יש לך- שלומי שבת.
*
זו הייתה הפעם הראשונה שהבטתי בריי מקרוב כל כך. הייתי בין שני זרועתיו החמות שעטפו את מותניי כשנשכבתי על רגליו, הוא עטף אותי עם מעיל פליז כשישבנו אל מול השקיעה בספספל הנטוש שלראשונה בתחילת הלילה ראיתי אותו.
הרשתי לעצמי לחקור את עייניו, הם היו מעט אדומות, אבל כמו תמיד, משהו יפייפה, כמו שבן אדם לא ישן, אבל ערני, אלו היו סוג עייניו אהבתי את זה, משהו בהם נתן לי הרגשה שבכל עת הוא תמיד יביט בי, צבעם הירוק השתלב מדהים עם ריסיו הארוכות, הוא היה בחור יצירה.
השיער שלו היה קצוץ לטובת צה"ל, וגם את זה אהבתי. זה החמיא לו, הוסיף למראה הבחור הקשוח. והגענו לחלק שגרם לחיוך מטומטם לעלות על גדות שפתיי, השפתיים שלו.
הן היו דקות אך בשריות, הקור השפיע עליהם והן הפכו מעט אדומות. הן הרגישו השפתיים שלי, מאז שעלו על שלי הרגשתי אותם כאחד. לעולם לא ידעתי מהי נשיקה, ואיך עושים את זה, אבל כששפתיו המנוסות של ריי פגשו בשלי הבנתי למה אנשים לא מנתקים אחד את השני כשהם מאוהבים.
"את שקטה. כיף לך להסתכל על המפקד שלך ככה?" הוא ציחקק והביט לתוך עייני, ידעתי שהוא אוהב להביט בהן גם, תמיד הביט בהם ובמיידות פרץ בחיוך או בצחקוק קצר.
"מי היה מאמין שהמפקד הקשוח ייתן לי לחקור אותו עד כדי כך. אני חושבת שאמשיך עם זה לא מעט." השבתי שידו עלתה על שערי והחלה ללטף אותו.
זה היה נעים. כמו שפתיו על שלי. הוא התקרב מרחק קלוש, שהסנטר שלי ושלו נצמדו, נושפים ממש אותו אוויר, רוקדים על קצה השפתיים אחד של השנייה.
"תמשיכי עם זה?" קולו הצרוד שאל, "עד שאפצח אותך לגמריי. אדע מי הוא ריי חזן." התגריתי בו, הוא תפס את שפתיי והשתיק אותם בעוד נשיקה מגן עדן.
ריי ניסה למשוך את הנשיקה עוד ועוד, עד שכמעט לא היה לנו אוויר, הוא סירב להיפרד לרגע משפתיי. התנתקתי ממנו לבסוף, שהוא המשיך למלא את כל צווארי בנשיקות עדינות עד שהגיע למצח שלי, "ריי מספיק. עלולים לראות אותנו משוגע." ציחקקתי להרגשת הנשיקות שלו שדיגדגו אותי מעט.
"לא אכפת לי, בכלל לא אכפת לי, חיכיתי מספיק אליאן מאיה," החזיר בתשובה וליטף את לחיי. לי כן היה אכפת, לא רציתי שריי יאבד את תפקידו, אני יודעת שהמעט שעושה לריי טוב בחייו, זה הצבא. הוא ממלא את הקן המשפחתי שתמיד חסר לו בלב. לא הייתי מוכנה להעיז להרוס את זה בגלל האהבה או מה שלא התחיל בנינו, אפילו שזה היה נורא קשה.
החזרתי את יידו חזרה למקומה. "את רוצה לפצח מי אני?" שאל לפתע, הנהנתי בחיוב. "מחר לאחר ארוחת הבוקר ניצא יחד, יש לי סידור שהמגד ביקש למסור לחבר שלו משהו, על הדרך יהיה לך הפתעה." אמר.
YOU ARE READING
החיילת שלו
Romanceאליאן מאיה בת ה-19 ילדת מושב שאוהבת להפיץ אור וטוב בכל מקום, היא לא מכניסה הרבה אנשים לחייה חוץ מחברייה טובים ומשפחתה, הלב שלה נוטה לעשות הרבה מבחני קבלה. ריי חזן, בן ה23 ריי גדל כל חייו בלי אבא, ועם אמא שהיא כל חייו. ריי תמיד נוטה להיות רציני וקשוח...