¹⁴

1.1K 93 51
                                    

Niedługo po przyjeździe do UA Jiro poprosiła Shinsou o wspólny spacer. Lekko zdziwiony chłopak zgodził się i po odświeżeniu się wyszli.
— Shinsou , jesteśmy przyjaciółmi nie? — spytała dziewczyna gdy byli w parku .
— Nom — odpowiedział chłopak siadając na ławce.
— Mam prośbę .... Pomógł byś mi wywołać zazdrość u Momo? — spytała patrząc na jego twarz.
— To znaczy....? — spytał nie wiedząc co ma zrobić.
— Mógłbyś przez pewien czas udawać mojego chłopaka? — spytała niezręcznie drapiąc się po karku.
—... Dobra , mogę ci pomóc — powiedział lekko się uśmiechając — będzie śmiesznie , tym bardziej że oboje jesteśmy lgbt — dodał a dziewczyna się uśmiechnęła.
— Tak by the way , jak odkryłeś że nie kręcą cię dziewczyny? — spytała Jiro rozsiadają się wygodniej na ławce.
— Razem z Yuki próbowaliśmy być razem , ale oboje stwierdziliśmy że to nie to — powiedział wspominając — A ty?
— Na początku roku przebierałam się z dziewczynami w szatni i kiedy spojrzałam po ich prawie nagich ciałach zrozumiałam że to jest to co mi się podoba — powiedziała Kyoka przypominając sobie jak chowała swoją czerwoną twarz by inni nie zauważyli.
— Czyli przy innych mamy się zachwycać jak para? Jakieś przytulaski, całuski w policzek i przesłodzone ksywki? — spytał Shinsou a dziewczyna przytakneła.
— Dziękuję że mi pomagasz — powiedziała dziewczyna — bardzo mi zależy na Momo , a ona powiedziała że nie wie co czuje — powiedziała smutno Jiro.
— Rozumiem i wiem jak to jest — powiedział po czym lekko objął ją ramieniem — Idziemy na niby randkę? — zapytał Shinsou pokazując logo McDonald's nad drzewami.
— Możemy iść.... Przez ostatnie dwa dni jadłam trawę — powiedziała Kyoka po czym wstali i poszli.

— Jiro — powiedział Hintoshi siadając z zamówieniem przy stoliku — Jak się nas zapytają gdzie byliśmy to powiemy że n randce , po czym udamy że dłużej ze sobą chodzimy , ale to miał być sekret.... — zaproponował po czym rozielił ich zamówienia.
— Zróbmy to — powiedziała dziewczyna po czym przybili piątkę i zabrali się za jedzenie. Wracając opowiedzieli sobie więcej o sobie (by było bardziej wiarygodnie) i ustalili to niby randkowanie by nikt się nie domyślił że to fake.

,,Para" weszła do akademika gdzie przywitała ich wkurzona Mina.
Jirooo!! Czemu nie odbierasz odemnie ! Miał być damski wieczór!! — krzyknęła obrażona Ashido.
— Soki , moja wina — powiedział Shinsou zwracając na siebie uwagę Różowej — Wybrałem zły termin na randkę — powiedział a Mina szerzej otworzyła usta.
— To miał być Sekret — powiedziała Jiro uderzając go z łokcia w żebra tak by wyglądało na mocno a w rzeczywistości było lekko.
— Wy jesteście razem?! — krzyknęła Kosmitka na cały akademik , zwracając uwagę ludzi siedzących w salonie.
— Czyli nici z sekretu.... Wybacz Jiroś — powiedział po czym cmoknął ją w policzek — idę do siebie , na razie— dodał idąc po schodach w górę, nie patrząc na zdezorientowanych ludzi z klasy.
—,, Yo , możecie do mnie przyjść?" — napisał Hintoshi na grupie Shinsqadu.
— ,,Tak " — odpisała Demi.
— ,,Mamy wejść balkonem?" — spytała Yuki.
— ,,Tak , muszę wam coś ważnego powiedzieć" — odpisał Shin po czym usłyszał drapanie w okno — Szybko wam zeszło — stwierdził wpuszczając dwa koty.
— Cóż , tak bywa — powiedziała Yuki przemieniając je w ludzi.
— Co to za ważna sprawa? — spytał Shio siadając na łóżko przyjaciela.
— Mam ,,dziewczynę" — powiedział Hintoshi.
— Ale przecież jesteś gejem — wiedziała zdezoriętowana Yuki siadając na dywanie.
— Tak , ale przyjaciółka Lesbijka poprosiła mnie o pomoc w wywołaniu zazdrości u jej crushi i poprosiła bym udawał jej chłopaka — wyjaśnił — i chciałbym żeby jak ktoś was spyta byście potwierdziły że od 2 miesięcy jestem chłopakiem Kyoki Jiro — powiedział.
— A możemy ją poznać? — spytała Demi zauważając w tym planie idealny moment na wywołanie zazdrości w Denkim.
— Jasne , już do niej piszę — odpowiedział chłopak po czym wyciągnął telefon.

