardım et bana."

Dediği her şeyi dikkatle dinlemiş ve anlamıştı Louis. Zayn yakışıklıydı, Niall'ın ondan etkilenmiş olması normaldi. Liam'la ilişkilerinin nasıl başladığını da anlatmıştı ona Niall. Onu sadece bir arkadaştan fazla görmesini sağlayan şey Liam'ın neredeyse ölesiye dövülmüş olduğu gündü. Özgüvensizdi Liam, bu kısmı barizdi.

Bahçedeki güvenliklerden birini Liam'ı çağırması için gönderdikten sonra yanına çekti Niall'ı. Çok geçmeden yanlarına gelmişti Liam. Üzgün gözüküyordu ve ağlamış olduğu belliydi. 

"Bir şey mi oldu Donna?"

"Biraz fazla dramatik değil misin Liam? Eğer sadece Niall'ın açıklamasını dinleseydin ikinizin de bu kadar üzülmesine gerek kalmazdı. Şimdi de bir sorum var. Zayn'i ilk kez gördüğünde ne düşündün?"

"Ben, erm," Louis'nin ters bakışlarını gördüğünde cevap vermek zorunda kaldı Liam. "Güzel olduğunu düşündüm."

"Ama aynı şeyi düşündüğü için Niall'a bağırdın. Liam; sen onun Domusun, sevgilisisin ve en yakın arkadaşısın. Birbirinizi seviyorsunuz. Sadece yakışıklı olduğu için bir an dikkatini çekmiş olabileceği ya da sizin zaten sahip olduğunuz ilişkiye dahil olmasını düşünmüş olması hiç mi gelmedi aklına? İkiniz birlikte söylemiştiniz bana birisini daha aradığınızı. Belki seni onun için terk etmektense size katılmasını istemiştir. Şimdi ben arkadaşımın yanına giderken ikiniz konuşun ve sorunlarınızı çözün."

Arkasını dönüp uzaklaşacağı sırada durup tekrar ikisine baktı Louis. "Bir uyarı ama. Zayn sizin hayal edebileceğinizden daha çok incindi. Eğer size katılmasını isteyecekseniz ciddi ve dikkatli olmanız gerek, ayrıca onun sınırlarını unutmayın. Sizin onu istemeniz onun da sizi istediği anlamına gelmiyor. Ve bu sizin ilişkinizle ilgilendiğim son seferdi. Yetişkinsiniz ikiniz de, sorunlarınızı kendiniz çözün."

İkisi de utançla ona bakıp başlarını salladığında gülümseyerek arkasını döndü Louis ve arka bahçeye ilerledi. Domlarını görememişti, Zayn tek başına merdivenlerde oturup sigara içiyordu.

Zayn onun geldiğini fark ettiğinde elindeki pakedi uzattı. "İster misin bir tane Lou?"

"Kokusunu hiç sevmiyorum ama rahatlatıyorlar. Sen de biliyorsun." Louis uzattığı sigarayı alıp yanına otururken gülümsedi Zayn.

Birkaç saniye sessizlikten sonra konuştu Zayn, bu sefer duygudan yoksundu sesi. "Nereye gittiğini merak ettim. Aradım bile seni ama eğer en başında buraya geldiysen bulamamam normalmiş."

"Birkaç ay önce kurtardılar beni. Çok şey oldu Z, babam şehirden uzakta bir eve götürdü bizi. O zamanlar sebebini bilmiyordum ama mafyaya olan borcu yüzündenmiş. Kurtulmak için beni vermeyi teklif etti birkaç kez ama mantıksız bir teklifti. Binlerce dolara karşı beni kim ne yapacaktı ki? Sonra üçüzler geldi ve babamı öldürdüler. Beni de yanlarına aldılar... Şimdi de babamı öldüren mafyanın liderlerinden birisi oldum. Çok ani ve saçma gelişti her şey. Elimden gelen en hızlı şekilde sana yardım etmeye geldim. Söz verdiğim gibi."

Beyond Boundaries | Larry - Styles TripletsWhere stories live. Discover now