שיפשפתי בעייני כששירה בדקה את המצח שלי. "מי פה?" התעוררתי על עצמי לאור הרעשים של המוזיקה.
"אחושים ודודים שלך" -"את בסדר?" הוסיפה, "כן, אני לא מאמינה שבאתם גם היום.." צחקקתי ונכנסתי לאמבטיה בחדרי וציחצחתי את שייני ושטפתי את עייני בקפידות.
"עד שאת שבת אצלנו לא ניתן ולא נשחרר אותך אליאן מאיה" אלין הייתה בתוך הג'ינס הבויפרנד שלה ועדיין הייתה נראת כמו נסיכה. "שתקי בלונדה" החטפתי לה כאפה, שהיא החזירה לי כאפה לישבן.
"איזה תחת הפיג'מה עושה לך" אלין צרחה, בטוחה שדוד אילן כבר שמע..
"את טועה, זה התחת שלה עושה את הפיג'מה.." שירה חייכה בערמיויות.
"רדו רדו למטה יכוסיות שלי" דחפתי אותן למדרגות שקולות הקריוקי נשמעו בזימורים ששביט שר ודור חטף לו את המיקרופון "ישמח חתני מקהל אמונה, ישא ברכה מאת ה'!" הם זימררו אלינו ומחאו כפיים ושרקו.
"נסיכה של אבא" אבא שלי ציון דאג לנשק אותי בראש. לא הספקתי לראות אותו אתמול, אבי אדם דתי, הוא היה בסעודה בבית כנסת השכונתית או הבית השני שלו, עד מאוחר. "אבושש התגעגעתי" החלתי לפוצץ אותו בנישוקים חמים, "זה צמוד יא בינתי צמוד נסיכה טהורה" העיר לי על הפיג'מה.. "נו באמת אבא, זה פיג'מה אינטה דלתא" חרבשתי לו קצת מרוקאית שגרמה לו לצחוק ולשכוח מזה.
הבטתי בפרצוף מוכר מביט בי בשלווה חבוקה לאבי. זה היה ריי. יושב בספה שלי בבית עם בת דודה אנסטסיה, אנסטסיה היא הבת של ששון, אח של אבי, אשתו אוקראינית מה שמסביר את היופי של אנסטסיה. אנחנו נורא שונות, אני יותר מערבית במראה והיא אירופאית. אבל אני ממש אוהבת אותה, מה לעזעאל היא וריי הספיקו להתקרב? ולמה מי שהקאתי עליו יושב לי רגל על רגל בסלון ומזמר ומביט בי? המפקד שלי.. שהקאתי עליו, רגע, פאק.
הקאתי עליו. העברתי נישוקים וחיבוקים לכולם, ושלום, התעלמתי מכך שהמפקד שלי נמצא בבית שלי ומפלרטט עם בת דודה שלי כמו לא יודעת מה.
הבטתי במשפחה הענקית שלי משמחים ושרים ב2 בצהריים. "מה התסביך?" דור שאל אותי מרחוק והזיז את שפתיו שאבין, "כלום" סימנתי לו והעלתי חיוך, אני פשוט שמחה שנפל בחלקי אנשים כאלו בחיי..
שמחה כל כך. "בירה ז"ל" שביט סימן לי להביא מהמקפיא. טוב שחברים שלך יודעים איפה הבירות בבית שלך כשאת לא.. צחקקתי לעצמי.
התכופפתי לחפש את הבירות כשיידי קפאו מהקרח הגושי שניצב במקפיא התחתון של המקרר. הרגשתי משהו גדול מאחוריי.
זה היה ריי. הבטנו אחד בשני עד שמבטו ירד לישבן שלי שכוון בדיוק למכנסיו.
הו...אבא צדק. הפיג'מה באמת צמודה מדי.. השתעלתי בכוונה, "לעזור לך?" הבטתי בו מלמטה שהוא הסיט את מבטו וחיוך נצץ על שייניו.
YOU ARE READING
החיילת שלו
Romantikאליאן מאיה בת ה-19 ילדת מושב שאוהבת להפיץ אור וטוב בכל מקום, היא לא מכניסה הרבה אנשים לחייה חוץ מחברייה טובים ומשפחתה, הלב שלה נוטה לעשות הרבה מבחני קבלה. ריי חזן, בן ה23 ריי גדל כל חייו בלי אבא, ועם אמא שהיא כל חייו. ריי תמיד נוטה להיות רציני וקשוח...