~w tym samym czasie~

Kiedy Denki wrócił z zajęć angielskiego cała klasa zawzięcie o czymś dyskutowała , ale nie miał siły wsłuchiwać się w krzyki więc uznał że porostu spyta Miny co się stało.
Szedł korytarzem i zauważył całą czerwoną Jiro wychodzącą z pokoju miny.
— Hej — przywitał się z nią.
— Siema Kami , wybacz spieszę się!— powiedziała dziewczyna po czym szybko zniknęła z korytarza. Nie zwracając uwagi na to co się przed chwilą stało wszedł do pokoju Ashido.
— Hej Kami! — krzyknęła różowa.
— Cześć... Chciałem spytać o czym w salonie tak dyskutują — Powiedział siadając na łóżku obok różowej.
— Nie wiesz? Odkryliśmy że Jiro ukrywała przed nami jej związek! — powiedziała dalej lekko oburzona Mina.
— Jak długo? Z kim? Jak się dowiedzieliście? — spytał Denki czując uścisk na sercu.
— Od 2 miesięcy , z Shinsou , przez przypadek .... Miałam się spotkać z Kyoką na damski Wieczorek , ale nie odbierała , jak wróciła to zaczęłam na nią krzyczeć a Shin powiedział że jego wina bo za długo im n randce zeszło! — powiedziała Kosmitka żwawo gestykulując.
— Shinsou jest z Jiro....? Od dwóch miesięcy...? — spytał Denki czując jak jego serce łamie się podwójnie.
— No! Ukrywali to!— powiedziała Ashido po czym zaczęła mówić jakie miała plany na wieczorek, ale Denki jej już nie słuchał. On myślał : czemu mu Shinsou nie powiedział , czemu akurat oni razem .... I najważniejsze - czemu to boli bardziej niż powinno.

~ w pokoju Shinsou~

— Wejdź — krzyknąłem po usłyszeniu pukania do drzwi.
— Hej , dzięki za ratunek - Minie zaczęło odwalać — powiedział Kyoka  po czym zauważyła dwie dziewczyny oprócz Hintoshiego.
— To Demi i Yuki - przyjaciółmi o których ci mówiłem , spokojnie one znają prawdę by w razie czego potwierdzić , ufam im — powiedział Shinsou po czym zwrócił się do przyjaciółek — To Jiro , moja ,,dziewczyna" , a tak naprawdę to dobra przyjaciółka — podsumował przedstawianie się.
— Jejku jakie śliczne masz włosy — powiedziała Yuki patrząc na Fioletowo-granatowe włosy — naturalny kolor? — spytała.
— Tak , po mamie — powiedziała lekko zarumieniona Kyoka — przepraszam za moją reakcję ale rzadko dostaję komplety.... Uszy prawdzie? — spytała.
— Mhm! Chcesz to możesz dotknąć — powiedziała podstawiając głowę. Jiro zaczęła głaskać ją po głowie i po chwili usłyszeli mruczenie — Już ją lubię! — Powiedziała kotka po czym skoczyła na Demi przewracając ją.
— Znamy się tyle lat a ja dalej nie wiem skąd masz tyle energi— powiedziała Shio starając się wydostać spod przyjaciółki.
— Sama nie jesteś lepsza — stwierdził Hintoshi po czym — zaraz 20 powinnyście już wracać — dodał wskazując na zegarek.
— Racja — powiedziała Demi zrzucając Yuki na podłogę — Pa Toshi , miło cię poznać Jiro — dodała po czym wyszła na balkon i dymem zabrała je na dół.
— Oglądamy coś? — spytał Shinsou biorąc laptopa.
— Anime? — zaproponowała Kyoka
— Anime — poparł Hintoshi , po czym zaczęli oglądać Blood C.

><><><><
Ohayō

Wybaczcie ten nieśmieszny żart z fake rozdziałem ^^"
Chciałam zobaczyć waszą reakcję i muszę przyznać że śmiesznie wyszło

Tak swoją drogą:
Lubicie Yuki i Demi?
Bo nie wiem czy mają się częściej pojawiać czy tylko raz na kilka rozdziałów (proszę o odpowiedź)

Widzę więcej ~shinkami~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz