³

1.8K 119 61
                                    

~w 1c~

Hitoshi siedział ze swoimi najlepszymi - jedynymi - przyjaciółkami. W swoim pokoju i oglądali anime
-Nieee Sabito wracajjj! - zawołała zrozpaczona Yuki kiedy Tanjiro zabił przeistoczonego demona.
- Spokojnie... Zawsze masz jeszcze Giyuu - pocieszyła ją Demi jednoczenie głaskając jej włosy.
- Ale bez Sabito to już nie to samooooo - jęczała zajadając się popkornem.
- Hej! Zjadałaś już połowę! - zawołał Shin wydzierając Nuigurumi miskę.
- Zajadam smutki! - podziała dziewczyna po czym zaczęła prychać. Hitoshi się zdenerwował , zatrzymał anime i wywalił Yuki z drzwi po więcej popkornu. Shio jako profesjonalna mamke ekipy posłała Shinosu karcące spojrzenie.
- No co? Ona wyjadał - ona idzie po więcej- podział dalej zdenerwowany. Po czym przypomniał sobie że Yuki i Mikrofalówka to najwięksi wrogowie - idziesz jej pomóc czy ja muszę? - spytał z nadzieją.
- Ty jej kazałeś iść to idź z nią - powiedziała Demi pijąc liptonka. Hitoshi wyszedł a Shio nie zdążyła się nacieszyć chwilą ciszy , bo wejście do pokoju uchyliła Beki - przewodnicząca klasy.
- Jest tu Shinosu? - spytała zaglądając zza drzwi.
- Nie, poszedł z Nuigurumi. Coś się stało? - dopytała.
- Midnight mówi że ma jutro zwolnienie na cały dzień i chciałam się spytać czy wszystko w porządku - wyjaśniła Przewodnicząca.
- Mam jutro zwolnienie? - spytał Shinosu który zdążył wejść na korytarz.
- Może idź do Midnight i z nią to wyjaśnij? - Zaproponowała lekko zaniepokojona Yuki.
- Idę , a wy nie wlaczajcie beze mnie! - powiedział oddając dziewczynom popkorn i kierując się do pokoju wychowawczyni.
- Dzień dobry? - zawołał wchodząc do ,,biura" nauczycielki.
- Aziwa junior? Co cię do mnie przyprowadza? - spytała kobieta odrywając wzrok od sprawdzania sprawdzianów.
- Beki mówiła że mam jutro zwolnienie... To prawda? - spytał.
- Tak , jutro będziesz miał czas na przeprowadzkę do 1a , więc masz wolne. Jeśli chcesz mogę zwolnić jeszcze kogoś by ci pomógł - powiedziała uśmiechając się lekko smutno.
- Mogła by pani zwolnić Yuki Nuigurumi i Demi Shio? To moje najlepsze przyjaciółki i chciałbym żeby ze mną powiedziały ten ostatni dzień - powiedział zgodnie z prawdą. Od 7 klasy podstawówki byli nierozłącznym trio i chciał by przyjaciółki wiedziały co się stało - ma otartą drogę do spełnienia marzenia.
- Jasne , ale będą musiały to nadrobić
... Chociaż jutro mają same luźniejsze lekcje. - powiedziała Midnight. Kobiecie było smutno że już ktoś odchodzi od jej klasy. Może minęły dwa miesiące nauki, ale jej klasa była zżyta i ona bardzo się przywiązała do tych dzieciaków - kartę wstępu możesz wziąć i zawsze możesz tu przychodzić.
- Dziękuję , pani jest super - powiedział Toshi po czym się uśmiechnął do jeszcze wychowawczyni.
- Dobrze , leć spędzać czas z klasą - powiedziała po czym wróciła do sprawdzenia kartkówek - I nie zapomnij że dziś klasowe karaoke - dodała nie podnosząc wzroku z papierów.

~w tym czasie w 1a~

- HA! NARESZCIE NERD WYLECIAŁ!! - krzyknął szczęśliwy Katsuki.
- T-to nie jest-t śm-mieszne Kacchan! - powiedział brokuł dławiąc się łzami , po czym pobiegł do pokoju.
- Bakugo! Twoje zachowanie było nie na miejscu! - krzyczał Iida wymachując rękami.
- RYJ CZTEROOKI!! - wydarł się Katsuki po czym zaczął tworzyć eksplozje w rękach. Około 20 minut później cały salon był zdemolowany w wyniku walki Bakugo z wszystkimi wokół.
- Bakubro... - Jęknął zmęczony Kirishima - daj spokój - powiedział błagalnie po czym zaczął zbierać kawałki potłuczonych kubków - możecie iść , ja i Bakugo sprzątnimy - powiedział Eijiro uśmiechając się do reszty.
- Kirishima , nie musisz - powiedział Todoroki - Bakugo rozwalił - Bakugo posprząta - dodał a cała klasa przytakneła.
- Nie , jest ok - powiedział patrząc w oczy zmieszanego Katsukiego - jestem jego przyjacielem więc chcę mu pomóc - wyjaśnił z uśmiechem.
- jak chcesz - stwierdziła Tsu po czym poszła do siebie.
- jak coś ci zrobi to krzycz- powiedział Sero a za nim prawie wszyscy wyszli.
- Kami, a ty nie idziesz? - spytał Kiri podnosząc rozwalony telewizor.
- Też jestem przyjacielem Bakugo więc wam pomogę! - powiedział po czym zaczął zbierać plusz z rozerwanych poduch kanapowych.
Cały wieczór zszedł na sprzątaniu salonu.

><><><><
Ohayō!
Dam wam opisy osób które są nowe (+ siostra Denkiego z 1 rozdziału)

Yuki Nuigurumi - białe włosy do ud z brzozowym i blond pasemkiem. Ma złoto-żółte oczy. Jej darem jest przemiana w kota (może także przemienić ze sobą jedną osobę, ale nie może tego długo utrzymać) . Na codzień chodzi z kocimi uszami i ogonem bo ciężko jej utrzymać równowagę bez ogona.

Demi Shio - brązowe włosy do ramion z blond pasemkami po obu stronach głowy. Ma brązowe oczy. Jej moc to Typohineza - kontrola nad dymem.

Beki Naya - błąd włosy schodzące w zieleń (pod żebra). Ma czarne oczy ukryte za okularami. Jej dar polega na zaklęciach z książek fantasty - może używać zaklęć z książek ale takich o których przeczytała w ciągu tygodnia , może używać jednego na raz i może zmieniać między 3 ostatnio przeczytanymi

Aster Kaminari - białe włosy za tyłek a na nich czarne pasemko w kształcie pioruna. Ma złote oczy. Jej dar polega ???
(Hehe nie ma tak łatwo)

Ps. Dziękuję _meysiBNHAirb_ za pomoc z nowymi postaciami <3

Widzę więcej ~shinkami~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz